1. leht 1-st

Küsimus tarkade klubile - Differentsiaali lukk

Postitatud: N Okt 30, 2008 21:20
Postitas LoJack
Targemad asjalised mujal maailmas panid paika sellise soovitusliku suureks kasvamise järjekorra:

1. Õpi sõitma!
2. Osta vints ja õpi sõitma!
3. Detroit Truetrac esimeses ja tagumises sillas ja õpi sõitma!
4. Detroit Truetrac esimeses ja Detroit Locker tagumises sillas
5. Detroit Truetrac esimeses ja ARB tagumises sillas
6. ARB esimeses ja tagumises sillas

Ehk siis kui kavatsed turisti sarjas üritustest osa võtta siis peaks piirduma maksimaalselt 4. valikuga. Kui tahad Viruna rabast otse läbi tulla siis vali punkt 6.

Ma saan aru, et õiged mehed magavad püstijalu ja kakavad vajadusel läbi küljekontide aga ootaks alandlikult asjalikke kommentaare ja arvamusi :roll:

Postitatud: N Okt 30, 2008 22:51
Postitas landy
Eesti tingimustes pole mõtet peale ARB muudega väga ponnistada (kui just mega soodsalt kätte ei tule) Seega kompressor autosse ja lukk tagasilda. Sellega 3WD tagatud, mis 99% juhtudest täiesti piisav.

Esislida luku install tähendaks koheselt ka püsikiirusliigendite ja pooltelgede välja vahetamist tugevamate vastu. Muidu on sul varsti ragin ja metallipuru.

P.S. kas sul taga salisbury või rover tüüpi sild?

Postitatud: N Okt 30, 2008 23:03
Postitas RV8
Detroit locker diff on automaatne mehhaniiline süsteem, rakendub ise ja pole väljast juhitav. Sisuliselt vahetatakse (taga) differ uue vastu. Kuidas töötab? Maantel ja asfaldil vahest ebamugav, maastikul ja poris väga hästi. Ei saa pidada mõtetuks asjaks, aga ARB oma juhitavuse tõttu muidugi parem.

Postitatud: N Okt 30, 2008 23:13
Postitas LoJack
Landy kirjutas:kas sul taga salisbury või rover tüüpi sild?
Kui ma saan õieti aru siis on Salisbury tagasild see mille kate avaneb tagantpoolt. Sel juhul ei ole mul Salisbury sild. Minu oma avaneb eestpoolt.
Küsimus oli hetkel puht-teoreetiline. Pigem see kas loetud tarkused on meie inimeste arvates õiged.

Postitatud: R Okt 31, 2008 00:37
Postitas Veiko Varik
Õpi sõitma sellega mis sul on kõigepealt.Defekas läheb lihtsate võtetega päris kaugele ennem kui kinni jääb.Siis kui oled juba vaadanud,et asjad hakkavad lihtsaks muutuma kus kunagi ei julgenud proovidagi siis osta korralik vints.Saad end ja teisi välja aitata.Lõpuks kui jätkuvalt on teid kuhu tahaks sõita osa ARB-d.Lihtne.

W

Postitatud: R Okt 31, 2008 09:21
Postitas landy
Kui ma 100% aus olen, siis esimene asi, mis su edasi liikumist takistama hakkab, pole mitte difrilukkude puudumine, vaid auto ninast kümmekond meetrit eespool astesev stange. Kui see tuua oma õigele kohale, siis pole ebatasene maastik ja pisikesed kraavikesed,kus lukke vaja võiks minna ka enam nii jubedad.

P.S. Rover tüüpi silla puhil ei teeks koos lukuga ka uued tugevdatud pooltljed ja "käbid" paha. Siis on vähem ootamatusi ja üllatuspisaraid.

Postitatud: R Okt 31, 2008 09:25
Postitas LoJack
Must Luik kirjutas:Õpi sõitma sellega mis sul on kõigepealt.Defekas läheb lihtsate võtetega päris kaugele ennem kui kinni jääb.Siis kui oled juba vaadanud,et asjad hakkavad lihtsaks muutuma kus kunagi ei julgenud proovidagi siis osta korralik vints.Saad end ja teisi välja aitata.Lõpuks kui jätkuvalt on teid kuhu tahaks sõita osa ARB-d.Lihtne.
Minu enda arvamus langeb sellega kokku. Tänud!

Postitatud: R Okt 31, 2008 23:16
Postitas alver1
Ma ei saa aru, miks on defekale veel neid silla lukke vaja kui on paigaldatud vints :roll:. Isend ronib niiet hirmus ja kui kinni jääb, siis on ainult vints veel abiks, või traktor kui viitsid otsims minna. A see on puhtalt minu arvamus, minu kel kõrvatagused alles märjad :lol: ?

Postitatud: L Nov 01, 2008 00:31
Postitas Una
1. Pane autole korralikud rehvid ja muretse Hi-Lift ning labidas
2. Õpi sõitma
3. Muretse ninaotsa vints

..... ja rohkem polegi sul Defenderi puhul vaja kui sõidad teedel või ettesõidetud rööpas.

Kui hakkad soid ja raiesmikke ületama, muretse ka tagasilda lukk.

Ja kui võistlema hakkad siis on sul ehk esisilda lukku vaja. Aga ma ei usu, et sa oma pika Defekaga võistlema hakkad.

Seni, kuni turisti sõidad, pole sul Defekale midagi juurde vaja peale enda sõidukogemuse.

Postitatud: L Nov 01, 2008 08:32
Postitas tai
Isiklikult arvan, et odavam on defekale alla liimida laplanderi sillad, kui paigaldada ARB, sest volli silla paar maksab u 40K kaasa tuleb reduktor ja lukud. Originaal silla lukk 15K x 2 lisaks kompressor ja j2medad v6llid ja ascrofti pysikad. Kokku min 50K eeku. Volliga on lisaks veel pommikindlus kauba peale.

Postitatud: L Nov 01, 2008 09:03
Postitas Valge Hiir
alver1 kirjutas:Ma ei saa aru, miks on defekale veel neid silla lukke vaja kui on paigaldatud vints :roll:. ?
Lukke on selleks vaja, et 25 meetrit hiljem vintsima hakata :twisted: .
Lukk on hea kui kusagil allpool on "kõva põhi" ja sa kasvõi ühe rattaga selleni ulatud.
Rabas pole vahet, aitab madal rehvirõhk ja vints.

Una'le ten points, võtsid sõnad suust.

Postitatud: L Nov 01, 2008 09:15
Postitas tai
Luku efekt tuleb k6ige ilmekamalt minumeelest v2lja kusagil kivihunnikus ronides v6i kraavi yletamisel diagonaalis.

Postitatud: L Nov 01, 2008 11:43
Postitas alver1
No selge, odavam on siiski vints 10k pluss paigaldus. Kui keegi minu autot ära ei osta, hakkan ka mina ehitama-vints ja pakiraam peavad tulema. Hind tuleb neil kokku odavam kui lukud. Ja mis mina veel arvan, et vints annab teatava kindlustunde kui oled ikka üksi kuskil metsas ja rada on ees äraarvamatu. Ja veel küsimus, mis vints see peaks olema Defekale, kas kindlasti 10 kilone või võib panna ka mingi odavama? Ei kasuta ju eriti tihti.

Postitatud: L Nov 01, 2008 17:56
Postitas tai
Soovitavalt come up 9500, kuigi tootja valik on vaba tahe. Warn kallim ja vist minumeelest ei ole parem kui just tegemist ei ole "reduktor warniga". Kui harvem vintsimine siis võib olla ka väiksem, kuigi 6000lbs võib mõnes kohas hätta jätta. Kindlasti mõistus ja plokk suurendavad vintis jõudlust. Aeg ajalt pakutakse ka soodsamalt kasutatud vintse, mille väärtus ei ole suurt väiksem pärast hooldust, kui uus vints.

Postitatud: L Nov 01, 2008 21:25
Postitas landy
Defekale soovitan 9000LBS tõmbejõuga vintsi. Pigem pruugitud kvaliteet vints, kui odva hiinaks. Viimastega pole veel keegi õnnelikuks saanud.
Seega mõni Come-Up, Warn, Superwinch, vms.
Paljud ütlevad, et safari autol vintsi kiirus ei lole. Teglikult on endal nadi tunne, kui teistest poole kauem trossi otsas ripud.