Uprated intercooler

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Uprated intercooler

Postitus Postitas LoJack »

Kuulaks hea meelega klubi targemate inimeste arvamust Defender 300TDi turbo vahejahuti teemal. Suurendatud pinnaga vahejahuti pidavat suurendama nii võimsust kui ka vähendama kütusekulu. Tuntumaks tegijaks on ilmselt Allisport aga on ka teisi tegijaid.

Veebis ringi hullates on foorumitest kuulda häid kommentaare. Ehk on kellelgi siinmail ka kogemusi?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
tyybel
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 187
Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi

Postitus Postitas tyybel »

Kõlab natuke nagu arvutimäng.
Ei leidnud ühtegi kommentaari, mis muutusi kirjeldaks. Kõik teatasid lihtsalt suure uhkusega, et vot neil on nüüd kellad-viled "not the ordinary Defender" või tahtsid seda tükki suurte lubadustega müüa. Aga kas mingit tunnetatavat vahet ka tekib, mida ilma mõõtriistadeta märkaks? Kui tegelikult ka vahet on, siis vbl pole üldse paha väljaminek?
"olematu auto" +372 5074010
Pilt
Kasutaja avatar
tyybel
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 187
Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi

Postitus Postitas tyybel »

Samas märgivad mõned, et snorkli olemasolu muudab suurema intercooleri võimaliku kasuteguri juba ette nulliks.

Aga olevat "safari"-tüüpi snorkel, mis by default õhuvõttu miskit moodi hoopis parandavat.
"olematu auto" +372 5074010
Pilt
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

300tdi on oma olemuselt juba niigi hea, kuhu sa selle suurema cooleriga ikka lähed...
Pigem muuda ülekandearvu sildades ja (või) vahekastis ja pane vastavalt vajadusele rehv alla. Mõikab s***ks rohkem kui suurem cooler 8) :wink:
Pealegi tekib kohe peale selle kolaka ettemonteerimist mootori jahutussüsteemi efektiivsuse küsimus.
Kui tahad suuremat colerit tuleb see asetada eraldi küljele, kapoti asemele vms ja varustada el. sundventikaga, mida lülitad sisse suurte koormuste ajal, mil seda efektiivsust kõige rohkem tarvis.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
trophy
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 115
Liitunud: T Mär 06, 2007 16:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas trophy »

See http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Defend ... dZViewItem
kuuler mõõtmetelt eriti suur ei ole. Sobiks vana asendama küll. Küsimus on selles, mis vanast turbost saab, kui teda nii intensiivselt jahutama hakatakse.Kas mitte ei vajaks uus ja võimsam jahuti ka uut ja võimsamat turbot???
ONE LIFE. LIVE IT !!!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

See on n.n. direct replacement ehk siis 1-1-le vahetus olemasoleva astu. On veel olemas ka n.n. full size ehk siis suurendatud versioon mis annab suurema võimsuse lisa.
Full size versioon on siin
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Minu hetke istekoht on selline ,et kui sa ei plaani kapitaalsemaid mootori ümber ehitusi siis pole sellest coolerist tolku.Asi selles,et kui panna sinna suurem turbo,muuta kütuse kogust parandada väljalaset jne siis ma näen mõtet sellisel cooleril mis on umbes pool mootori radikat aga lihtsalt sellepärast,et keegi seda müüb tuuninu jupi pähe ei tasu asi vaeva.

W
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Lihtsam ja odavam on tõenäoliselt põletatava kütuse seguga mängida aga lollikindlam varjant on bensiinimootori poole vaadata. Nagu ütlevad kaalujälgimisproffid - rohkem jõudu peitub ikka suuremas kubatuuris. Elagu V8!
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
trophy
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 115
Liitunud: T Mär 06, 2007 16:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas trophy »

...Suure mootori jõumomendiga võidetakse võidusõite ja suure hobujõudude arvuga müüakse autosid :lol:
ONE LIFE. LIVE IT !!!
Vasta