Disco I
minu oma ka
Tahaks enda 3.9 ka lisada turbo et siis V8 kiirendaks paremini. Aga jah teadmisi napib.
Teel tantsimene võib oll tingitud mitmetest asjadest- puksid läbi, amordid läbi, vms.
Kui amordid läbi, siis õõtsub ka ja kui puksid läbi, siis kipuvad ka kolksud tulema.
Kui amordid läbi, siis õõtsub ka ja kui puksid läbi, siis kipuvad ka kolksud tulema.
Viimati muutis landy, T Jaan 30, 2007 22:43, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mis aast auto? kas mootor 200 või 300 tdi?hennuke kirjutas:ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi
Mina küll ei ütleks, et kunnlgineist mootoritest maastikul jõust eriti puudust tuleks. LR aeglustid teevad imelist tööd ja isegi vanad ürgese 2,25 mootoriga masind jõuvad tänu aeglustile kõvasti ronida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Hennuke, räägi meile oma autost siin http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=17
veidi lähemalt, siis oluliselt lihtsam nõu ja abi anda.
veidi lähemalt, siis oluliselt lihtsam nõu ja abi anda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mida arvate sellisest mootorile lisahobujõudude lisamisest...
http://www.schnabel-automobile.de/schnabel_haupt.htm
Tuningu alt...
Saksa keelt küll ei valda, aga paistab et miski tuuninguga ( ilmsekt aju vahetus...upgrade) saab teatud tasu eest hj ja momenti juurde...
http://www.schnabel-automobile.de/schnabel_haupt.htm
Tuningu alt...
Saksa keelt küll ei valda, aga paistab et miski tuuninguga ( ilmsekt aju vahetus...upgrade) saab teatud tasu eest hj ja momenti juurde...
Ega minagi saksa keelt oska,aga lisanduvate hobujõudude ja hinna järgi ma oletan ,et tegemist võiks olla tavalise "chipituuninguga"
Ise olen sellise vidina oma autole installeerinud.
Tegemist on siis "lisaajuga",mis täiendab "põhiaju" korraldusi,võttes mootorist rohkem välja.
Praktikas on tegemist karbikesega,mis pannakse aju juhtmetele vahele.Ühendused on erinevad,sõltudes auto margist.Minu omal oli lisaks ajujuhtmete lahtilõikamisele veel vaja gaasipedaali alla üks juhe viia.
Parima tulemuse annab see komplektis KN-filtri ja uue väljalaskekollektori/summuti paigaldamisega.
Eestis müüb selliseid tuuningukomplekte näiteks "TOP PARTS"
Selline tuuning sobib muidugi ainult elektroonilise juhtimisega mootoritele,300 TDI puhul näiteks pole sellega midagi teha.
Mehhaanilise juhtimisega mootoritel pole muud,kui pumpa juurde keerata,KN filter peale installeerida ja soovi kooral veel propaaniseade lisaks - nii need hobujõud tulevad.
Ise olen sellise vidina oma autole installeerinud.
Tegemist on siis "lisaajuga",mis täiendab "põhiaju" korraldusi,võttes mootorist rohkem välja.
Praktikas on tegemist karbikesega,mis pannakse aju juhtmetele vahele.Ühendused on erinevad,sõltudes auto margist.Minu omal oli lisaks ajujuhtmete lahtilõikamisele veel vaja gaasipedaali alla üks juhe viia.
Parima tulemuse annab see komplektis KN-filtri ja uue väljalaskekollektori/summuti paigaldamisega.
Eestis müüb selliseid tuuningukomplekte näiteks "TOP PARTS"
Selline tuuning sobib muidugi ainult elektroonilise juhtimisega mootoritele,300 TDI puhul näiteks pole sellega midagi teha.
Mehhaanilise juhtimisega mootoritel pole muud,kui pumpa juurde keerata,KN filter peale installeerida ja soovi kooral veel propaaniseade lisaks - nii need hobujõud tulevad.
Aeglustiga probleemi ei ole ka minul olnud, aga ilma aeglustita ei lähe maastikul kohalt äragi kui pind veidigi pehme on. Võin kaasi põhja muljuda ja sidurit libistada aga enne sureb välja kui liikuma hakkab. Kõvemal pinnal probleemi ei ole( disco 1 300td)Landy kirjutas:Mis aast auto? kas mootor 200 või 300 tdi?hennuke kirjutas:ei pidanud silmas rullnoka tjuuningut))) Seda hoopis et maastiku peal oleks nagu rammu rohkem. auto siis DiscoI 2.5 Tdi
Mina küll ei ütleks, et kunnlgineist mootoritest maastikul jõust eriti puudust tuleks. LR aeglustid teevad imelist tööd ja isegi vanad ürgese 2,25 mootoriga masind jõuvad tänu aeglustile kõvasti ronida.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 49
- Liitunud: T Nov 28, 2006 22:37
- Asukoht: Tallinn
hmmm
See siin väga tark jutt et ei lähe mudas ilma aeglustita ära aga selle vastu aitab ikka see et lyilita aeglusti sisse...... miks peaks olema vaja nii pehmes sõita kiirega hhmmmm jah ei noh mul pole turbot ka aga ei kiru.. noh jah yhesõõnaga 100km/h ja pool meetrit muda JEEEEEE
Re: Disco I
Minu RR II-le sai vahele pandud PSI-Motorsport, kirjade järgi lisab see 18 kw. Mina olen küll väga rahul, muidu oli kuidagi uimane, aga nüüd ikka päästad, siis läheb. Lihtne paigaldada ka kusjuures.hennuke kirjutas:Kuidas annaks asi paremini edasi liikuma panna???''
Ja samuti tantsib teel....
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Re: hmmm
Ei pea see pind pehme olemagi, tegemist ka lihtsal heinamaal. Kas pean kohaltvõtuks aeglusti panema ja siis liikumise pealt kiirendi sisse käristama .Trammijuht kirjutas:See siin väga tark jutt et ei lähe mudas ilma aeglustita ära aga selle vastu aitab ikka see et lyilita aeglusti sisse...... miks peaks olema vaja nii pehmes sõita kiirega hhmmmm jah ei noh mul pole turbot ka aga ei kiru.. noh jah yhesõõnaga 100km/h ja pool meetrit muda JEEEEEE
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 49
- Liitunud: T Nov 28, 2006 22:37
- Asukoht: Tallinn
... võttes arvesse kõike eelpool toodut jääb üle küsida kuidas need lisa "muulad" chippide näol, mõjuvad mootorile (tema elueale siis) ja kütusekulule???
Samas kohe tahaks teada, kas on keegi konkreetselt pannud TD5 -le chippi ja millist??
Samas kohe tahaks teada, kas on keegi konkreetselt pannud TD5 -le chippi ja millist??
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6