200/300 Tdi tuning

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

200/300 Tdi tuning

Postitus Postitas Indrek_S »

Kuna seda teemat siin näha pole siis lisan mõned näpunäited piiri tagant. Kunagi ei tea, millal kellelgi tarvis võib minna.

Lihtne õpetus:
Jon,
I live in Madeira island Portugal and i had a 94 300Tdi. I make the follows alterations:1/4 turn in smoke screw, 90ē more in diaphragm, 1/2 turn in AFC star wheel and 1/8 turn in full power adjustment (all clockwise).
Conclusions:
I drive now a new car. Is more fast than a TD5, the torque is superb, is perfect in offroad and it doesn`t smoke not too much than before.
Jon thanks a lot for all your information, that`s people like you who makes Land Rover eternal!!!
LAND ROVER RULES!

Bosch VE Pump
Pilt
Pilt

Siin protseduuri pikk seletus (+ jutt suuremast vahejahutist ja sellega seotud rõhu tõstmisest)
LINK

200Tdi mehed saavad kah rõõmustada, sest sealsete väidete kohaselt tuleb võimsuse erinevus vaid turborõhust. 200Tdi`l on 0,7 bar ja 300 Tdi`l on 1 bar.

Tuhlates netiavarustes on silma jäänud väiteid, et lammarist ostedud suurema vahejahutiga ja ainult pumpa näppides (ja vajadusel veidi rõhku) võetakse mõlemast mootorist pealt 100kw. See tähendab Td5 jõud peaaegu tasuta käes. Kestvusprobleeme kah ei kurdeta. Peab vaid katse-eksituse meetodil suitsemise paika keerama.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

kas keegi ära proovinud?
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Tuunin

Postitus Postitas Kalamees »

Defenderi rubriigis LoJAck asja oma masinal teostanud.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

äkki saad siia linkida? otsisin ja ei leidnud nagu.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Link

Postitus Postitas Kalamees »

Siin räägib oma autost ja mis kuidas tegi.
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... ght=#11777
LR Discovery 2 "Konstruktor"
58zid
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 153
Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
Asukoht: tallinn kesktee 10
Kontakt:

vahejahuti

Postitus Postitas 58zid »

Nii vahepeal sai instaleeritud enda masinale uus ja ilus cuuler . :lol: Asi paranes koheselt, minek eelnevaga - tuntavalt parem ja sujuvam .Nüüd tahaks pumpa pisut reguleerida ( kerge viivitus juures ).
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kas panid originaali, või siis moditud?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
58zid
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 153
Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
Asukoht: tallinn kesktee 10
Kontakt:

vastan

Postitus Postitas 58zid »

teen paar pilti lähi aeg .Algselt tellisin ühe mis tundus hea olevat ja oleks tulnud radika taha aga paraku ei olnud võimalik paigaldada. Siis sai radikas toodud tahapoole ja cuuleer tema kohale .mis on ka õigem .
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Igatahes minu Defekal on peale Allisport täissuuruses jahuti pealepanekut (ja pumba reguleerimist) hoopis teine hingamine. Peale viimasel LRO Show-l tehtud teadjamate inimeste pisikesi muudatusi on masin eriline rakett - tagasi tulles oli Pirkol tema TD5-ga raskusi järel püsimisega. Saksamaa kiirteel pikal tõusul 5-nda käiguga 120 km/h hoida ei olnud probleem :lol: :lol: :lol:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Kusjuures tegin ka vastavalt lühijuhendile "tuuningu" ära, muuhulgas sai ka katkine ülerõhu membraan :shock: tervemaga asendatud. Liikumine puukoorma ja käruga on võrreldav enne "tuuningut" tühja autoga. Seda siis algupärase vahejahutiga. Kardan küll et enam ei saa ülbitseda 8,5 liitrise kütusekuluga. Sissepritse nurgast sõltub ka vägagi palju, väikseimgi muutus kajastub kohe jõus, väljalaskes ja hääles.
Raud on tore.
Vasta