Suurendatud turbo vahejahuti Defender 300TDi

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Suurendatud turbo vahejahuti Defender 300TDi

Postitus Postitas LoJack »

Et siis sai paigaldatud Allisport nimelise firma poolt toodetud vahejahuti komplekt (siinkohal veelkord tänud Arvole töökoja eest). Vahetatud sai nii vahejahuti kui ka torud Allisportdi poolt pakutud silikoonide vastu. Tagatipuks sai vahetatud ka õhufilter I.T.G. suure läbilaskega filtri vastu. Hind oli mulle küll kokku soodsam kui eBay leht näitab kuna mul oli eelmisest aastast nendega pisuke kokkulepe.

Resultaat: kuna esialgu sai pumpa reguleeritud silma järgi (küll vastavalt Allisport'i juhistele) siis on tulemused esialgsed.
* selgelt paranenud "turbo tühik", ehk siis turbo reageerib pedaali vajutusele momentaalselt
* kiirendus on selgelt paranenud
* kuigi vahejahuti katab nüüd kogu radiaatorit pole märgata jahutusvedeliku temperatuuri tõusu (venti pole ees)
* kütusekulu on esialgsete tunnuste järgi pisut vähenenud (mis on üllatav arvestades, et telk sai just katusele tõstetud)

Kuna "silma järgi katse-eksituse" meetod pole just kõige kindlam tegevus siis otsin kohta kus pumpa "teaduslikumalt" reguleerida. Kas keegi oskab soovitada?

/Kalju
5505724
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Suurendatud turbo vahejahuti Defender 300TDi

Postitus Postitas pirx »

LoJack kirjutas:Et siis sai paigaldatud Allisport nimelise firma poolt toodetud vahejahuti komplekt (siinkohal veelkord tänud Arvole töökoja eest). Vahetatud sai nii vahejahuti kui ka torud Allisportdi poolt pakutud silikoonide vastu. Tagatipuks sai vahetatud ka õhufilter I.T.G. suure läbilaskega filtri vastu. Hind oli mulle küll kokku soodsam kui eBay leht näitab kuna mul oli eelmisest aastast nendega pisuke kokkulepe.

Resultaat: kuna esialgu sai pumpa reguleeritud silma järgi (küll vastavalt Allisport'i juhistele) siis on tulemused esialgsed.
* selgelt paranenud "turbo tühik", ehk siis turbo reageerib pedaali vajutusele momentaalselt
* kiirendus on selgelt paranenud
* kuigi vahejahuti katab nüüd kogu radiaatorit pole märgata jahutusvedeliku temperatuuri tõusu (venti pole ees)
* kütusekulu on esialgsete tunnuste järgi pisut vähenenud (mis on üllatav arvestades, et telk sai just katusele tõstetud)

Kuna "silma järgi katse-eksituse" meetod pole just kõige kindlam tegevus siis otsin kohta kus pumpa "teaduslikumalt" reguleerida. Kas keegi oskab soovitada?

/Kalju
5505724
Oisu diislikeskus. Oskavad tööd teha ja raha oskavad ka küsida. Mina olen kõikide masinatega sealt abi saanud.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Vasta