Discovery I vedrud
Discovery I vedrud
Tervist,
oskab keegi öelda 92a. 2.5TD 83kw Discovery vedrude andmeid. Oleks vaja siis pikkust, diameetrit, kandejõudu jne.. põhimõtteliselt nii palju, kui oleks võimalik. Idee selles, et on võimalik saada igatse mõõdus vedrusid ja soov tõsta autot miski 2". Rohkem vist ei kannata originaal seades välja. Muidu peaks vahetama ära ka rooliotsad, amordid jne. Ehk on kellelgi miskist infot.
tervitades,
orav
oskab keegi öelda 92a. 2.5TD 83kw Discovery vedrude andmeid. Oleks vaja siis pikkust, diameetrit, kandejõudu jne.. põhimõtteliselt nii palju, kui oleks võimalik. Idee selles, et on võimalik saada igatse mõõdus vedrusid ja soov tõsta autot miski 2". Rohkem vist ei kannata originaal seades välja. Muidu peaks vahetama ära ka rooliotsad, amordid jne. Ehk on kellelgi miskist infot.
tervitades,
orav
Suhteliselt keeruline soov.
Tähendab diameeter on muidugi lihtne - võta mõõdulint kärtte,pista pea auto alla ning mõõda ära.
Keerdvedru pikkus? Isegi uued vedrud kipuvad eri pikkusega olema,rääkimata sellest,et eri valmistajate omad on erinevad.
Õigem oleks rääkida traadi jämedusest ja keerdude arvust - selle saad samuti kätte pead auto alla pistes.
Aga tegelikult on sellisel kombel vedrude tellimine veidi keeruline ettevõtmine.Muidugi võib sellega võibolla mõned sajad kronid kokku hoida ,võttes vedrud tööstusliku vedru valmistajalt,kes tahabki täpselt selliseid andmeid teada,aga hoopis lihtsam on võtta näiteks OME , Famous Fouri või Iron Mani vedrud(või misiganes muu off-road lisavarustuse tootja vedrud) .Need tootjad pakuvad ka auto margi järgi vedru vastavalt siis +1" või +2" või isegi +3" tõstega ja lisaks koormuse järgi: originaal, +150 kg või +300 kg.
Olen neid kõiki proovinud - hind ning kvaliteet on kõigil enam vähem sama.
Kõige paremini on praeguseks ennast üleval pidanud OME +2" ,+150 kg.
Eks ta pehme sõidu soovijale jääb muidugi jäigaks,aga see-eest võib raske käruga pikalt ringi kolistada kartmata,et pärast saba mööda maad lohisema jääb.
Tähendab diameeter on muidugi lihtne - võta mõõdulint kärtte,pista pea auto alla ning mõõda ära.
Keerdvedru pikkus? Isegi uued vedrud kipuvad eri pikkusega olema,rääkimata sellest,et eri valmistajate omad on erinevad.
Õigem oleks rääkida traadi jämedusest ja keerdude arvust - selle saad samuti kätte pead auto alla pistes.
Aga tegelikult on sellisel kombel vedrude tellimine veidi keeruline ettevõtmine.Muidugi võib sellega võibolla mõned sajad kronid kokku hoida ,võttes vedrud tööstusliku vedru valmistajalt,kes tahabki täpselt selliseid andmeid teada,aga hoopis lihtsam on võtta näiteks OME , Famous Fouri või Iron Mani vedrud(või misiganes muu off-road lisavarustuse tootja vedrud) .Need tootjad pakuvad ka auto margi järgi vedru vastavalt siis +1" või +2" või isegi +3" tõstega ja lisaks koormuse järgi: originaal, +150 kg või +300 kg.
Olen neid kõiki proovinud - hind ning kvaliteet on kõigil enam vähem sama.
Kõige paremini on praeguseks ennast üleval pidanud OME +2" ,+150 kg.
Eks ta pehme sõidu soovijale jääb muidugi jäigaks,aga see-eest võib raske käruga pikalt ringi kolistada kartmata,et pärast saba mööda maad lohisema jääb.
Minul on kataloog, milles on järelturu vedrude parameetrid. Inseneeril on kah muuses see kataloog olemas. Mina kunagi ei soovita milliseid vedrusi valida, kui on tegi mitteoriginaalidega. Seda peab klient ise otsutama-katsetama. Kõik defeka, RRCL ja d1 vedrud on omavahel asendatavad. see ei tähenda muidugi et soovitud tulemuse saate. Tihti on vasak ja parem esivedruerinevad,vahel mõõtudelt, vahel ainult parameetrite poolest.
Väike täpsustus. D110/130 tagavedrud on teistsugused, kui D90, Disco I ja RRC omad .RV8 kirjutas:Kõik defeka, RRCL ja d1 vedrud on omavahel asendatavad. see ei tähenda muidugi et soovitud tulemuse saate. Tihti on vasak ja parem esivedruerinevad,vahel mõõtudelt, vahel ainult parameetrite poolest.
Kusjuures värvikoodide järgi on parem- ja vaskapoolsed vedrud erinevad.
Esivedrude puhul on väidetvalt kõigi lkandevõime sama, kuigi erinevate midelite vedrud on erineva värvikoodiga. Äkki on jäikus erinev.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Üle pika aja pöördun vana teema juurde. Vedrud on selles mõttes sageli ühesugused, et neid on võimalik paigaldada läbimõõdu ja kõrguse poolest. Tulemus muidugi sõltub ainult vedru karakteristikust. (liiga kõrge, pehme, madal, soovitud tulemus, jne). Hetkel pakun otse laost +50 mm vedrusi d1/def/rrcl