disco I rooste kindlus

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

31zgd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 123
Liitunud: E Mär 12, 2007 09:40
Asukoht: Saku

disco I rooste kindlus

Postitus Postitas 31zgd »

Kas keegi oskab rääkida disco I kere kohta, kui palju on tsingitud ja kas on ka alumiinium detaile, millised kohad on kõige rooste maiamad?
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kereplekid (peale katuse) on alumiiniumist. Peamisteks murelasteks on uste raamid, aga ka esiistmete alusraamid kipuvad me soola-vesiste talvede tõttu kähku sssitama minema.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
31zgd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 123
Liitunud: E Mär 12, 2007 09:40
Asukoht: Saku

Postitus Postitas 31zgd »

Aga kuidas on põhja ja kere kande osadega , ootaks Disco I omanike kommentaare kust kellegil kõige rohkem probleeme esineb? :twisted:
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Ussitab näiteks tagaluugi alumine äär ja nurk, kus saavad kokku tagumine rattakoobas ja ukseauk. Seal tundub olevat korralik veelõks.
Samuti esiklaasi ümbrus tihendi alt kuni selleni, et roostejunn pressis klaasi katki.

Mõned alumiiniumoksiidi mullid on ka siin-seal värvi all, aga ei midagi hullu.

Varuratta mutikad on aeg-ajalt otsa kinni roostetanud kuni poldi ja vargakindla mutri padruni katkemiseni. Aga see oli pärit juba eelmistest omanikest, kes vasepastat ei hinnanud. Sellest võtmest on siin ka juttu olnud.

Kere kandeosa? Ehk siis raam roostetab niipalju kui tal lastakse roostetada. Kui korralik värv ja roostetõrjelöga peal on, siis ei juhtu seal suurt midagi.

Igatahes on rooste Disco1 puhul üks väiksemaid muresid.

Kalev
'97 Disco. Garaaži on see näinud ikka üsna kaugelt.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Ilma vanaduse korrosioonita disco 1te enam ei leia. 10 asstat siiski. ise asi kus ja kui palju.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

RV8 kirjutas:Ilma vanaduse korrosioonita disco 1te enam ei leia. 10 asstat siiski. ise asi kus ja kui palju.
Vanematel isenditel saab järgmisle aastal 20 aastat juba täis...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

alumiiniumi all on ussi mägedena tavaliselt. Tagumine pagasiruumi põhi on ka suur murekoht.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Roosteuss

Postitus Postitas Taisto »

Noh ühte-koma-teist ussi on ka mootoriruumis amordipesade piirkonnas külgedel jm.

Tagauste avade tagaosas on klassikalised pesad.

Mul roostetas sumpari toru läbi enne viimast pütti, kuna porilapakaid pole ja see koht saab soola isuga.

Raam ussitab jah sealt kust lased ussitada.

Tagaluugi alumine serv muidugi ka.

Aga õnneks on rooste tõesti viimane asi, mis Disco puhul häirib.

Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!
31zgd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 123
Liitunud: E Mär 12, 2007 09:40
Asukoht: Saku

Postitus Postitas 31zgd »

Aga õnneks on rooste tõesti viimane asi, mis Disco puhul häirib.

Taisto

Tahaks küsida selle peale ,et mis siis suurimad probleemid ?
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Mõnda sest asjast...

Postitus Postitas Taisto »

Mnjaa. Tundub, et vajutasin valusale kohale... (Naudin iseenesest väga Discoga kulgemist.)

Aga teema kisub vilosoofiliseks... :roll:

Tegelikult mu meelest on teema hommikumaise (ennekõike Jaapani) ja õhtumaise loomingu vahel.

Hommikumaine auto on tehtud inimese abivahendiks.
Õhtumaine aga selleks, et inimene tegeleks temaga.

Eks see on auto kui sellise omapära üldisemalt. Aga kui arvestada, mismoodi tänasel hetkel on organiseeritud autotootmine maailmas, et ka corolla on inglaste hommikuse muna ja peekoni energeetiline tagajärg, siis ei ole muidugi varsti enam miskit vahet.

See kõik on muidugi paradoks, et mu senistest isiklikest sõiduvahenditest on ainult 1 olnud hommikumaalane... Aga see eest tõeline japs. Ikka vastavalt oma energeetikale... Ega ma seda imet kaua ei osanud nautida...

Jaksu edeneda (ise ennekõike)!

Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Aitab vast see kui õigel ajal raam ning raami ja kere ühenduskohad miski eesmärgipärase asjaga üle möglada. Sellest on siin foorumis minu meelest varasemalt ka juttu olnud. Kere värviparandusi saab teha peale korralikku pigipesu värvides kivitäkked jms puutiku abil üle (täiesti ise teostavad asjad). See peaks aitama ehk kere eluiga pikendada. Filosofeerides jaapanlastest - vanade pommikindlate jaapani maasturite põhiviga on ju see, et kõik muu seisab enam vähem koos, aga kere ussitab ümbert ja raam mädaneb alla ära. Uutest asjadest ei maksa tõepoolest rääkida, tegu ei ole enam tarbeesemetega, vaid ärikontseptsiooniga süstemaatilise tarbimise suunitluse eesmärgil. Ehk siis - uuema aja autod ei tohigi kesta kauem kui uuendadtud mudel turule jõuab, ehk siis mõned - kolmed aastad. Kõik saavad roppu moodi tööd - tootja, edasimüüja, pankur ja uue länkkari liisinud pereisa südamelihas :lol:
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

teoorjas on võimalik eemaldada alum paneelid ja sealt alt korralikult ussi vastu võidelda. Kinnitatud on nad lihtsate 6mm poltidega ja keremastiksiga. u 4 tundi kulus minul yhe paneeli korrektseks eemaldamiseks.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Aga kui on juba väike uss kere ja värvivahel, kuidas siis alumiiniumi puhul toimida? Ok liivakaga ära puhastada, aga millega enne kruntimist oksiidi jäänused surmata.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Alum on metall, millel on eraldi krunt olemas. Kõige litsam küsi korraliku värvi myyatelt neil peaks seda löga olema. Hiljem pane sinna peale mida tahad.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

võtan vana teema üles....
mure siis tagaukse kere nurgaga...teadjamad mõistsid seda pudi....
nimelt eile vaatasin, et miski rooste nagu on ja ei ole.....proovisin võtmega õrnalt vajutada...ohh seda imet, hetkepärast sinder rehv lehvitas mulle vastu.....nüüd pisike auk sees.....mis ma teha saan?


kas kellegil kogemusi\kas keegi on parandanud\kas alumiinium keevitus ja uus tükk peale/alla?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”