M: Discovery 4 2011 188Kw MÜÜDUD
Postitatud: P Sept 05, 2021 16:18
Tere
Viskan ka siia info üles, et müügis selline auto - Land Rover Discovery 4 3.0 306DT 188kW: https://www.auto24.ee/soidukid/3571073.
Ehk "kõnetab" kedagi.
Ostsin 2020. a alguses ja hoitud ning hooldatud nagu silmatera. Kahjuks on elukorralduses sellised muudatused, mis sunnivad ta maha müüma. Kõik hooldused (v.a. üks) tehtud LR Hoolduses ning kõik on ka kirja pandud. Ainult tagumised pidurikettad said kunagi vahetatud Imedepõllus. Olulisematest tehtud töödest mainiks vast, et aasta alguses vahetatud hammasrihm ja käigukasti õli, kõik pidurikettad vahetatud, esimese vedrustuse klapiplokk vahetatud, äsja just esiklaas (koos kojameestega) Carglass-is vahetatud (oli lihtsalt ära kulunud), paar nädalat tagasi mootoriõli vahetatud jpm. Homme (07.09) läheb Smartservice-sse keemilisse pessu ja nahahooldusesse ning teen lähipäevil ka ülevaatuse ära - et uuel omanikul oleks muret vähem. Autos ei ole suitsetatud ega veetud koduloomi. Ei ole vedanud haagiseid ega teinud maastikusõitu. Kaasa tulevad veel kaks jooksu rehve - ühed korralikumad suure mustriga suvised ja teised vähe hädisemad talvised (naelad). Üks numbri duplikaat tuleb ka kaasa.
Aga mõned puudused on ka:
- käetoe külmik ei toimi (tuli põleb, aga ei jahuta). Uue hind kaldub sinna 1000 piirimaile, aga kasutatud saab ehk paarisajaga.
- esimesed pidurikettad lähevad soojenedes kõveraks (rool hakkab pidurdades vibrama). Sai alla pandud mitteoriginaalsed kettad (kokku juba kolmas ring, viimased vahetult enne seda jaanipäeva) ja ikka tekib sama jama. Ketastel on küll garantii, kuid külmast peast viga ei avaldu. Variant on veel veidi "kummi venitada" ja siis garantiile loota või siis osta alla originaalid (ca 160 tk, kui õigesti mäletan).
- salongi kummimatid on teise mudeli omad - mattide kinnitusaugud ei kattu põrandal olevate nagadega;
- esiuste kere küljes olevad kummitihendid hakkavad mõlemad konkreetsest kohast pisut väsima (nagu oleks lõige sees) - esimesel hetkel ei pane tähelegi ja migit probleemi ka ei ole, aga tn oleks mõistlik need pikas perspektiivis siiski ära vahetada.
Lisaks on mõned väiksemad kosmeetilised puudused (kuskil mingi täpp või kriim jne), nagu vanemal autol ikka. Plaan oli ka kere korralikult ära poleerida (kriime siin-seal on), aga see rõõm jääb uuele omanikule.
Kõik küsimused ja kommentaarid teretulnud.
Viskan ka siia info üles, et müügis selline auto - Land Rover Discovery 4 3.0 306DT 188kW: https://www.auto24.ee/soidukid/3571073.
Ehk "kõnetab" kedagi.
Ostsin 2020. a alguses ja hoitud ning hooldatud nagu silmatera. Kahjuks on elukorralduses sellised muudatused, mis sunnivad ta maha müüma. Kõik hooldused (v.a. üks) tehtud LR Hoolduses ning kõik on ka kirja pandud. Ainult tagumised pidurikettad said kunagi vahetatud Imedepõllus. Olulisematest tehtud töödest mainiks vast, et aasta alguses vahetatud hammasrihm ja käigukasti õli, kõik pidurikettad vahetatud, esimese vedrustuse klapiplokk vahetatud, äsja just esiklaas (koos kojameestega) Carglass-is vahetatud (oli lihtsalt ära kulunud), paar nädalat tagasi mootoriõli vahetatud jpm. Homme (07.09) läheb Smartservice-sse keemilisse pessu ja nahahooldusesse ning teen lähipäevil ka ülevaatuse ära - et uuel omanikul oleks muret vähem. Autos ei ole suitsetatud ega veetud koduloomi. Ei ole vedanud haagiseid ega teinud maastikusõitu. Kaasa tulevad veel kaks jooksu rehve - ühed korralikumad suure mustriga suvised ja teised vähe hädisemad talvised (naelad). Üks numbri duplikaat tuleb ka kaasa.
Aga mõned puudused on ka:
- käetoe külmik ei toimi (tuli põleb, aga ei jahuta). Uue hind kaldub sinna 1000 piirimaile, aga kasutatud saab ehk paarisajaga.
- esimesed pidurikettad lähevad soojenedes kõveraks (rool hakkab pidurdades vibrama). Sai alla pandud mitteoriginaalsed kettad (kokku juba kolmas ring, viimased vahetult enne seda jaanipäeva) ja ikka tekib sama jama. Ketastel on küll garantii, kuid külmast peast viga ei avaldu. Variant on veel veidi "kummi venitada" ja siis garantiile loota või siis osta alla originaalid (ca 160 tk, kui õigesti mäletan).
- salongi kummimatid on teise mudeli omad - mattide kinnitusaugud ei kattu põrandal olevate nagadega;
- esiuste kere küljes olevad kummitihendid hakkavad mõlemad konkreetsest kohast pisut väsima (nagu oleks lõige sees) - esimesel hetkel ei pane tähelegi ja migit probleemi ka ei ole, aga tn oleks mõistlik need pikas perspektiivis siiski ära vahetada.
Lisaks on mõned väiksemad kosmeetilised puudused (kuskil mingi täpp või kriim jne), nagu vanemal autol ikka. Plaan oli ka kere korralikult ära poleerida (kriime siin-seal on), aga see rõõm jääb uuele omanikule.
Kõik küsimused ja kommentaarid teretulnud.