Disco I

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
hennuke
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 35
Liitunud: E Dets 25, 2006 15:40
Asukoht: Ilmselt Eesti

Disco I

Postitus Postitas hennuke »

Kuidas annaks asi paremini edasi liikuma panna???''


Ja samuti tantsib teel....
mrmrmr
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 46
Liitunud: R Okt 06, 2006 17:57

minu oma ka

Postitus Postitas mrmrmr »

Tahaks enda 3.9 ka lisada turbo et siis V8 kiirendaks paremini. Aga jah teadmisi napib.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Teel tantsimene võib oll tingitud mitmetest asjadest- puksid läbi, amordid läbi, vms.

Kui amordid läbi, siis õõtsub ka ja kui puksid läbi, siis kipuvad ka kolksud tulema.
Viimati muutis landy, T Jaan 30, 2007 22:43, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

lubage palun, et te hakkate turbot paigaldama altpoolt (saaled kepsud jms korralikud ja siis ylerõhk) Olen näinud nutuseid nägusid, kes hirmsat moodi hakkavad pigistama ja siis mõistavad, et olex pidanud altpoolt pihta ikka hakkama.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
hennuke
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 35
Liitunud: E Dets 25, 2006 15:40
Asukoht: Ilmselt Eesti

Postitus Postitas hennuke »

ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi



Kui kiirndada tahan siis sõpsil M 5
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

hennuke kirjutas:ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi
Mis aast auto? kas mootor 200 või 300 tdi?

Mina küll ei ütleks, et kunnlgineist mootoritest maastikul jõust eriti puudust tuleks. LR aeglustid teevad imelist tööd ja isegi vanad ürgese 2,25 mootoriga masind jõuvad tänu aeglustile kõvasti ronida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Hennuke, räägi meile oma autost siin http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=17
veidi lähemalt, siis oluliselt lihtsam nõu ja abi anda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
trophy
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 115
Liitunud: T Mär 06, 2007 16:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas trophy »

Mida arvate sellisest mootorile lisahobujõudude lisamisest...

http://www.schnabel-automobile.de/schnabel_haupt.htm

Tuningu alt...
Saksa keelt küll ei valda, aga paistab et miski tuuninguga ( ilmsekt aju vahetus...upgrade) saab teatud tasu eest hj ja momenti juurde...
suur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: T Mär 06, 2007 20:20

Postitus Postitas suur »

Ega minagi saksa keelt oska,aga lisanduvate hobujõudude ja hinna järgi ma oletan ,et tegemist võiks olla tavalise "chipituuninguga"
Ise olen sellise vidina oma autole installeerinud.
Tegemist on siis "lisaajuga",mis täiendab "põhiaju" korraldusi,võttes mootorist rohkem välja.
Praktikas on tegemist karbikesega,mis pannakse aju juhtmetele vahele.Ühendused on erinevad,sõltudes auto margist.Minu omal oli lisaks ajujuhtmete lahtilõikamisele veel vaja gaasipedaali alla üks juhe viia.
Parima tulemuse annab see komplektis KN-filtri ja uue väljalaskekollektori/summuti paigaldamisega.
Eestis müüb selliseid tuuningukomplekte näiteks "TOP PARTS"
Selline tuuning sobib muidugi ainult elektroonilise juhtimisega mootoritele,300 TDI puhul näiteks pole sellega midagi teha.
Mehhaanilise juhtimisega mootoritel pole muud,kui pumpa juurde keerata,KN filter peale installeerida ja soovi kooral veel propaaniseade lisaks - nii need hobujõud tulevad.
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

Landy kirjutas:
hennuke kirjutas:ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi
Mis aast auto? kas mootor 200 või 300 tdi?

Mina küll ei ütleks, et kunnlgineist mootoritest maastikul jõust eriti puudust tuleks. LR aeglustid teevad imelist tööd ja isegi vanad ürgese 2,25 mootoriga masind jõuvad tänu aeglustile kõvasti ronida.
Aeglustiga probleemi ei ole ka minul olnud, aga ilma aeglustita ei lähe maastikul kohalt äragi kui pind veidigi pehme on. Võin kaasi põhja muljuda ja sidurit libistada aga enne sureb välja kui liikuma hakkab. Kõvemal pinnal probleemi ei ole( disco 1 300td)
Trammijuht
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: T Nov 28, 2006 22:37
Asukoht: Tallinn

hmmm

Postitus Postitas Trammijuht »

See siin väga tark jutt et ei lähe mudas ilma aeglustita ära aga selle vastu aitab ikka see et lyilita aeglusti sisse...... :D miks peaks olema vaja nii pehmes sõita kiirega hhmmmm jah ei noh mul pole turbot ka aga ei kiru.. noh jah yhesõõnaga 100km/h ja pool meetrit muda JEEEEEE
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Disco I

Postitus Postitas pirx »

hennuke kirjutas:Kuidas annaks asi paremini edasi liikuma panna???''


Ja samuti tantsib teel....
Minu RR II-le sai vahele pandud PSI-Motorsport, kirjade järgi lisab see 18 kw. Mina olen küll väga rahul, muidu oli kuidagi uimane, aga nüüd ikka päästad, siis läheb. Lihtne paigaldada ka kusjuures.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Re: hmmm

Postitus Postitas Margus »

Trammijuht kirjutas:See siin väga tark jutt et ei lähe mudas ilma aeglustita ära aga selle vastu aitab ikka see et lyilita aeglusti sisse...... :D miks peaks olema vaja nii pehmes sõita kiirega hhmmmm jah ei noh mul pole turbot ka aga ei kiru.. noh jah yhesõõnaga 100km/h ja pool meetrit muda JEEEEEE
Ei pea see pind pehme olemagi, tegemist ka lihtsal heinamaal. Kas pean kohaltvõtuks aeglusti panema ja siis liikumise pealt kiirendi sisse käristama :roll: .
Trammijuht
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: T Nov 28, 2006 22:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trammijuht »

ei mitte seda aga isegi minu vana 2,5 diisel ilma turbota 110 saab hakkama heinamaal ilma aeglustita normaalselt kohalt minemisega ja kui juba nii pehme et ei saa siis järelikult õige aeg aglustiga sõitmisex....

....ma ka aru ei saa...

jah aga sõidu pealt ikka aeglustit näppida ei soovita.
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

... võttes arvesse kõike eelpool toodut jääb üle küsida kuidas need lisa "muulad" chippide näol, mõjuvad mootorile (tema elueale siis) ja kütusekulule???

Samas kohe tahaks teada, kas on keegi konkreetselt pannud TD5 -le chippi ja millist??
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Vasta