1. leht 1-st

Lintidega P38A

Postitatud: E Dets 20, 2010 09:49
Postitas landy
Nüüd saab venemaalt tellida oma Range Rovelile ka lindid, et mitte lumes hätta jääda:
http://www.wheeltracks.ru/gallery/category/C5/
http://www.wheeltracks.ru/

Postitatud: E Dets 20, 2010 09:55
Postitas LittleSuzi
Venemaa metsikus talves on selline lahendus ju igati teretulnud.
Samas Eestiski on see kasutatav :)

Lindid

Postitatud: E Dets 20, 2010 11:29
Postitas Kalamees

Postitatud: E Dets 20, 2010 23:51
Postitas 007
Mul tekkis kohe paar küsimust. Vbl on seal saidil see inf olemas aga kõike ei jõudnud läbi tuulata veel.

Kas neid eestis ka võib alla panna ja sõita ka kuskil tee peal, kui ilm seda nõuab (igapäeva liikluses ilmselt mitte).
Kuidas mõjutavad silda üldiselt. Tõenäoliselt on jõud ja pinged natuke teised, kui orig.ratta puhul. D III-le ilmselt naguinii alla ei paneks :).
Mis juhtub kütuse kuluga? Läheb üles kukub alla?
Kas keegi neid siia ka suudab tuua ja mis hinnaga?

Mulle täitsa meeldisid, kui aus olla.

Postitatud: T Dets 21, 2010 08:07
Postitas landy
Kuna tegu on kummeeritud roomikutega, siis tohib sõita (ei kahustada teepinda). (Seadus https://www.riigiteataja.ee/akt/625229)
Kütusekulu rasketes oludes läheb ilmselt alla ja siledal teel üles.
Ca 10 aastat tagasi, kui Motorexil neid nägin ja katsusin, siis müügimehed väitsid, et pigem sillale ja veermikule kasuks, kuna järske lööke vähem (puutepind maapinnga suurem).

Lint

Postitatud: T Dets 21, 2010 19:07
Postitas Kalamees
Kuskil oli ka referaat roomikute kasutamise teemal ja seal ka kütte kulu ja muud andmed toodud. Arvan et vene LR foorumist peaks leidma ka vastuseid küsimustele. Kui ma ei eksi siis seal oli midagi sellist et 2 tonnise masina liigutamiseks peaks olema vähemalt 130 hobest kapoti all.