Küsimus tarkade klubile - Differentsiaali lukk

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Küsimus tarkade klubile - Differentsiaali lukk

Postitus Postitas LoJack »

Targemad asjalised mujal maailmas panid paika sellise soovitusliku suureks kasvamise järjekorra:

1. Õpi sõitma!
2. Osta vints ja õpi sõitma!
3. Detroit Truetrac esimeses ja tagumises sillas ja õpi sõitma!
4. Detroit Truetrac esimeses ja Detroit Locker tagumises sillas
5. Detroit Truetrac esimeses ja ARB tagumises sillas
6. ARB esimeses ja tagumises sillas

Ehk siis kui kavatsed turisti sarjas üritustest osa võtta siis peaks piirduma maksimaalselt 4. valikuga. Kui tahad Viruna rabast otse läbi tulla siis vali punkt 6.

Ma saan aru, et õiged mehed magavad püstijalu ja kakavad vajadusel läbi küljekontide aga ootaks alandlikult asjalikke kommentaare ja arvamusi :roll:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Eesti tingimustes pole mõtet peale ARB muudega väga ponnistada (kui just mega soodsalt kätte ei tule) Seega kompressor autosse ja lukk tagasilda. Sellega 3WD tagatud, mis 99% juhtudest täiesti piisav.

Esislida luku install tähendaks koheselt ka püsikiirusliigendite ja pooltelgede välja vahetamist tugevamate vastu. Muidu on sul varsti ragin ja metallipuru.

P.S. kas sul taga salisbury või rover tüüpi sild?
Viimati muutis landy, N Okt 30, 2008 23:07, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Detroit locker diff on automaatne mehhaniiline süsteem, rakendub ise ja pole väljast juhitav. Sisuliselt vahetatakse (taga) differ uue vastu. Kuidas töötab? Maantel ja asfaldil vahest ebamugav, maastikul ja poris väga hästi. Ei saa pidada mõtetuks asjaks, aga ARB oma juhitavuse tõttu muidugi parem.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Landy kirjutas:kas sul taga salisbury või rover tüüpi sild?
Kui ma saan õieti aru siis on Salisbury tagasild see mille kate avaneb tagantpoolt. Sel juhul ei ole mul Salisbury sild. Minu oma avaneb eestpoolt.
Küsimus oli hetkel puht-teoreetiline. Pigem see kas loetud tarkused on meie inimeste arvates õiged.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Õpi sõitma sellega mis sul on kõigepealt.Defekas läheb lihtsate võtetega päris kaugele ennem kui kinni jääb.Siis kui oled juba vaadanud,et asjad hakkavad lihtsaks muutuma kus kunagi ei julgenud proovidagi siis osta korralik vints.Saad end ja teisi välja aitata.Lõpuks kui jätkuvalt on teid kuhu tahaks sõita osa ARB-d.Lihtne.

W
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kui ma 100% aus olen, siis esimene asi, mis su edasi liikumist takistama hakkab, pole mitte difrilukkude puudumine, vaid auto ninast kümmekond meetrit eespool astesev stange. Kui see tuua oma õigele kohale, siis pole ebatasene maastik ja pisikesed kraavikesed,kus lukke vaja võiks minna ka enam nii jubedad.

P.S. Rover tüüpi silla puhil ei teeks koos lukuga ka uued tugevdatud pooltljed ja "käbid" paha. Siis on vähem ootamatusi ja üllatuspisaraid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Must Luik kirjutas:Õpi sõitma sellega mis sul on kõigepealt.Defekas läheb lihtsate võtetega päris kaugele ennem kui kinni jääb.Siis kui oled juba vaadanud,et asjad hakkavad lihtsaks muutuma kus kunagi ei julgenud proovidagi siis osta korralik vints.Saad end ja teisi välja aitata.Lõpuks kui jätkuvalt on teid kuhu tahaks sõita osa ARB-d.Lihtne.
Minu enda arvamus langeb sellega kokku. Tänud!
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
alver1
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: N Sept 07, 2006 21:59
Asukoht: Harjumaa Viimsi

Postitus Postitas alver1 »

Ma ei saa aru, miks on defekale veel neid silla lukke vaja kui on paigaldatud vints :roll:. Isend ronib niiet hirmus ja kui kinni jääb, siis on ainult vints veel abiks, või traktor kui viitsid otsims minna. A see on puhtalt minu arvamus, minu kel kõrvatagused alles märjad :lol: ?
5065126
Una
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: E Juul 11, 2005 12:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Una »

1. Pane autole korralikud rehvid ja muretse Hi-Lift ning labidas
2. Õpi sõitma
3. Muretse ninaotsa vints

..... ja rohkem polegi sul Defenderi puhul vaja kui sõidad teedel või ettesõidetud rööpas.

Kui hakkad soid ja raiesmikke ületama, muretse ka tagasilda lukk.

Ja kui võistlema hakkad siis on sul ehk esisilda lukku vaja. Aga ma ei usu, et sa oma pika Defekaga võistlema hakkad.

Seni, kuni turisti sõidad, pole sul Defekale midagi juurde vaja peale enda sõidukogemuse.
Una

In Mud We Trust ____________________________________

Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Isiklikult arvan, et odavam on defekale alla liimida laplanderi sillad, kui paigaldada ARB, sest volli silla paar maksab u 40K kaasa tuleb reduktor ja lukud. Originaal silla lukk 15K x 2 lisaks kompressor ja j2medad v6llid ja ascrofti pysikad. Kokku min 50K eeku. Volliga on lisaks veel pommikindlus kauba peale.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

alver1 kirjutas:Ma ei saa aru, miks on defekale veel neid silla lukke vaja kui on paigaldatud vints :roll:. ?
Lukke on selleks vaja, et 25 meetrit hiljem vintsima hakata :twisted: .
Lukk on hea kui kusagil allpool on "kõva põhi" ja sa kasvõi ühe rattaga selleni ulatud.
Rabas pole vahet, aitab madal rehvirõhk ja vints.

Una'le ten points, võtsid sõnad suust.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Luku efekt tuleb k6ige ilmekamalt minumeelest v2lja kusagil kivihunnikus ronides v6i kraavi yletamisel diagonaalis.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
alver1
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: N Sept 07, 2006 21:59
Asukoht: Harjumaa Viimsi

Postitus Postitas alver1 »

No selge, odavam on siiski vints 10k pluss paigaldus. Kui keegi minu autot ära ei osta, hakkan ka mina ehitama-vints ja pakiraam peavad tulema. Hind tuleb neil kokku odavam kui lukud. Ja mis mina veel arvan, et vints annab teatava kindlustunde kui oled ikka üksi kuskil metsas ja rada on ees äraarvamatu. Ja veel küsimus, mis vints see peaks olema Defekale, kas kindlasti 10 kilone või võib panna ka mingi odavama? Ei kasuta ju eriti tihti.
5065126
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Soovitavalt come up 9500, kuigi tootja valik on vaba tahe. Warn kallim ja vist minumeelest ei ole parem kui just tegemist ei ole "reduktor warniga". Kui harvem vintsimine siis võib olla ka väiksem, kuigi 6000lbs võib mõnes kohas hätta jätta. Kindlasti mõistus ja plokk suurendavad vintis jõudlust. Aeg ajalt pakutakse ka soodsamalt kasutatud vintse, mille väärtus ei ole suurt väiksem pärast hooldust, kui uus vints.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Defekale soovitan 9000LBS tõmbejõuga vintsi. Pigem pruugitud kvaliteet vints, kui odva hiinaks. Viimastega pole veel keegi õnnelikuks saanud.
Seega mõni Come-Up, Warn, Superwinch, vms.
Paljud ütlevad, et safari autol vintsi kiirus ei lole. Teglikult on endal nadi tunne, kui teistest poole kauem trossi otsas ripud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta