Tuunitud Disco I vs. Disco II

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Tuunitud Disco I vs. Disco II

Postitus Postitas Andron »

Teema lagus:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4941


Käisin vaatamas Disco-II, kõik oleks hea küll, aga pole päris see mida tahaks. Ja keegi vist ei taha enam Disco-I ka osta, kui väga heas korras ta ei ole. :roll:
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Küll ta ära läheb - kõva auto.
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

auto on tõesti tore aga miks vahetad? Ostad auto kuhu saab veel rohkem raha matta? Haigus nimega LR?! :)
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andron »

LR haigus on kindlasti olemas 8) Tahtsin kunagi endale Defender, oli kallis, ostsin Disco, tõstsin ülesse ja panin Defeka mõõdu rattad alla ja valmis ta oligi :) Aga tegelikult ma vaatasin, et Disco 2-le saab veel rohkem raha ivesteerida. Ei ole vist hea mõte. Aga põhiteema miks ma mõtlesin ära vahetada, et maanteel pikad otsad saaks natukene mugavam sõita. Näiteks, käisin Karjalas oma Discoga, rahavast ja asju oli auto täis, 2-käiguga oli vaja maanteel minna mäe ülesse.
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Disco II'te saad kohe mõnusalt investeerida. Mitte, et see halb auto oleks aga võrreldes Disco I'ga ei ole edasiminek IMHO väga suur.

Kui soovid mõnusat maanteekulgemist, siis vaata pigem Disco III ja/või RRIII poole.
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andron »

Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda... :roll:
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

200Tdi+korralik intercooler ja natuke pumba kruttimist annab jõudu juurde. Ka võib proovida turbo ergutamist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andron »

Tegelikult peale mootori kap.remonti ja pumba kruttimist sõidab 200 tdi palju paremini :) Kristjan, mida sa mõtled "korralik intercooler" ? Ma ise mõtlen võib olla paneks 235/85 M/T asemele 245/75 A/T rehvid, natukene kergemini hakkab veerema ... :roll:
Kas sa arvad, et turbo surve tõstmine pahaks ei tee?
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

Andron kirjutas:Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda... :roll:
liigub ringi ka eestis D1 96-98 mis on täitsa ok seisus ja 300tdi mootor on vägev...töötab nagu loom (sisse läheb vaid 2 juhet :twisted: ) ning mina suvel uhan keskmiselt 9L\100km reaalselt. teiseks D1 remont on uipu odav... :D ...teiseks soomemaalt saad ilma roosteta kindlasti mõne kena eksemplari...nad ju ei soola... :evil:
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

Andron kirjutas:LR haigus on kindlasti olemas 8) Tahtsin kunagi endale Defender, oli kallis, ostsin Disco, tõstsin ülesse ja panin Defeka mõõdu rattad alla ja valmis ta oligi :) Aga tegelikult ma vaatasin, et Disco 2-le saab veel rohkem raha ivesteerida. Ei ole vist hea mõte. Aga põhiteema miks ma mõtlesin ära vahetada, et maanteel pikad otsad saaks natukene mugavam sõita. Näiteks, käisin Karjalas oma Discoga, rahavast ja asju oli auto täis, 2-käiguga oli vaja maanteel minna mäe ülesse.
D1-le pista Super Gaz Standard Height Kit (Heavy Duty) DA4284 Ŗ158.33 või midagi taolist asjad alla ja auto on maanteel sõites jäigem ning asjalikum...ning 300tdi-ga mäkketõus on nohu...liigub kenasti. ohh ei jõua ära kiita oma diskot :roll:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tehasemõõdus rehvi on maanteel sõites kindlasti lihtsam veerema panna. Kuna 200Tdi tuli minu teada tehasest väga väikese Intercooleriga.. See on Ignlismaa foorumite peamine soovitus tuningu tegemiseks suurem INTERCOOLER.

Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.

Näiteks see:
http://www.allisport.com/index.php?opti ... 11&lang=en

Alati võib proovida ka 300tdi turbo peale panna.
Viimati muutis landy, K Veebr 06, 2013 12:38, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Andron kirjutas:Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda... :roll:
Mina soovitaks küll mitte müüa, see töö mis tehtud :twisted: 10aastaks masinat ju. Mille ostad asemel, 5-7 tuhat euri, pluss siis veel hunnik tarvikuid :evil:
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Maanteel sõitmiseks võiks ikkagi orginaalmõõdus rehvid olla - talvel 205 R16 naeltega, suvel 235/70 R16. Kusjuures mida kiiremini sõidad, seda mõnusam. Esisilla lahkujooks on soovitav minimaalseks reguleerida - minu Discol on 0,1mm ja roolile kuuletub hästi.
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Talvise rehvimõõdu soovitusega küll kuidagi ühineda ei saa. Nii pisikeste ratastega oled igas eismes rööpas sildadel kinni. Kui auto on juba kohandatud 235/85 R16 rehvile, siis talveks soovitaks 7,50 R16 rehvi pigem. Hea kitsas rehv, läheb takistusteta läbi lume.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

landy kirjutas:Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.
Onu Landy ilmselt viitab minu 300TDI Defeka peale pandud Allispordi täismõõdus vahejahutile.
Mul on siis 300-le mõeldud versioon. 200-le on mõeldud see: http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Lan ... 4cf9bdc22c (Allisport müübki ainult eBay's.)

Lisaks paigaldsin ka sealtsamast Allispordist ostetud suure läbilaskega õhufiltri ja silikoonist turbo voolikud.

Viitan siia ka kommentaarid mis ma peale paigaldamist siis foorumisse tegin:
Allisport full size uprated vahejahuti (siin sai sellest enne pisut räägitud). Esialgsed tunded sai siin juba ka kirja pandud. Tänaseks paar paaki tühjaks sõidetud seega saab kokkuvõtteid teha.
* kadunud on kiirendusel turbo "tühi koht"
* kiirendus tundub olevat TD5 mootorile sarnane
* kütusekulu on märgatavalt langenud: viimane mõõtmine 10,4 koos katusetelgiga, enne vahejahuti lisamist oli 11,3 ilma katusetelgita.
* jahutuse temp ei liigu endiselt paigast, seda ka koormaga käru vedades (väljas oli sel hetkel 26 kraadi), vent sai juba talvel maha keeratud.
Igatahes minu Defekal on peale Allisport täissuuruses jahuti pealepanekut (ja pumba reguleerimist) hoopis teine hingamine. Peale viimasel LRO Show-l tehtud teadjamate inimeste pisikesi muudatusi on masin eriline rakett - tagasi tulles oli Pirkol tema TD5-ga raskusi järel püsimisega. Saksamaa kiirteel pikal tõusul 5-nda käiguga 120 km/h hoida ei olnud probleem
Tervitusi Meerikamaalt ka :-D
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Vasta