200/300 Tdi tuning
200/300 Tdi tuning
Kuna seda teemat siin näha pole siis lisan mõned näpunäited piiri tagant. Kunagi ei tea, millal kellelgi tarvis võib minna.
Lihtne õpetus:
Jon,
I live in Madeira island Portugal and i had a 94 300Tdi. I make the follows alterations:1/4 turn in smoke screw, 90ē more in diaphragm, 1/2 turn in AFC star wheel and 1/8 turn in full power adjustment (all clockwise).
Conclusions:
I drive now a new car. Is more fast than a TD5, the torque is superb, is perfect in offroad and it doesn`t smoke not too much than before.
Jon thanks a lot for all your information, that`s people like you who makes Land Rover eternal!!!
LAND ROVER RULES!
Bosch VE Pump
Siin protseduuri pikk seletus (+ jutt suuremast vahejahutist ja sellega seotud rõhu tõstmisest)
LINK
200Tdi mehed saavad kah rõõmustada, sest sealsete väidete kohaselt tuleb võimsuse erinevus vaid turborõhust. 200Tdi`l on 0,7 bar ja 300 Tdi`l on 1 bar.
Tuhlates netiavarustes on silma jäänud väiteid, et lammarist ostedud suurema vahejahutiga ja ainult pumpa näppides (ja vajadusel veidi rõhku) võetakse mõlemast mootorist pealt 100kw. See tähendab Td5 jõud peaaegu tasuta käes. Kestvusprobleeme kah ei kurdeta. Peab vaid katse-eksituse meetodil suitsemise paika keerama.
Lihtne õpetus:
Jon,
I live in Madeira island Portugal and i had a 94 300Tdi. I make the follows alterations:1/4 turn in smoke screw, 90ē more in diaphragm, 1/2 turn in AFC star wheel and 1/8 turn in full power adjustment (all clockwise).
Conclusions:
I drive now a new car. Is more fast than a TD5, the torque is superb, is perfect in offroad and it doesn`t smoke not too much than before.
Jon thanks a lot for all your information, that`s people like you who makes Land Rover eternal!!!
LAND ROVER RULES!
Bosch VE Pump
Siin protseduuri pikk seletus (+ jutt suuremast vahejahutist ja sellega seotud rõhu tõstmisest)
LINK
200Tdi mehed saavad kah rõõmustada, sest sealsete väidete kohaselt tuleb võimsuse erinevus vaid turborõhust. 200Tdi`l on 0,7 bar ja 300 Tdi`l on 1 bar.
Tuhlates netiavarustes on silma jäänud väiteid, et lammarist ostedud suurema vahejahutiga ja ainult pumpa näppides (ja vajadusel veidi rõhku) võetakse mõlemast mootorist pealt 100kw. See tähendab Td5 jõud peaaegu tasuta käes. Kestvusprobleeme kah ei kurdeta. Peab vaid katse-eksituse meetodil suitsemise paika keerama.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Link
Siin räägib oma autost ja mis kuidas tegi.
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... ght=#11777
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... ght=#11777
LR Discovery 2 "Konstruktor"
-
- ELRK liige
- Postitusi: 153
- Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
- Asukoht: tallinn kesktee 10
- Kontakt:
vahejahuti
Nii vahepeal sai instaleeritud enda masinale uus ja ilus cuuler . Asi paranes koheselt, minek eelnevaga - tuntavalt parem ja sujuvam .Nüüd tahaks pumpa pisut reguleerida ( kerge viivitus juures ).
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Kas panid originaali, või siis moditud?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- ELRK liige
- Postitusi: 153
- Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
- Asukoht: tallinn kesktee 10
- Kontakt:
vastan
teen paar pilti lähi aeg .Algselt tellisin ühe mis tundus hea olevat ja oleks tulnud radika taha aga paraku ei olnud võimalik paigaldada. Siis sai radikas toodud tahapoole ja cuuleer tema kohale .mis on ka õigem .
Igatahes minu Defekal on peale Allisport täissuuruses jahuti pealepanekut (ja pumba reguleerimist) hoopis teine hingamine. Peale viimasel LRO Show-l tehtud teadjamate inimeste pisikesi muudatusi on masin eriline rakett - tagasi tulles oli Pirkol tema TD5-ga raskusi järel püsimisega. Saksamaa kiirteel pikal tõusul 5-nda käiguga 120 km/h hoida ei olnud probleem
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kusjuures tegin ka vastavalt lühijuhendile "tuuningu" ära, muuhulgas sai ka katkine ülerõhu membraan tervemaga asendatud. Liikumine puukoorma ja käruga on võrreldav enne "tuuningut" tühja autoga. Seda siis algupärase vahejahutiga. Kardan küll et enam ei saa ülbitseda 8,5 liitrise kütusekuluga. Sissepritse nurgast sõltub ka vägagi palju, väikseimgi muutus kajastub kohe jõus, väljalaskes ja hääles.
Raud on tore.