1. leht 1-st

M: Discovery 4 2011 188Kw MÜÜDUD

Postitatud: P Sept 05, 2021 16:18
Postitas antiinimene
Tere

Viskan ka siia info üles, et müügis selline auto - Land Rover Discovery 4 3.0 306DT 188kW: https://www.auto24.ee/soidukid/3571073.

Ehk "kõnetab" kedagi.

Ostsin 2020. a alguses ja hoitud ning hooldatud nagu silmatera. Kahjuks on elukorralduses sellised muudatused, mis sunnivad ta maha müüma. Kõik hooldused (v.a. üks) tehtud LR Hoolduses ning kõik on ka kirja pandud. Ainult tagumised pidurikettad said kunagi vahetatud Imedepõllus. Olulisematest tehtud töödest mainiks vast, et aasta alguses vahetatud hammasrihm ja käigukasti õli, kõik pidurikettad vahetatud, esimese vedrustuse klapiplokk vahetatud, äsja just esiklaas (koos kojameestega) Carglass-is vahetatud (oli lihtsalt ära kulunud), paar nädalat tagasi mootoriõli vahetatud jpm. Homme (07.09) läheb Smartservice-sse keemilisse pessu ja nahahooldusesse ning teen lähipäevil ka ülevaatuse ära - et uuel omanikul oleks muret vähem. Autos ei ole suitsetatud ega veetud koduloomi. Ei ole vedanud haagiseid ega teinud maastikusõitu. Kaasa tulevad veel kaks jooksu rehve - ühed korralikumad suure mustriga suvised ja teised vähe hädisemad talvised (naelad). Üks numbri duplikaat tuleb ka kaasa.

Aga mõned puudused on ka:
- käetoe külmik ei toimi (tuli põleb, aga ei jahuta). Uue hind kaldub sinna 1000 piirimaile, aga kasutatud saab ehk paarisajaga.
- esimesed pidurikettad lähevad soojenedes kõveraks (rool hakkab pidurdades vibrama). Sai alla pandud mitteoriginaalsed kettad (kokku juba kolmas ring, viimased vahetult enne seda jaanipäeva) ja ikka tekib sama jama. Ketastel on küll garantii, kuid külmast peast viga ei avaldu. Variant on veel veidi "kummi venitada" ja siis garantiile loota või siis osta alla originaalid (ca 160 tk, kui õigesti mäletan).
- salongi kummimatid on teise mudeli omad - mattide kinnitusaugud ei kattu põrandal olevate nagadega;
- esiuste kere küljes olevad kummitihendid hakkavad mõlemad konkreetsest kohast pisut väsima (nagu oleks lõige sees) - esimesel hetkel ei pane tähelegi ja migit probleemi ka ei ole, aga tn oleks mõistlik need pikas perspektiivis siiski ära vahetada.

Lisaks on mõned väiksemad kosmeetilised puudused (kuskil mingi täpp või kriim jne), nagu vanemal autol ikka. Plaan oli ka kere korralikult ära poleerida (kriime siin-seal on), aga see rõõm jääb uuele omanikule.

Kõik küsimused ja kommentaarid teretulnud.

Re: M: Discovery 4 2011 188Kw

Postitatud: E Sept 06, 2021 08:15
Postitas antiinimene
Ahjaa, unustasin - auto asub Tallinnas Mustamäel Karsti tänaval.
Telefon 56 83 1221
Taavi

Re: M: Discovery 4 2011 188Kw

Postitatud: K Sept 15, 2021 13:57
Postitas antiinimene
Nii, keemiline pesu ja naha hooldus tehtud. Samuti on tehtud ülevaatus (kehtib kuni 10.23). Panin ka tähele, et vasakpoolses tagatules on kaks led-pirini lõpetanud koostöö - neid eraldi vahetada vist ei saa.

Kui ostja on nõus olemasolevate puudustega ise tegelema, siis on ka väike hinnaalandus võimalik.

Re: M: Discovery 4 2011 188Kw

Postitatud: T Nov 09, 2021 10:55
Postitas Andruzka
Paistab korralik, aga miks sa hammasrihma juba vahetasid?
Pidurisupportid vist ei tööta sul korralikult, kui kettad kõveraks kisuvad?

Re: M: Discovery 4 2011 188Kw

Postitatud: T Nov 09, 2021 16:37
Postitas antiinimene
Plaanis oli suvel pikem reis mägedesse ette võtta ja tundus, et hammasrihma + käigukasti õli vahetamine oleks eelnevalt mõistlik. Ketaste puhul tundub teguriks olema pigem nende materjal ja töötlus - sama partii ketastega pidavat ka teistel jamasid olema. Oleks pidanud kohe originaalid ostma.

Re: M: Discovery 4 2011 188Kw

Postitatud: N Dets 02, 2021 12:56
Postitas antiinimene
Auto müüdud!