1. leht 1-st

200/300 Tdi tuning

Postitatud: N Jaan 06, 2011 11:20
Postitas Indrek_S
Kuna seda teemat siin näha pole siis lisan mõned näpunäited piiri tagant. Kunagi ei tea, millal kellelgi tarvis võib minna.

Lihtne õpetus:
Jon,
I live in Madeira island Portugal and i had a 94 300Tdi. I make the follows alterations:1/4 turn in smoke screw, 90ē more in diaphragm, 1/2 turn in AFC star wheel and 1/8 turn in full power adjustment (all clockwise).
Conclusions:
I drive now a new car. Is more fast than a TD5, the torque is superb, is perfect in offroad and it doesn`t smoke not too much than before.
Jon thanks a lot for all your information, that`s people like you who makes Land Rover eternal!!!
LAND ROVER RULES!

Bosch VE Pump
Pilt
Pilt

Siin protseduuri pikk seletus (+ jutt suuremast vahejahutist ja sellega seotud rõhu tõstmisest)
LINK

200Tdi mehed saavad kah rõõmustada, sest sealsete väidete kohaselt tuleb võimsuse erinevus vaid turborõhust. 200Tdi`l on 0,7 bar ja 300 Tdi`l on 1 bar.

Tuhlates netiavarustes on silma jäänud väiteid, et lammarist ostedud suurema vahejahutiga ja ainult pumpa näppides (ja vajadusel veidi rõhku) võetakse mõlemast mootorist pealt 100kw. See tähendab Td5 jõud peaaegu tasuta käes. Kestvusprobleeme kah ei kurdeta. Peab vaid katse-eksituse meetodil suitsemise paika keerama.

Postitatud: L Mär 26, 2011 20:50
Postitas duud
kas keegi ära proovinud?

Tuunin

Postitatud: L Mär 26, 2011 21:01
Postitas Kalamees
Defenderi rubriigis LoJAck asja oma masinal teostanud.

Postitatud: L Mär 26, 2011 21:11
Postitas duud
äkki saad siia linkida? otsisin ja ei leidnud nagu.

Link

Postitatud: L Mär 26, 2011 22:03
Postitas Kalamees
Siin räägib oma autost ja mis kuidas tegi.
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... ght=#11777

vahejahuti

Postitatud: L Juul 23, 2011 13:36
Postitas 58zid
Nii vahepeal sai instaleeritud enda masinale uus ja ilus cuuler . :lol: Asi paranes koheselt, minek eelnevaga - tuntavalt parem ja sujuvam .Nüüd tahaks pumpa pisut reguleerida ( kerge viivitus juures ).

Postitatud: E Juul 25, 2011 11:39
Postitas Rein
Kas panid originaali, või siis moditud?

vastan

Postitatud: E Juul 25, 2011 22:50
Postitas 58zid
teen paar pilti lähi aeg .Algselt tellisin ühe mis tundus hea olevat ja oleks tulnud radika taha aga paraku ei olnud võimalik paigaldada. Siis sai radikas toodud tahapoole ja cuuleer tema kohale .mis on ka õigem .

Postitatud: T Juul 26, 2011 09:35
Postitas LoJack
Igatahes minu Defekal on peale Allisport täissuuruses jahuti pealepanekut (ja pumba reguleerimist) hoopis teine hingamine. Peale viimasel LRO Show-l tehtud teadjamate inimeste pisikesi muudatusi on masin eriline rakett - tagasi tulles oli Pirkol tema TD5-ga raskusi järel püsimisega. Saksamaa kiirteel pikal tõusul 5-nda käiguga 120 km/h hoida ei olnud probleem :lol: :lol: :lol:

Postitatud: T Juul 26, 2011 10:46
Postitas totu
Kusjuures tegin ka vastavalt lühijuhendile "tuuningu" ära, muuhulgas sai ka katkine ülerõhu membraan :shock: tervemaga asendatud. Liikumine puukoorma ja käruga on võrreldav enne "tuuningut" tühja autoga. Seda siis algupärase vahejahutiga. Kardan küll et enam ei saa ülbitseda 8,5 liitrise kütusekuluga. Sissepritse nurgast sõltub ka vägagi palju, väikseimgi muutus kajastub kohe jõus, väljalaskes ja hääles.