KAHN Design registreerimine
KAHN Design registreerimine
Ahoi,
Ostsin piiri tagant sarnase pilli Range Rover 2011 by Kahn Design
http://www.kahnautomobiles.com/availabl ... GxSJOgzZPY
All on 285/35R22 rehvid, millega registreerida ei lubatud - nõuti tõendit et tohib nii olla.
Meie margi esindus mingeid tõendeid ei väljasta.
Praegu ootan vastust Kahn Designilt ja plaan B on panna registreerimise ajaks standard mõõt alla.
Plaan A aga oleks ikkagi R22 ära registreerida. Kas kellelgi on kogemusi sellega?
Ahja, kui on PDF formaadis inglise keelset raamatut, siis seda otsin ka.
virko
Ostsin piiri tagant sarnase pilli Range Rover 2011 by Kahn Design
http://www.kahnautomobiles.com/availabl ... GxSJOgzZPY
All on 285/35R22 rehvid, millega registreerida ei lubatud - nõuti tõendit et tohib nii olla.
Meie margi esindus mingeid tõendeid ei väljasta.
Praegu ootan vastust Kahn Designilt ja plaan B on panna registreerimise ajaks standard mõõt alla.
Plaan A aga oleks ikkagi R22 ära registreerida. Kas kellelgi on kogemusi sellega?
Ahja, kui on PDF formaadis inglise keelset raamatut, siis seda otsin ka.
virko
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: KAHN Design registreerimine
Pakun "pastakast" et lihtsam on ARKis regamise ja ÜV ajaks "standard mõõt" alla panna kui hakata bürokraatiaga piike murdma.
KAHN ju nii rariteet et eriload ja sertifikaadid võivad õudukad olla leida/saada.
Jällegi - puhas spekulatsioon.
Ootan huviga autoteemat sellisest "unikaalsest" isendist
KAHN ju nii rariteet et eriload ja sertifikaadid võivad õudukad olla leida/saada.
Jällegi - puhas spekulatsioon.
Ootan huviga autoteemat sellisest "unikaalsest" isendist
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: KAHN Design registreerimine
Osta või laenuta 255/50 R20 või 255/55 R19 rehvidega veljed, toimiv lahendus.
Re: KAHN Design registreerimine
Rääkisin autoomanikuga pikalt telefonitsi ja pakkusin välja juriidilised lahendused, mida tasub proovida. Midagi roolislist ei ole, aga päris lootusetu ka mitte.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: KAHN Design registreerimine
Heade soovituste eest aitäh Landyle, tegelen asjaga. Eks näis kuis läheb. Hetkel veel loodan saada nii arvele, et ei peaks igal ülevaatusel velgi ja rehve laename-vahetama ning iga politsei kinnipidamisel värisema sanktsioonide pärast.landy kirjutas:Rääkisin autoomanikuga pikalt telefonitsi ja pakkusin välja juriidilised lahendused, mida tasub proovida. Midagi roolislist ei ole, aga päris lootusetu ka mitte.
Re: KAHN Design registreerimine
Kui ikkagi soovid velgi ümber sättida ja niipidi ülevaatusele minna siis saan sulle anda. Mul kaks komplekti 20 tolli olemas.
Samas kui arvad et ei viitsi nende velgedega jännata siis võibolla saame dealile ja ostan ära need
Samas kui arvad et ei viitsi nende velgedega jännata siis võibolla saame dealile ja ostan ära need
Re: KAHN Design registreerimine
Nii, tehases lubatust suuremate rataste registreerimine on suhteliselt lootusetu.
KAHN DESIGN juhatuses olev Naheem Kahn, kes on ettevõtte asutaja Afzal Kahn https://en.wikipedia.org/wiki/Afzal_Kah ... _designer) sugulane, teatas et nemad mingeid dokumente ei väljasta, sest seni on see olnud auto omanike endi asi, kuidas neid arvele võtta ja üldiselt pole seni sellega takistusi olnud. Ilmselt Eesti on jällegi eesrinnas EU direktiivide seadustamise osas. Seegi huvitav kogemus: alustasin suhtlust suvalise Jon-iga aga ei jätnud jonni enne kui keegi Mr Kahn isiklikult vastas - edasine vaidlus tundus juba mõttetu.
Land Roverist sain 2011 aasta 4-leheküljelise konkreetselt selle VIN koodiga auto ülevaatamise ja kontrollimisakti koopia, kus all olid ilusti 20" veljed enne kui see KAHNi sõitis. Jällegi huvitav kogemus: kui paljudel on enda auto tehase tehniku poolt allkirjastatud akt olemas?
Välisriikide autoregistrist ei saanud ka väga abi kuna neil selliseid andmeid polnud.
SEEGA: Kuna foorumlane mairO, kes lahkelt rattaid lubas, pole kahjuks vist foorumis käinud ja mu privaatkirja lugenud, siis
kas keegi saaks mõneks tunniks laenata/rentida sobivaid rattaid (veljed ja rehvid), et saaks 20" lubatud mõõduga auto arvele võtta?
Kuigi välismaiste numbritega sõitmisel on ka ju mõned head omadused: kui keerad, siis lastakse vahele - et jälle on loll turist ära eksinud, parkida saab tasuta jne Samas kasko sain suure surmaga tehtud ja paari nädalaga pean kindlasti arvele saama, et see ka edasi kehtiks. Siinkohal reklaamisk IF-i, sest kõik teised keeldusid. Samuti keeldusid ka Rootsi kindlustajad. Võimalik, et pean hoopis oma kindlustusmaaklerit http://www.marks.ee tänama, sest nemad selle välja ajasid, kuigi alguses nõuti transiitnumbreid jms jama.
KAHN DESIGN juhatuses olev Naheem Kahn, kes on ettevõtte asutaja Afzal Kahn https://en.wikipedia.org/wiki/Afzal_Kah ... _designer) sugulane, teatas et nemad mingeid dokumente ei väljasta, sest seni on see olnud auto omanike endi asi, kuidas neid arvele võtta ja üldiselt pole seni sellega takistusi olnud. Ilmselt Eesti on jällegi eesrinnas EU direktiivide seadustamise osas. Seegi huvitav kogemus: alustasin suhtlust suvalise Jon-iga aga ei jätnud jonni enne kui keegi Mr Kahn isiklikult vastas - edasine vaidlus tundus juba mõttetu.
Land Roverist sain 2011 aasta 4-leheküljelise konkreetselt selle VIN koodiga auto ülevaatamise ja kontrollimisakti koopia, kus all olid ilusti 20" veljed enne kui see KAHNi sõitis. Jällegi huvitav kogemus: kui paljudel on enda auto tehase tehniku poolt allkirjastatud akt olemas?
Välisriikide autoregistrist ei saanud ka väga abi kuna neil selliseid andmeid polnud.
SEEGA: Kuna foorumlane mairO, kes lahkelt rattaid lubas, pole kahjuks vist foorumis käinud ja mu privaatkirja lugenud, siis
kas keegi saaks mõneks tunniks laenata/rentida sobivaid rattaid (veljed ja rehvid), et saaks 20" lubatud mõõduga auto arvele võtta?
Kuigi välismaiste numbritega sõitmisel on ka ju mõned head omadused: kui keerad, siis lastakse vahele - et jälle on loll turist ära eksinud, parkida saab tasuta jne Samas kasko sain suure surmaga tehtud ja paari nädalaga pean kindlasti arvele saama, et see ka edasi kehtiks. Siinkohal reklaamisk IF-i, sest kõik teised keeldusid. Samuti keeldusid ka Rootsi kindlustajad. Võimalik, et pean hoopis oma kindlustusmaaklerit http://www.marks.ee tänama, sest nemad selle välja ajasid, kuigi alguses nõuti transiitnumbreid jms jama.
Re: KAHN Design registreerimine
Lühidalt öeldes, sitt lugu.
Imedepõllul on ühed veljed olemas, kuid ilma rehvideta.
https://shop.imedepold.ee/veljed/1680-v ... lg152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Imedepõllul on ühed veljed olemas, kuid ilma rehvideta.
https://shop.imedepold.ee/veljed/1680-v ... lg152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: KAHN Design registreerimine
Ainult velgedest on vähe abi.
Loodan, et keegi on nii lahke ja laenab rattaid ehk velgi koos rehvidega.
virko
Loodan, et keegi on nii lahke ja laenab rattaid ehk velgi koos rehvidega.
virko
Re: KAHN Design registreerimine
Ok, saad auto arvele ja paned pärast need 22 tagasi alla. Kas näiteks õnnetusjuhtumi puhul ei anna see (soovi korral)kindlustusfirmale õigust käed üles tõsta ja hüvitise maksmisest keelduda, sest auto on illegaalselt ümberehitatud?
Re: KAHN Design registreerimine
Kindlustatud on koos nende velgedega. Ja selliselt juhul peaks nad ikkagi tõestama ära põhjusliku seose 22" velgede ja liiklusõnnetuse vahel.
Ma esmaspäeval kohtun veel ühe ARK ametnikuga. Äkki saab siis asjasse natuke selgust, sest ei saa ju olla, et nüüd hakkavad kõik ühesuguste autodega sõitma, igasugu tuuningu firmad panevad EVs uksed kinni, off-roadi võistlusi tänavakõlbulike autodega korraldada ei saa, jne. Mingi võimalus ju peaks jääma ka selliste autode jaoks, mis pole sõna otses mõttes "omavoliliselt" ümber ehitatud vaid on mujal EUs igati legaalne auto ja sellisena esimesest omanikust saadik. Äkki peab kuskil ümberehituse registreerima ja see konkreetne auto saab ikka arvele, kuigi tehas seda ette ei näe.
Ma esmaspäeval kohtun veel ühe ARK ametnikuga. Äkki saab siis asjasse natuke selgust, sest ei saa ju olla, et nüüd hakkavad kõik ühesuguste autodega sõitma, igasugu tuuningu firmad panevad EVs uksed kinni, off-roadi võistlusi tänavakõlbulike autodega korraldada ei saa, jne. Mingi võimalus ju peaks jääma ka selliste autode jaoks, mis pole sõna otses mõttes "omavoliliselt" ümber ehitatud vaid on mujal EUs igati legaalne auto ja sellisena esimesest omanikust saadik. Äkki peab kuskil ümberehituse registreerima ja see konkreetne auto saab ikka arvele, kuigi tehas seda ette ei näe.
Re: KAHN Design registreerimine
Infoks asjast huvitatuile: Meil on hetkel EU riikides selles osas kõige karmimad seadused, et lubatud on AINULT tootjatehase poolt kinnitatud mõõdud. Ühtegi leevendust sellele hetkel ette nähtud pole. Isegi kui teise EU riigi registris on kirjas mingi muu mõõt, siis EE registrisse seda ei kanta.
See pole aga ARK-i soov ja seisukoht ning hetkel on ministri laual määrus, mis on seoses valimistega külmutatud. Lootus on, et uus minister võtab selle vastu ja siis saavad lubatud mingi % võrra erinevused ja näiteks teisesetootja (nagu KAHN) poolt kinnitatud mõõdud.
Sellega seoses otsin endiselt kedagi, kes laenutaks/rendiks mõneks tunniks rattad (veljed koos rehvidega)
See pole aga ARK-i soov ja seisukoht ning hetkel on ministri laual määrus, mis on seoses valimistega külmutatud. Lootus on, et uus minister võtab selle vastu ja siis saavad lubatud mingi % võrra erinevused ja näiteks teisesetootja (nagu KAHN) poolt kinnitatud mõõdud.
Sellega seoses otsin endiselt kedagi, kes laenutaks/rendiks mõneks tunniks rattad (veljed koos rehvidega)
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: KAHN Design registreerimine
Rehvide/velgede osas saad võibolla äkki abi 4x4 foorumist - seal aktiivsem kogukond/rohkem inimesi - vast leiab kellegi kellel olemas sobiv komplekt ja soov aidata
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: KAHN Design registreerimine
Tere,
Mul ei ole endal 20 tolliseid pakkuda, oleks 21 või kevade saabudes jääksid vabaks ka 19 tolli rattad millega peaks ka saama arvele selle pilli. Aga tegelikult oleks sul ilmselt mõistlik siiski soetada 20 tolli rattad talveks ja ka ülevaatuse ajaks. 22 tolli on talverahvi valik üsna nigel. Mul oleks pakkuda ühed originaal 20 tolli veljed L322 alt. Üsna kehvas olukorras kuid hind on 250 euri komplekt. Rehve ei ole pakkuda kahjuks. Ja iseenest neid 19 tolli rattaid saaksin ehk laenata kui suverehvid alla panen.
Lear
5059004
Mul ei ole endal 20 tolliseid pakkuda, oleks 21 või kevade saabudes jääksid vabaks ka 19 tolli rattad millega peaks ka saama arvele selle pilli. Aga tegelikult oleks sul ilmselt mõistlik siiski soetada 20 tolli rattad talveks ja ka ülevaatuse ajaks. 22 tolli on talverahvi valik üsna nigel. Mul oleks pakkuda ühed originaal 20 tolli veljed L322 alt. Üsna kehvas olukorras kuid hind on 250 euri komplekt. Rehve ei ole pakkuda kahjuks. Ja iseenest neid 19 tolli rattaid saaksin ehk laenata kui suverehvid alla panen.
Lear
5059004
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: KAHN Design registreerimine
Praegu R22 lamellid all ja ei oska kurta. Kuna ARK ütles, et praegune olukord ei meeldi ka neile, siis jään uut valitsust ja nende otsuseid ootama. Äkki saab hiljem asjad korda.moilo kirjutas:Aga tegelikult oleks sul ilmselt mõistlik siiski soetada 20 tolli rattad talveks ja ka ülevaatuse ajaks. 22 tolli on talverahvi valik üsna nigel.
Hetkel velgi osta ei plaani aga laenutaks küll