Alternatiiv originaalkonksule

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
mustique
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Mai 08, 2006 22:03
Asukoht: Aegviidu peamiselt

Alternatiiv originaalkonksule

Postitus Postitas mustique »

Tervist,

olen pikka aega seda teemat peas mudinud ning siiani olukorraga leppinud..... aga nüüd hakkab segama.....

Nimelt Disco I (võib olla ka teiste versioonide) kärukonks a.k.a Ader (see oli vist Valge Hiir, kes selle tegeliku olemuse ära tabas).....
Ojade, kraavide jms järsemate servadega moodustiste läbimisel taob see väga valusalt vastu maakera ning kehvemal juhul jääb/on jäänud auto konksupidi kaldasse kinni...... Küsimus siis selline, et kas keegi teab, kas sellele "Adrale" on olemas alternatiivi? Põhiline, et konksu takistustegur maastikul oleks väiksem kui hetkel....

Päris ära võtta ka ei taha, sest haagist on vaja sikutada ning mingil moel vast kaitseb ka kütusepaaki?

Pilti kah Adrast: http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage65.htm

Tänud juba ette.....
Discotu hetkel.......
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Lahenduseks on eemldatav kärukonks.

Illustratsiiooniks lihtsalt üks paljudest tootjatest:
http://www.sitepropreview.com/wwwroot/c ... egoryid=47
http://www.curtmfg.com/index.cfm?event=hitch


Neid pakkumisi on intrent ja kõik LR ajakirjad täis. Ole ainult mees ja vali sulle sobiliku hinnaga ja konstruktsiooniga lahendus välja.

He on see, et konksu asemele saad metsa minnes panna hoopis:
http://www.expeditionexchange.com/curt/DSC08981.jpg
Viimati muutis landy, N Mär 08, 2007 12:47, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
suur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: T Mär 06, 2007 20:20

Postitus Postitas suur »

Minu mälu järgi oli see "Bosa" kellel oli väga hea kitsa kinnitusega ja eestpoolt väikese takistusega konks.Pluss on veel see,et konks on polditav ja sätitav kahele kõrgusele,võimaldades ka peale suuremate kummide ja tõstevedrude panekut konksu kasutada.Poldid on tavalisest erinevalt risti auto pikiteljega jättes sellega kinnituse mõnusalt kitsaks.
Pistik koos kinnitusega oli ainuke asi,mille pidin kohe alguses statsionaarselt kõrgemale tõstma.Kui huvi on,võin millalgi mõne pildi üles sättida.
mustique
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Mai 08, 2006 22:03
Asukoht: Aegviidu peamiselt

Postitus Postitas mustique »

Tänud.

Landy:
eemaldatav see peaks just olema. Viimane viide pildile on väga hea. Selline sobiks ideaalselt. Interneti otsingutega saan hakkama aga teema oligi rohkem võib olla küsimusena kogemuste osas.....

Suur:
Kas sa mõtlesid Bosa all Bosal'it? Kui jah siis vähemalt nende internetikataloog pakub just seda sama Atra, mis mul hetkel seal "töötab"... :)

Ja oleksin väga tänulik piltide eest. Kas seda sinu varianti on ka Maarjamaalt saada või peab minema interneti-kaubamaja kaudu?
Discotu hetkel.......
suur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: T Mär 06, 2007 20:20

Postitus Postitas suur »

Võimalik,et oli ka Bosal,nimi oli punase ja valgega plastmasskopsikul mis muna otsas käis.
Ostetud sai 5 a. tagasi Eestimaalt uuena.
proovin paar pilti teha.
Seda ma ei tea,kas Discole konkreetset varianti on,ise võtsin silma järgi sobiva konksu ja tegin kinnitused enda auto jaoks ümber.
suur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: T Mär 06, 2007 20:20

Postitus Postitas suur »

Aga palun - paar pilti.
http://static.petrisimolin.com/gallery/ ... G_0209.JPG
http://static.petrisimolin.com/gallery/ ... G_0211.JPG
Nagu näed on takistustegur minimaalne,kuna kinnitus on kitsas ja eestpoolt laugelt tõusev.Kõrgus on samuti lihtsalt reguleeritav.
Veetud on sellega 5 a.jooksul meeletuid raskusi ja pikalt,nii et vastupidavus on järgi proovitud.
Kinnitub nelikant toru külge,mis omakorda läheb tihedalt kaitseraua alla raami otste külge kinni.
mustique
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Mai 08, 2006 22:03
Asukoht: Aegviidu peamiselt

Postitus Postitas mustique »

Sügav kummardus Suur

Vot see oleks just see mida vajan.....

Kui palju seal originaali, kui palju isetehtud ja kes selle müügiga Eestis tegeleks? Pupill ei noki kaubamärki..... :shock:

Aitäh
Discotu hetkel.......
suur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: T Mär 06, 2007 20:20

Postitus Postitas suur »

Kõik ,mis pildil näha on originaal.
Ümber sai natuke tehtud ainult neid kõrvu ,mis raami otsa, kaitseraua kinnituse alla lähevad.
Lugesin birkalt välja,et mark on Bosal,class A 50-X,
type number 025461 (viimane võib ka I olla),Part nr. sama,mis type nr.
Ostsin 5 a tagasi uuena ,käest.
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Kas selle risttala kontakteerumisel maapinnaga ei teki sellist buldooseri efekti? Ja midagi võiks seal ikkagi olla, kasvõi paagi kaitseks. Paraku ronime täpselt nii sügavasse kraavi või künka otsa, kui auto madalaimad osad lubavad + väike toetusmoment. Saba kui selline häirib ennastki parajalt, hullem saab veel olla lõhkine küttepaak looduse stiihia keskel. ...ma niisama mõtisklesin.
Raud on tore.
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Nonii konks disainitud. Lõikasin originaalkonksul ketaslõikuriga ära alumise otsa teise avapaari alt, seejärel alumise "lesta". Korralikud faasid ette ja lest allesjäänud juurika külge CO ga kinni. Alumisi tõmmitsaid tuli veidi kaardu taguda ja tükid kokku korjata. Tulemus igatahes vaeva väärt, ja visuaalselt ka palju vähem saba moodi. Kulud: 5h aega (suur osa sellest asenduspoltide otsimisele), mõned poolekskeeratud poldid, kivikaitse, must mattvärv, paar millimeetrit rellaka ketast, veidi keevitustraati ja -gaasi. Kodurahu ka veidi, tõtke käsi, kelle naine rõõmustab, kui auto all roomate.
Raud on tore.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Äkki raatsid tehtud tööst pildid ka vaatamiseks välja panna?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Raatsimises ei ole küsimust, viitsimisega keerulisem. Nüüd siis TEHTUD.
http://pilt.delfi.ee/my_album/18158/?page=999
Raud on tore.
Vasta