Tuunitud Disco I vs. Disco II
Tuunitud Disco I vs. Disco II
Teema lagus:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4941
Käisin vaatamas Disco-II, kõik oleks hea küll, aga pole päris see mida tahaks. Ja keegi vist ei taha enam Disco-I ka osta, kui väga heas korras ta ei ole.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4941
Käisin vaatamas Disco-II, kõik oleks hea küll, aga pole päris see mida tahaks. Ja keegi vist ei taha enam Disco-I ka osta, kui väga heas korras ta ei ole.
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
LR haigus on kindlasti olemas Tahtsin kunagi endale Defender, oli kallis, ostsin Disco, tõstsin ülesse ja panin Defeka mõõdu rattad alla ja valmis ta oligi Aga tegelikult ma vaatasin, et Disco 2-le saab veel rohkem raha ivesteerida. Ei ole vist hea mõte. Aga põhiteema miks ma mõtlesin ära vahetada, et maanteel pikad otsad saaks natukene mugavam sõita. Näiteks, käisin Karjalas oma Discoga, rahavast ja asju oli auto täis, 2-käiguga oli vaja maanteel minna mäe ülesse.
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda...
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
200Tdi+korralik intercooler ja natuke pumba kruttimist annab jõudu juurde. Ka võib proovida turbo ergutamist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tegelikult peale mootori kap.remonti ja pumba kruttimist sõidab 200 tdi palju paremini Kristjan, mida sa mõtled "korralik intercooler" ? Ma ise mõtlen võib olla paneks 235/85 M/T asemele 245/75 A/T rehvid, natukene kergemini hakkab veerema ...
Kas sa arvad, et turbo surve tõstmine pahaks ei tee?
Kas sa arvad, et turbo surve tõstmine pahaks ei tee?
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
liigub ringi ka eestis D1 96-98 mis on täitsa ok seisus ja 300tdi mootor on vägev...töötab nagu loom (sisse läheb vaid 2 juhet ) ning mina suvel uhan keskmiselt 9L\100km reaalselt. teiseks D1 remont on uipu odav... ...teiseks soomemaalt saad ilma roosteta kindlasti mõne kena eksemplari...nad ju ei soola...Andron kirjutas:Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda...
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
D1-le pista Super Gaz Standard Height Kit (Heavy Duty) DA4284 Ŗ158.33 või midagi taolist asjad alla ja auto on maanteel sõites jäigem ning asjalikum...ning 300tdi-ga mäkketõus on nohu...liigub kenasti. ohh ei jõua ära kiita oma diskotAndron kirjutas:LR haigus on kindlasti olemas Tahtsin kunagi endale Defender, oli kallis, ostsin Disco, tõstsin ülesse ja panin Defeka mõõdu rattad alla ja valmis ta oligi Aga tegelikult ma vaatasin, et Disco 2-le saab veel rohkem raha ivesteerida. Ei ole vist hea mõte. Aga põhiteema miks ma mõtlesin ära vahetada, et maanteel pikad otsad saaks natukene mugavam sõita. Näiteks, käisin Karjalas oma Discoga, rahavast ja asju oli auto täis, 2-käiguga oli vaja maanteel minna mäe ülesse.
Tehasemõõdus rehvi on maanteel sõites kindlasti lihtsam veerema panna. Kuna 200Tdi tuli minu teada tehasest väga väikese Intercooleriga.. See on Ignlismaa foorumite peamine soovitus tuningu tegemiseks suurem INTERCOOLER.
Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.
Näiteks see:
http://www.allisport.com/index.php?opti ... 11&lang=en
Alati võib proovida ka 300tdi turbo peale panna.
Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.
Näiteks see:
http://www.allisport.com/index.php?opti ... 11&lang=en
Alati võib proovida ka 300tdi turbo peale panna.
Viimati muutis landy, K Veebr 06, 2013 12:38, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mina soovitaks küll mitte müüa, see töö mis tehtud 10aastaks masinat ju. Mille ostad asemel, 5-7 tuhat euri, pluss siis veel hunnik tarvikuidAndron kirjutas:Aga nendega DiscoIII/RRIII eriti metsa ei lähe, liiga kallid autod selle jaoks. Nüüd ma ei tea mida teha ! Võib olla 300 tdi Disco I oleks parem liikur, aga ei leia neid, kõik on läbi roostetanud. Uuesti teha sama tööd ma küll ei taha. Jään mõtlema kuidas käituda...
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Talvise rehvimõõdu soovitusega küll kuidagi ühineda ei saa. Nii pisikeste ratastega oled igas eismes rööpas sildadel kinni. Kui auto on juba kohandatud 235/85 R16 rehvile, siis talveks soovitaks 7,50 R16 rehvi pigem. Hea kitsas rehv, läheb takistusteta läbi lume.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Onu Landy ilmselt viitab minu 300TDI Defeka peale pandud Allispordi täismõõdus vahejahutile.landy kirjutas:Olen ise näinud, kudas 300Tdi mootoriga Defender paele võimsama intercooleri lisamist hoopis äkilisem oli.
Mul on siis 300-le mõeldud versioon. 200-le on mõeldud see: http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Lan ... 4cf9bdc22c (Allisport müübki ainult eBay's.)
Lisaks paigaldsin ka sealtsamast Allispordist ostetud suure läbilaskega õhufiltri ja silikoonist turbo voolikud.
Viitan siia ka kommentaarid mis ma peale paigaldamist siis foorumisse tegin:
Allisport full size uprated vahejahuti (siin sai sellest enne pisut räägitud). Esialgsed tunded sai siin juba ka kirja pandud. Tänaseks paar paaki tühjaks sõidetud seega saab kokkuvõtteid teha.
* kadunud on kiirendusel turbo "tühi koht"
* kiirendus tundub olevat TD5 mootorile sarnane
* kütusekulu on märgatavalt langenud: viimane mõõtmine 10,4 koos katusetelgiga, enne vahejahuti lisamist oli 11,3 ilma katusetelgita.
* jahutuse temp ei liigu endiselt paigast, seda ka koormaga käru vedades (väljas oli sel hetkel 26 kraadi), vent sai juba talvel maha keeratud.
Tervitusi Meerikamaalt kaIgatahes minu Defekal on peale Allisport täissuuruses jahuti pealepanekut (ja pumba reguleerimist) hoopis teine hingamine. Peale viimasel LRO Show-l tehtud teadjamate inimeste pisikesi muudatusi on masin eriline rakett - tagasi tulles oli Pirkol tema TD5-ga raskusi järel püsimisega. Saksamaa kiirteel pikal tõusul 5-nda käiguga 120 km/h hoida ei olnud probleem
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---