Välisõhu temperatuuri andur
Välisõhu temperatuuri andur
Tundub, et selline asi saba andnud. Nimelt käima pannes näitas kahe päeval alguses õues sooja umbes 20 kraadijagu, sõitmise peale langes 15 kraadi kanti. Muud häda polegi, aga kllima automaat hakkab segast panema ja ei taha enam sooja puhkuda, õues ju ikkagi tema arvates soe.
Tuulasin natukene ringi, ning ei leidnud koheselt, kus see asi üldse asuda võiks. Jupi enda ilmselt leidsin, peaks välja nägema selline.
Ehk keegi targem oskab öelda, kus see asub ning kas tegemist õige tükiga?
Tegemist on diiselmootoriga, 2.5TD
Edit: Niipalju veel, et tegemist on 98 aasta autoga. Samuti kuvas ta mulle eile teist temperatuuri, kui sõitu alustasin, oli see 11 kraadi. Kõigi väljas oli 2-3 kraadi sooja. Lõpuks näitas 6 kraadi. Täna siis oli 21 kraadi ja kui sõidu lõpetasin, näitas 12 kraadi. Kuigi tegelikuses võis väljas olla 5 kraadi ringis.
Peeter
Tuulasin natukene ringi, ning ei leidnud koheselt, kus see asi üldse asuda võiks. Jupi enda ilmselt leidsin, peaks välja nägema selline.
Ehk keegi targem oskab öelda, kus see asub ning kas tegemist õige tükiga?
Tegemist on diiselmootoriga, 2.5TD
Edit: Niipalju veel, et tegemist on 98 aasta autoga. Samuti kuvas ta mulle eile teist temperatuuri, kui sõitu alustasin, oli see 11 kraadi. Kõigi väljas oli 2-3 kraadi sooja. Lõpuks näitas 6 kraadi. Täna siis oli 21 kraadi ja kui sõidu lõpetasin, näitas 12 kraadi. Kuigi tegelikuses võis väljas olla 5 kraadi ringis.
Peeter
Loogiline oleks. Googledasin eile õhtul ringi kah, kogu jutt käib ainult AC Control Uniti ehk kliima juhtbloki ümber, kuid selle variandi ma välistaks. Niipalju kui lugesin selle kohta, siis peaks juhtbloki korral ees olema käivitades 32 kraadi, vähemalt väga väga paljudel nii oli. Minul on aga igakord isenumbrid ja temperatuur muutub ka üsna kiiresti, juhtbloki korral ei pidavat muutuma või muutub ainult paari kraadi võrra. Seega alustaks ikkagi välisõhu temp andurist.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 33
- Liitunud: R Veebr 11, 2011 14:07
- Asukoht: Saku
Mul täpselt sama nali alates üleeilsest
Minu P38 on 2000 aasta oma ja sellel asub see andur radika välimises vasakus nurgas. Kui iluvõre ära võtta siis seda veel kätte ei saa aga näha juba küll. Tundub, et tuleb esistange eest ära võtta siis saab ilusti ligi. Näha saab ka auto alt, kui ronid peatpidi vasaku nurga alla ja vaatad radika väliskülge.
Ise vahetasin just ventikat ja osa jahutusvedelikust jooksis välja. Lugesin inglismaa foorumist, et ka vähene jahutusvedeliku kogus võib välist temperatuuri näitu mõjutada, ei tea kuidas aga nii väideti. Kallan juurde ja annan teada kas mõjus või tuleb andur ära vahetada. Andur ise maksab uuena mingi 15,- eurot (muidugi mitte Eestis).
Minu P38 on 2000 aasta oma ja sellel asub see andur radika välimises vasakus nurgas. Kui iluvõre ära võtta siis seda veel kätte ei saa aga näha juba küll. Tundub, et tuleb esistange eest ära võtta siis saab ilusti ligi. Näha saab ka auto alt, kui ronid peatpidi vasaku nurga alla ja vaatad radika väliskülge.
Ise vahetasin just ventikat ja osa jahutusvedelikust jooksis välja. Lugesin inglismaa foorumist, et ka vähene jahutusvedeliku kogus võib välist temperatuuri näitu mõjutada, ei tea kuidas aga nii väideti. Kallan juurde ja annan teada kas mõjus või tuleb andur ära vahetada. Andur ise maksab uuena mingi 15,- eurot (muidugi mitte Eestis).
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Andur
Ehk proovi alustuseks seda pistikut liigutada või lahti võtta ja uuesti ühendada. Kontakt kehva ja panebki pada. On küll teiste masinatega seda olnud.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 33
- Liitunud: R Veebr 11, 2011 14:07
- Asukoht: Saku