LoJack kirjutas:Teoorias on sul õigus.
Praktikas on Defenderil:
1. pidevalt liigniiske kabiin kuna tihendid kui sellised on Defenderis suhteline mõiste
2. ventilatsioon on kehv, et mitte öelda olematu - seda juhul kui aknaid või esiakna aluseid "kondeka" luuke lahti ei hoia. Mis talvel on pehmelt öeldes keeruline...
3. külgakendele ei ole suunatud ühtegi ventilatsiooni ava seega kaob sealt udu siis kui kabiin kuivaks muutub, mis viib meid tagasi punktini 1.
Minu auto on tänu lõpuni sulgumatute akende ja uste tõttu üsn hõre ning seega pole ka udutamiseg suurt probleemi olnud (kui välja arvata talvel safritel pidev lumiste jalgadega sisse välja trampimine). Ehk aitavad ka Hollandlste pool ttahaossa pandud ventilatsiooniavad http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image7.htm
LoJack kirjutas:Tellisin komplekti.
Transa hinda ainult sellele ei oska öelda, mul oli seal muud kraami ka kõvasti. Transa kokku läks 30Ŗ ehk ca 500 EEK.
/Kalju@Istanbul
Kui võib täpsustada, siis mis komplekti sa tellisid?Palju komplekt ise maksma läks?
LoJack kirjutas:Tellisin komplekti.
Transa hinda ainult sellele ei oska öelda, mul oli seal muud kraami ka kõvasti. Transa kokku läks 30Ŗ ehk ca 500 EEK.
/Kalju@Istanbul
Kui võib täpsustada, siis mis komplekti sa tellisid?Palju komplekt ise maksma läks?
Võib veel kord täpsustada, nagu juba eelpool viidatud ostsin DefenderVENT-i ja hinnaks pakuvad nad 133,45 EUR-i.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
See peaks tänu küljeaukudele esiuste klaasid küll enam-vähem läbipaistvana hoidma. Installi ära ja anna teistelegi teada, palju otse esiklaasile puhutava õhu kogus väheneb - saab veel "fööniga" kindaid kuivatada?
Kindad käivad td300 mootori peal ikka kuivamas seal selline paras vahe 2 paari kinnaste tarvis.
Muidugi. Aga kui kaasas vaid üks paar, on esiklaasipuhur päris toimekas kuivataja, kuhu autost sisse-välja käies vahepeal kindad tahenema pista. Mõtlesin korraks, et peaks sinna kruvi "nagiks" panema, et kindad metsa vahel hüpeldes plehku ei paneks. Ümberehitus seegi
tyybel kirjutas:See peaks tänu küljeaukudele esiuste klaasid küll enam-vähem läbipaistvana hoidma. Installi ära ja anna teistelegi teada, palju otse esiklaasile puhutava õhu kogus väheneb - saab veel "fööniga" kindaid kuivatada?
Installitud.
Esiklaasile puhutava õhu kogus ei muutunud. Ehk osaliselt ka tänu sellele, et uued vendid on laiemad. Ehk siis annab endiselt kindaid kuvatada
Mental note: kõrvalistuja poolse armatuuri läbipuurimisel saab kasutada ka 22 mm puidupuuri. Aga ainult siis kui tead, et seal sees on piisavalt paks plekk ja seetõttu ei maksa puurile väga peale suruda. Tasahilju imendas ikka augu läbi
OT: samas sai ka sel nädalavahetusel Allispordifull size intercooler paika. Kiirenduse "tühi koht" on raudselt läinud, kiirendus ka paranes tuntavalt.
Tänud Arvole töökoja ja abi eest!
Viimati muutis LoJack, E Mai 11, 2009 19:49, muudetud 1 kord kokku.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Selgub, et LR paigaldas neid tagaseina vente mingi ajani, siis selgus, et need ajavad ikka palju tolmu sisse ja nende paigaldamine lõpetati. Lugesin sellest kusagilt foorumist...
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Noh, kogu tõde uduste akende kohta peaks esimeste suurte vihmadega selguma. Siis peaks märkimisväärne vahe sisse tulema.
LoJack kirjutas: OT: samas sai ka sel nädalavahetusel Allispordifull size intercooler paika. Kiirenduse "tühi koht" on raudselt läinud, kiirendus ka paranes tuntavalt.
See "tühi koht" on mis? Vajutad ja hakkab vaevaliselt vedama ning (kohalt minnes ka siduriga mängides) hetk hiljem tuleb jõud ühtlaselt taha?
tyybel kirjutas:See "tühi koht" on mis? Vajutad ja hakkab vaevaliselt vedama ning (kohalt minnes ka siduriga mängides) hetk hiljem tuleb jõud ühtlaselt taha?
Ei, see ikka see gaasipedaalile vajutamise ja mootori turbo reageerimise vaheline aeg...
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
tyybel kirjutas:See "tühi koht" on mis? Vajutad ja hakkab vaevaliselt vedama ning (kohalt minnes ka siduriga mängides) hetk hiljem tuleb jõud ühtlaselt taha?
Ei, see ikka see gaasipedaalile vajutamise ja mootori turbo reageerimise vaheline aeg...
Ja-jah, pst seda ma püüdsin küsida jah
Hea uudis. See gaasipedaali ebatäpsus on nats tüütu. Kütusekulu on ka kuhugi poole liikunud?