1. leht 1-st

Kaubikdisco ümberehitus

Postitatud: K Mai 16, 2012 04:24
Postitas Alvarez
Hollandis ja Saksas jääb tihti silma selliseid 2 kohalise tarbesõidukina arvel olevaid Discosid http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=214171420 Kas keegi juhtunud oma silmaga nägema kuidas see kast sinna pandud ja kui keeruline/kulukas võiks olla selle eemaldamine ning asendamine istmetega? Ilmselt taandub küsimus sellele, kas istme kinnitused kasti all alles ja rihmad saab ka külge? Ja kas see meie ARKi jaoks arusaadav tegevus, et kahe kohaline tahab saada 5 kohaliseks või on suur oht takerduda asjaamisse?
Tänulik


Alvarez
5160009

Postitatud: K Mai 16, 2012 07:44
Postitas landy
Kõik sõltub sellekas antud auto on tulnud tehasest "Comercial" mudelina või on kaubikuks tehtud kohapeal. Kui tehsest, siis on see VIN-koodist või andmeplaadilt näha ja seega ümberehitused suuremad/kapitaalsemad. Kohapeal tehtutel on tavalislet tagumised aknad "pimedaks" tehtud , istmed-vööd välja visatud ja sile põrnad/vahesin sisse tehtud. Viimasel juhul pole muud kui akendele originaalklaasid (ustele) tagasi panna, istmed-vööd sisse ning enne MNT LRB-sse (endine ARK) minekust IME-st kiri selle kohata, et maisn on taastatud esialgsele kujule nagu tehas selle lõi (tehase päringuga saab teaha mitu kohta seal tootes sees oli). MNT LRB tahab ilmselt nüüdisajal sulle autole ümbeehitust vormistada ja ei piirdu vaid passis istekohatde arvu (tagasi)muutmisega.

Suhtele kasutajaga Inseneer, sest mäletamist mööda on Imedepõllul nii mõnigi Disco taas sõiduautoks muutunud.

Teema: Kaubikdisco ümberehitus

Postitatud: K Mai 16, 2012 14:16
Postitas Alvarez
Sain passist skaneeringu ja seal kirjas type: Discovery SLS TD 5 Automatic Comm. Võib-olla, et see "Comm." viitabki sellele kaubikule modifikatsioonile. Samas müüjal tagumine istmerida kaasa anda ja komment et, tema ei oska vahet teha, kas on isetehtud või mitte. VIN ka olemas. Kõnetan härra Inseneeri.