plaanis paigaldada 300tdi disco-le ``plokisoendus `` kuid pakuti radika ja mootori vahele lõdviku külge käivat küttekeha.
oskab keegi öelda millise vooliku külge ja kuhu kohta oleks mõistlik panna ?
ise pistaks ta ülemise vooliku külge kuid ega ta seal ``kuivale ``jää?
Vaata, et ikka väikse ringi vahele paned. Tarvs oleks ikka panna võimalikult alla, kuna soe tõuseb ju üles, sellega tekiks siis iseeneseline ringi liikumine.
Mina näiteks saaks pakkuda plokisoendust mis läheb otse plokki ja ja tõõtab 220 pealt paigaldasin oma autole ja olen väga rahul.
kui on huvi vöid saata privasse või siis
56475101 artur
artuuur kirjutas:Mina näiteks saaks pakkuda plokisoendust mis läheb otse plokki ja ja tõõtab 220 pealt paigaldasin oma autole ja olen väga rahul.
kui on huvi vöid saata privasse või siis
56475101 artur
Lihtsalt infoks,et need voolikute vahelised on tunduvalt vähem efektiivsed kui plokis sees paiknevad.Kõigile LR on olemas ploki versioonid seega paigaldage ainult neid.
W
Kui keegi tunneb veel huvi plokisoenduste vastu siis võib minuga ühendust vötta.
leian vajaliku toote ja proovin pakkuda siinsele rahvale head hinda.
Artur
küssa see et millise vooliku külge ja kuhu see voolikute külge paigaldatav vidin paigaldada ?
kas selle mis tuleb radikast ja läheb mootorisse(ülemine voolik) või selle mis tuleb veepumbast ja läheb radikasse (alumine voolik )
Millist soojendust TD5 mootorile ka soovitatakse. Defa omad olid põhjamaade ladudes tänase seisuga nullis, lubati tehasest veebruari lõpuks
Mida Calix omadest arvata? Veel alternatiive?
Sonim ja Landrover telefonid ja Sporten suusad saad minult
GSM: +37251 75555
calixiga on endal positiivne kogemus olemas ja probleeme pole olnud kui kellegil on huvi siis võib privasse auto andmed panna ja ma homme tõõl vaatan kuidas saadavus ja hind ka on, omastkäest võin õelda et kui -28 auto ei käivitunud siis peale calixi paigaldus muutus asi auto läks käima nagu suvel ja ülikiiresti soojaks kuna plokis hoiab 40 kraadist kuuma jahutusvedelikku.
edu
Artur 56475101 www.lesven.ee
Tegu tehtud, nägu nähtud
Mina pistsin küttekeha ülemise vooliku külge (see mis tuleb radikast ja läheb termostaadi juurde), ruumiga oli nats kitsas kuid lõpuks paigas, esmamulje igaljuhul positiivne. Hoidsin ca 45 minti taga , mootor läks leigeks ja käivitus kenasti .
kui aega ja raha rohkem soovitaks muidugi neid varjante mis plokki käivad.
muide DEFA millegipärast ei pakkunud muud kui voolikute külge käivat küttekeha
miki kirjutas:Tegu tehtud, nägu nähtud
Mina pistsin küttekeha ülemise vooliku külge (see mis tuleb radikast ja läheb termostaadi juurde), ruumiga oli nats kitsas kuid lõpuks paigas,
miki kirjutas:njah aga kui panna veepumba ja radika vahele pole tast suurt tolku ju ? pump peaks ju vist mootori poolt radikasse vett lükkama e. suur ring ?
Ringlus toimub ikka vastupidi. Pump võtab alt radikast jahutatud vedelikku,(suure ringi puhul) ja ülevalt tuleb kuumenenud vedelik radikasse.