Toimetused rihvliga

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
130..Not just a number..
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: P Jaan 28, 2007 13:25

Toimetused rihvliga

Postitus Postitas 130..Not just a number.. »

Hiljuti sain lapse.. Nimi on tal Defender 130 :lol: Ja ma armastan Teda jäägitult! Tahaks lapse heaks nüüd miskit kaunist teha.. Kuna Tema küljes on mõnes kohas juba sünnijärgne rihvli lahendus (rihveldatud kapott, esitiiva pealsed, kogu ustealune äär ning tagumisest rattast taha poole jääv tiiva osa), tekkis vajadus ühteteist lisada.

Teemaks oleks kast. Kuna masin ise on valge kuid kasti luuk on roheline ja suht korralikult mõlkis, mõtlesin selle rihvliga ilusti ära katta. (uus luuk muuseas maksab miski 7 faking 1000 krooni) :evil: Kuna eelmine omanik oli seda masinat peamiselt tööriistade jms vedamiseks kasutanud, on ka kasti sisemised küljed ja põhi üle keskmise räsitud ja mõlkis :(

Äkki keegi oskab soovitada kas kasti ja tagaluugi täielikul rihveldamisel oleks perspektiivi? Kui paks peaks olema plekk? Kas oleks mõistlik lasta teha kasti sisse ka mingi lukustatavad laekad ja kui jah, siis kas need kah rihvel seintega või oleks parem need ainult rihvliga katta ja valmistamiseks kasutada midagi muud? Äkki oskab keegi soovitada ka kohta kus sellist tööd korralikult tehaks ja mis see maksma võib minna?

Plekivalik on olemas.

Vinget talvejätku ja lund ja värki 8)

hähähähähähähähäääää :mrgreen:
Mütsid, kindad, sallid sõit!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Toimetused rihvliga

Postitus Postitas landy »

130..Not just a number.. kirjutas:Tema küljes on mõnes kohas juba sünnijärgne rihvli lahendus (rihveldatud kapott, esitiiva pealsed, kogu ustealune äär ning tagumisest rattast taha poole jääv tiiva osa), tekkis vajadus ühteteist lisada.
Vaadates su autot lähemlat:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii/varia/130/
siispole need rihevldatud osad mitte ilu pärast vaid praktilistel kaalutlustel.
Nimelt vältimaks deformeerumist. Tänu kattplekkidele võib rahulikult ronida jalgupidi nii tiibdele kui kapotile. Tagumise kastiosa nurgad on tugevdatud, et kraavi läbimisel meed kõveraks ei läheks.
Uste all oleva riba soovitaks pigem vahetada kantt-torust astmelau vastu, mis mitte aiult ei kaitse külgi, vaid võimaldab ka autot sealt toetades hi-lift tuingrauaga tõsta. (Näiteks sellise:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage19.htm , http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image8.htm , http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage78.htm )
Teemaks oleks kast. Kuna masin ise on valge kuid kasti luuk on roheline ja suht korralikult mõlkis, mõtlesin selle rihvliga ilusti ära katta. (uus luuk muuseas maksab miski 7 faking 1000 krooni) :evil: Kuna eelmine omanik oli seda masinat peamiselt tööriistade jms vedamiseks kasutanud, on ka kasti sisemised küljed ja põhi üle keskmise räsitud ja mõlkis :(
Sa mõtled siis väljast poolt? Vaataks selle veelkord otsa, sest selline suur rihvlilhamaks ei pruugi kuigi esteetiline jääda.
Kirjuta või helista mulle ja ma võin rääkida selle kasti ja auto varsemast saatuset lähemalt.
Äkki keegi oskab soovitada kas kasti ja tagaluugi täielikul rihveldamisel oleks perspektiivi? Kui paks peaks olema plekk? Kas oleks mõistlik lasta teha kasti sisse ka mingi lukustatavad laekad ja kui jah, siis kas need kah rihvel seintega või oleks parem need ainult rihvliga katta ja valmistamiseks kasutada midagi muud? Äkki oskab keegi soovitada ka kohta kus sellist tööd korralikult tehaks ja mis see maksma võib minna?
Võta ühendust kasutajaga "keelutsoon",kes ka D130-ga ringi vurab. Tema auto pealt saad kindlasti häid ideid. Ise vaaatks ka auto Hea meeleg üle (pole teist mitu aastat näinud) ja ehk saan miskit hea nõu anda.
Loomulikult annab surfamine internetis löeiduvate Land Rover'i kodukate galeriides palju inspitatsiooni.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

tegelikult on kasti põhja katteks tekkimas eestimaal ka alternatiivne varjant. Tehnoloogia pärit usakatelt ja katsetatud ja kasutatud sealkandis juba mõnda aega. Kuna ise ei ole eriti pädev sel teemal rääkima veel siis vaid paari sõnaga. Tegemist on värviga, mida kantakse kasti põhja ja kylgedele. Kuna kihi paksus on 3-5 mm siis kaitseb ta nii löökida kui ka kriimude eest. (analoog kivikaitsele kuid kordades tugevam). Täpsem info mõne aja pärast.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kasutaja 130... käis külas ja vaatasime kasti ning luugi üle. Tundub, et rihvlit ei lähe vaja. Pigem sobiks sinna niiskuskindel vineer. Samast matrejalaist saaks ka korralikus tööriistakastid/pingid teha.

Juttu jätkus meil pikemaks ja ideid tulinagu oavarrest.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta