1. leht 1-st

Uprated intercooler

Postitatud: K Okt 15, 2008 08:59
Postitas LoJack
Kuulaks hea meelega klubi targemate inimeste arvamust Defender 300TDi turbo vahejahuti teemal. Suurendatud pinnaga vahejahuti pidavat suurendama nii võimsust kui ka vähendama kütusekulu. Tuntumaks tegijaks on ilmselt Allisport aga on ka teisi tegijaid.

Veebis ringi hullates on foorumitest kuulda häid kommentaare. Ehk on kellelgi siinmail ka kogemusi?

Postitatud: K Okt 15, 2008 10:19
Postitas tyybel
Kõlab natuke nagu arvutimäng.
Ei leidnud ühtegi kommentaari, mis muutusi kirjeldaks. Kõik teatasid lihtsalt suure uhkusega, et vot neil on nüüd kellad-viled "not the ordinary Defender" või tahtsid seda tükki suurte lubadustega müüa. Aga kas mingit tunnetatavat vahet ka tekib, mida ilma mõõtriistadeta märkaks? Kui tegelikult ka vahet on, siis vbl pole üldse paha väljaminek?

Postitatud: K Okt 15, 2008 10:29
Postitas tyybel
Samas märgivad mõned, et snorkli olemasolu muudab suurema intercooleri võimaliku kasuteguri juba ette nulliks.

Aga olevat "safari"-tüüpi snorkel, mis by default õhuvõttu miskit moodi hoopis parandavat.

Postitatud: K Okt 15, 2008 20:48
Postitas inseneer
300tdi on oma olemuselt juba niigi hea, kuhu sa selle suurema cooleriga ikka lähed...
Pigem muuda ülekandearvu sildades ja (või) vahekastis ja pane vastavalt vajadusele rehv alla. Mõikab s***ks rohkem kui suurem cooler 8) :wink:
Pealegi tekib kohe peale selle kolaka ettemonteerimist mootori jahutussüsteemi efektiivsuse küsimus.
Kui tahad suuremat colerit tuleb see asetada eraldi küljele, kapoti asemele vms ja varustada el. sundventikaga, mida lülitad sisse suurte koormuste ajal, mil seda efektiivsust kõige rohkem tarvis.

Postitatud: N Okt 30, 2008 15:12
Postitas trophy
See http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Defend ... dZViewItem
kuuler mõõtmetelt eriti suur ei ole. Sobiks vana asendama küll. Küsimus on selles, mis vanast turbost saab, kui teda nii intensiivselt jahutama hakatakse.Kas mitte ei vajaks uus ja võimsam jahuti ka uut ja võimsamat turbot???

Postitatud: N Okt 30, 2008 16:14
Postitas LoJack
See on n.n. direct replacement ehk siis 1-1-le vahetus olemasoleva astu. On veel olemas ka n.n. full size ehk siis suurendatud versioon mis annab suurema võimsuse lisa.
Full size versioon on siin

Postitatud: R Okt 31, 2008 00:32
Postitas Veiko Varik
Minu hetke istekoht on selline ,et kui sa ei plaani kapitaalsemaid mootori ümber ehitusi siis pole sellest coolerist tolku.Asi selles,et kui panna sinna suurem turbo,muuta kütuse kogust parandada väljalaset jne siis ma näen mõtet sellisel cooleril mis on umbes pool mootori radikat aga lihtsalt sellepärast,et keegi seda müüb tuuninu jupi pähe ei tasu asi vaeva.

W

Postitatud: R Okt 31, 2008 09:43
Postitas tai
Lihtsam ja odavam on tõenäoliselt põletatava kütuse seguga mängida aga lollikindlam varjant on bensiinimootori poole vaadata. Nagu ütlevad kaalujälgimisproffid - rohkem jõudu peitub ikka suuremas kubatuuris. Elagu V8!

Postitatud: R Okt 31, 2008 13:39
Postitas trophy
...Suure mootori jõumomendiga võidetakse võidusõite ja suure hobujõudude arvuga müüakse autosid :lol: