1. leht 2-st

Tuunitud Disco I vs. Disco II

Postitatud: T Veebr 05, 2013 18:34
Postitas Andron
Teema lagus:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4941


Käisin vaatamas Disco-II, kõik oleks hea küll, aga pole päris see mida tahaks. Ja keegi vist ei taha enam Disco-I ka osta, kui väga heas korras ta ei ole. :roll:

Postitatud: T Veebr 05, 2013 19:15
Postitas Tubiniit
Küll ta ära läheb - kõva auto.

Postitatud: T Veebr 05, 2013 20:46
Postitas petros
auto on tõesti tore aga miks vahetad? Ostad auto kuhu saab veel rohkem raha matta? Haigus nimega LR?! :)

Postitatud: T Veebr 05, 2013 22:12
Postitas Andron
LR haigus on kindlasti olemas 8) Tahtsin kunagi endale Defender, oli kallis, ostsin Disco, tõstsin ülesse ja panin Defeka mõõdu rattad alla ja valmis ta oligi :) Aga tegelikult ma vaatasin, et Disco 2-le saab veel rohkem raha ivesteerida. Ei ole vist hea mõte. Aga põhiteema miks ma mõtlesin ära vahetada, et maanteel pikad otsad saaks natukene mugavam sõita. Näiteks, käisin Karjalas oma Discoga, rahavast ja asju oli auto täis, 2-käiguga oli vaja maanteel minna mäe ülesse.

Postitatud: T Veebr 05, 2013 22:40
Postitas petros
Disco II'te saad kohe mõnusalt investeerida. Mitte, et see halb auto oleks aga võrreldes Disco I'ga ei ole edasiminek IMHO väga suur.

Kui soovid mõnusat maanteekulgemist, siis vaata pigem Disco III ja/või RRIII poole.

Postitatud: T Veebr 05, 2013 22:46
Postitas Andron
Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda... :roll:

Postitatud: T Veebr 05, 2013 22:51
Postitas landy
200Tdi+korralik intercooler ja natuke pumba kruttimist annab jõudu juurde. Ka võib proovida turbo ergutamist.

Postitatud: T Veebr 05, 2013 22:58
Postitas Andron
Tegelikult peale mootori kap.remonti ja pumba kruttimist sõidab 200 tdi palju paremini :) Kristjan, mida sa mõtled "korralik intercooler" ? Ma ise mõtlen võib olla paneks 235/85 M/T asemele 245/75 A/T rehvid, natukene kergemini hakkab veerema ... :roll:
Kas sa arvad, et turbo surve tõstmine pahaks ei tee?

Postitatud: K Veebr 06, 2013 08:25
Postitas duud
Andron kirjutas:Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda... :roll:
liigub ringi ka eestis D1 96-98 mis on täitsa ok seisus ja 300tdi mootor on vägev...töötab nagu loom (sisse läheb vaid 2 juhet :twisted: ) ning mina suvel uhan keskmiselt 9L\100km reaalselt. teiseks D1 remont on uipu odav... :D ...teiseks soomemaalt saad ilma roosteta kindlasti mõne kena eksemplari...nad ju ei soola... :evil:

Postitatud: K Veebr 06, 2013 08:28
Postitas duud
Andron kirjutas:LR haigus on kindlasti olemas 8) Tahtsin kunagi endale Defender, oli kallis, ostsin Disco, tõstsin ülesse ja panin Defeka mõõdu rattad alla ja valmis ta oligi :) Aga tegelikult ma vaatasin, et Disco 2-le saab veel rohkem raha ivesteerida. Ei ole vist hea mõte. Aga põhiteema miks ma mõtlesin ära vahetada, et maanteel pikad otsad saaks natukene mugavam sõita. Näiteks, käisin Karjalas oma Discoga, rahavast ja asju oli auto täis, 2-käiguga oli vaja maanteel minna mäe ülesse.
D1-le pista Super Gaz Standard Height Kit (Heavy Duty) DA4284 Ŗ158.33 või midagi taolist asjad alla ja auto on maanteel sõites jäigem ning asjalikum...ning 300tdi-ga mäkketõus on nohu...liigub kenasti. ohh ei jõua ära kiita oma diskot :roll:

Postitatud: K Veebr 06, 2013 08:34
Postitas landy
Tehasemõõdus rehvi on maanteel sõites kindlasti lihtsam veerema panna. Kuna 200Tdi tuli minu teada tehasest väga väikese Intercooleriga.. See on Ignlismaa foorumite peamine soovitus tuningu tegemiseks suurem INTERCOOLER.

Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.

Näiteks see:
http://www.allisport.com/index.php?opti ... 11&lang=en

Alati võib proovida ka 300tdi turbo peale panna.

Postitatud: K Veebr 06, 2013 12:03
Postitas Rein
Andron kirjutas:Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda... :roll:
Mina soovitaks küll mitte müüa, see töö mis tehtud :twisted: 10aastaks masinat ju. Mille ostad asemel, 5-7 tuhat euri, pluss siis veel hunnik tarvikuid :evil:

Postitatud: K Veebr 06, 2013 12:55
Postitas Tubiniit
Maanteel sõitmiseks võiks ikkagi orginaalmõõdus rehvid olla - talvel 205 R16 naeltega, suvel 235/70 R16. Kusjuures mida kiiremini sõidad, seda mõnusam. Esisilla lahkujooks on soovitav minimaalseks reguleerida - minu Discol on 0,1mm ja roolile kuuletub hästi.

Postitatud: K Veebr 06, 2013 13:51
Postitas landy
Talvise rehvimõõdu soovitusega küll kuidagi ühineda ei saa. Nii pisikeste ratastega oled igas eismes rööpas sildadel kinni. Kui auto on juba kohandatud 235/85 R16 rehvile, siis talveks soovitaks 7,50 R16 rehvi pigem. Hea kitsas rehv, läheb takistusteta läbi lume.

Postitatud: K Veebr 06, 2013 14:41
Postitas LoJack
landy kirjutas:Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.
Onu Landy ilmselt viitab minu 300TDI Defeka peale pandud Allispordi täismõõdus vahejahutile.
Mul on siis 300-le mõeldud versioon. 200-le on mõeldud see: http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Lan ... 4cf9bdc22c (Allisport müübki ainult eBay's.)

Lisaks paigaldsin ka sealtsamast Allispordist ostetud suure läbilaskega õhufiltri ja silikoonist turbo voolikud.

Viitan siia ka kommentaarid mis ma peale paigaldamist siis foorumisse tegin:
Allisport full size uprated vahejahuti (siin sai sellest enne pisut räägitud). Esialgsed tunded sai siin juba ka kirja pandud. Tänaseks paar paaki tühjaks sõidetud seega saab kokkuvõtteid teha.
* kadunud on kiirendusel turbo "tühi koht"
* kiirendus tundub olevat TD5 mootorile sarnane
* kütusekulu on märgatavalt langenud: viimane mõõtmine 10,4 koos katusetelgiga, enne vahejahuti lisamist oli 11,3 ilma katusetelgita.
* jahutuse temp ei liigu endiselt paigast, seda ka koormaga käru vedades (väljas oli sel hetkel 26 kraadi), vent sai juba talvel maha keeratud.
Igatahes minu Defekal on peale Allisport täissuuruses jahuti pealepanekut (ja pumba reguleerimist) hoopis teine hingamine. Peale viimasel LRO Show-l tehtud teadjamate inimeste pisikesi muudatusi on masin eriline rakett - tagasi tulles oli Pirkol tema TD5-ga raskusi järel püsimisega. Saksamaa kiirteel pikal tõusul 5-nda käiguga 120 km/h hoida ei olnud probleem
Tervitusi Meerikamaalt ka :-D