1. leht 1-st

Disco 3-le M57 mootor?

Postitatud: E Okt 24, 2016 16:13
Postitas Tanel122
Tere


Oman isendit LR disco 3 TDV6 2006,Is:303245, Eestist masin.
Kuna foorumis ja googeldades leidub palju teemasid antud mootori väntvõlli purunemisest on endalgi viimasel ajal väike hirm tekkinud. Ei tea kaua kestab ?
Küsiksin foorumis targemate inimeste käest,"kas oleks väga hull mõte/tegu,kui aretada peale BMW 3.0 M57 mootor?


Tanel.

Postitatud: E Okt 24, 2016 17:29
Postitas Raigo R
Ametlikult ymberehitust taotlema minnes pead arvestama,et mnt ametnik nouab selgitust,miks sul seda vaja on pluss ekspertiis,kui see tehtud on.
Tehniliselt saab mitte kokkusobivaid asju kokku panna kyll,näidikute poole pealt tuleb peamurdmist.

Postitatud: T Okt 25, 2016 03:19
Postitas martinsl
Oleks see siis kasutatud mootor, millest pm midagi ei tea(sõitnud kilomeetreid vähemalt samasse kanti kui praegune) pluss töö ja ümbertegemine, asjaajamine jne...
Kas originaal mootori kapremont ei tule (reaalselt) soodsam, lihtsam ja ka parema lõpptulemusega? Või siis osta rr, kus see mootor peal on.

Postitatud: T Okt 25, 2016 03:23
Postitas landy
Raigo R kirjutas:Ametlikult ymberehitust taotlema minnes pead arvestama,et mnt ametnik nouab selgitust,miks sul seda vaja on pluss ekspertiis,kui see tehtud on.
Tehniliselt saab mitte kokkusobivaid asju kokku panna kyll,näidikute poole pealt tuleb peamurdmist.
Näidikud on vaid üks pisike osa sellest murede hinnikust. Kuna tänapäevased autod on sisuliselet elektriautod, mida käitab peal olev sisepõlemismootor, siis tegu on suure elektroonilise trevikuga. Seal on kõimõledav ja mõeldamatu omavahel seotud. Nii kui mõni lüli ei suhtle teisega, on masin kohe häires.

Hea näide - Imedepõllule maandus üks pisikese elektrisüsteemis puhkenud tulekahjuga L322, mida üritati 5 aastat jõudu mööda kõiksugu töökodades reanimeerida. Käima sed auaot enam ei saadutki. Lõpuks rauges jaks ja optimism ning maandus koos varuosadoonoriga meie juurde.