1. leht 1-st

Minikompressor Disco 1 kapoti alla.

Postitatud: T Juun 14, 2011 20:36
Postitas duud
Terve
Küsimus siis selline, et tahaks Discole kapoti alla panna selle 12V minikompressori ning juurde ka väikse õhupaagi, ala 5l. Tegin otsinguga tööd ja leidsin, et neid kompressoreid on sitaks....kas kellegil kogemusi mõnega ning kas mõni on just see...... 8)

http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=36664&cat=2337
http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=36704&cat=2337
http://www.ringomer.ee/index.php?page=s ... &Itemid=58
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=1647
http://www.handymann.ee/Hmn/auto/miniko ... r-12v.html
http://www.oomipood.ee/?t=k_ki&i=TELL_EA-02458

Vajaka oleks siis rehvide pumpamiseks, uue signaali(pasuna) ja ka muude tööde jaoks- mis võivad vajada kerget suruõhku. Lüliti tooks eraldi salongi koos manomeetriga, et saaks vajadusel rõhku juurde ja kui ei kasuta siis võiks ju väljas olla, mitte niisama tiksuda.

Postitatud: T Juun 14, 2011 21:55
Postitas LoJack
Ei viitsinud küll kõiki läbi vaadata aga enamus paistsid sellised mänguasjad olevat. Rehvi täispumpamine võtaks sellistega ca 5-10 minutit kui nad just vahepeal maha ei koole. Tuututamiseks on nad täitsa kasutatavad aga sellega asi ilmselt piirdukski.

Rehvide pumpamiseks on ikka vähe tõsisemaid relvi vaja. No näiteks sellist komplekti: http://www.mattsavage.co.uk/acatalog/info_10003.html Hinnaks küsitakse sellise eest Ŗ266.32 (ilma k/m-ta) + transa. Ilmselt saab sarnase komplekti komplekteerida ka mõnevõrra odavamalt.

Postitatud: T Juun 14, 2011 22:29
Postitas landy
Paagiks sobib hästi P38A rõhupaak või 2-3kg vana kustuti kest.
Kompressoriks ära mingit mänguasja osta, ikka korralik ühe või kahe kolviga ja metallist asi.
Näiteks T-max kompressorid ajavad selleks täiesti asja ära ja kannatavad kenasti ka 38" rehvi pumbata reaalaajas.
Midagi sellist näiteks:
http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... 1&Itemid=6
Inseneer pakkus siin millagi mõistliku hinnaga kahe kolviga kompressoreid.
Minult saab veidi kallimat kahe kolviga tööriista;
http://shop.jrmotors.ee/ohk/kompressori ... essor.html
ja kvaliteetset ARB-d ka muidugi.

Postitatud: K Juun 15, 2011 07:21
Postitas duud
Ma olen igati nõus, et kui kord ostad- siis osta kvaliteetne jubin ning asi jokk ja süda rahul. Mul aga eesmärk peita kapoti alla see kompressor, seega peab väike olema, teiseks ma pole nii adwaanced mees, et ma metsas\mudas nii palju möllaks ja koguaeg vajaks rehvi pumpamist jne. Seega pole hullu kui tal on ettenähtud 10 min max töötamist tunnis.....selleks aitab kompenseerida ka lisa paak kõhu alla raami kõrvale.
Küsimus ikkagi- hädapärast kompressor kapoti alla, et nagu midagi on ja ka samas pole..... :roll: üks miskil määral määrav asi on ka rahakott......mul on autol vaja veel nokitsemist jne. teha, et siis ma "investeerin" auto enda putitamisele ja teatud määral remondile.(remont tehtud suurem osa)

Postitatud: K Juun 15, 2011 08:07
Postitas landy
Selle pisikese plastist mompressorihakatise asemele osta parem korralik kahe silindriline jalgpump. Saad rehvi kiireminei täis ja pole kõrva häirivat pininat ning enda süüdistamist mõtetus raha kulutamises.
Rõhupaak pigem peida kuhugi kõhu alla raami vahele või raami ja kere vahele. ning too kiirliidese ja rõhunäidikiga voolik salongi.
Kui teed ülemineku, võid isegi bensukas seda täita.
Kompressorit võid ju ka kotis lahtiselt kaasa vedada ja vajadusel paagiga ühendada või mujal pruukida.
Pealegi on kapoti alt tagaratasteni jube pikk maa ja pead suurt voolikurulli kaasas vedama.

Minul on Dacia hädaabi komplektis see T-max jurakas:
Pilt
Siiani rahul. Saadud priuugitud peast.

"Inetu paridpoja" peale on plaanitud panna ja varutud ARB juhtimiseks ning P38A rõhupaagi täitmiseks evana RR õhkvedrustuse kompressor.

Postitatud: K Juun 15, 2011 11:11
Postitas totu
Kusjuures kasutame võistlusautol seda kõige esimest viidet (visuaalselt paistab sama). Asi meil ainult rehvide pumpamiseks ja pumpab 33x14 paari- kolme minutiga täis. Kogu see plastmass seal ümber ja lüliti on paras porr aga sisu metallist ja kannatab isegi kriitikat.