Disla lisand
Disla lisand
Mitmel pool foorumis soovitatakse aeg-ajalt panna paaki mingit lisandit. Küsiks, et kas keegi siinsest rahvast ka seda teeb, ja mida lisatakse?
Lisaks loobib auto jälle DPF fulli. Kas annaks teha midagi asjalikumat kui linna vahel ringi paarutamine? Teha topsik tühjaks vms?
Lisaks loobib auto jälle DPF fulli. Kas annaks teha midagi asjalikumat kui linna vahel ringi paarutamine? Teha topsik tühjaks vms?
Bardahl toodab spetsiaalselt kübemefiltri puhastajat küttelisandit. Odav lõbu pole aga proovi äkki aitab. Olekski huvitav teada kas sellest on abi.
http://www.bardahl.nl/detail-page.63.0. ... dadb234315
http://www.bardahl.nl/detail-page.63.0. ... dadb234315
Sa ikka filtrit tühjaks sõitmas käid. St. kui regenereerimis tsükkel algab, tuleb see lõpuni teha. Muidu jääbki DPF full kirja ette loopima.
DPF full kirjaga mine maanteele ja sõida töösooja mootoriga kõrgemate pööretega 3000-4000 vahel ja ühtlase gaasiga. Pöörete hoidmiseks kasuta S reziimi. Linnas jäädki tiirutama. Kui tsükkel pihta hakkab ja korralikult toimib kaob kiri eest 5-8km pärast. Edasi kasuta autot nagu tavaliselt ja kui tulevikus tunned mootorihääle muutumist ja kütusekulu tõusu, tähendab tsükkel käivitus. Kasulik oleks alati see lõpuni lasta, nii säästad DPF-filtit ja PDF kirja ette ei loobi.
PS. talvel peab Webasto (sõidusoojendi) laitmatult töötama, muidu fitri puhastus ei rakendu (mootor ei lähe töösoojaks) ja DPF full kiri ees.
Omal eelmine talv oli see kogemus, enne kui jälile saime, miks filtrit ei puhasta automaatselt.
Foorumitest lugenud, et üldjuhul pidavat korralikult maantesõite saanud Disco filter kestma 200 tuhat. Kas ka eestis seda ei tea, manner väike, sõidud lühikesed.
Lisanditest ei tea midagi, ise ma katsetada ei julgeks.
DPF full kirjaga mine maanteele ja sõida töösooja mootoriga kõrgemate pööretega 3000-4000 vahel ja ühtlase gaasiga. Pöörete hoidmiseks kasuta S reziimi. Linnas jäädki tiirutama. Kui tsükkel pihta hakkab ja korralikult toimib kaob kiri eest 5-8km pärast. Edasi kasuta autot nagu tavaliselt ja kui tulevikus tunned mootorihääle muutumist ja kütusekulu tõusu, tähendab tsükkel käivitus. Kasulik oleks alati see lõpuni lasta, nii säästad DPF-filtit ja PDF kirja ette ei loobi.
PS. talvel peab Webasto (sõidusoojendi) laitmatult töötama, muidu fitri puhastus ei rakendu (mootor ei lähe töösoojaks) ja DPF full kiri ees.
Omal eelmine talv oli see kogemus, enne kui jälile saime, miks filtrit ei puhasta automaatselt.
Foorumitest lugenud, et üldjuhul pidavat korralikult maantesõite saanud Disco filter kestma 200 tuhat. Kas ka eestis seda ei tea, manner väike, sõidud lühikesed.
Lisanditest ei tea midagi, ise ma katsetada ei julgeks.
Disco4 2011 3.0 HSE
Disco3 2008 2.7 HSE
Disco3 2008 2.7 HSE
.. kella vbl pole, ahi peaks ikka olema. kui see masin just Itaaliast pole toodud.mihkelsoo kirjutas: Mu autol pole Webastot, kui ma ei eksi.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
jah pead kella panema + kui pappi veel üle jääb siis ka puldi.mihkelsoo kirjutas:Kella pole, ahi ise on. Käima käib kuidas? Kell tuleb installida?Renek kirjutas:Kui DPF-ga siis peaks ikka olema, kapoti all ees nurgas.
Proovin homme DPFi tühjaks saada. Mitu km ma sõitma peaks Narva poole, et tühjaks saaks? Kiirus 110, pöörded 3500.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Tööle hakkab webasto kui õue temp lageb alla +5 kraadi.
Hetkel ta sul tööle ei hakkagi ja ei ole ka vaja. Sõida mootor soojaks ja siis kõrgmate pööretega Narva poole minema. Peaksid tundma kui DPF puhtaks põletamine peale hakkab, mootori hääl muutub. Sõltub kui umbes su filter on aga kui puhastamine peale hakkab siis üldisel piisab 5-8 km sõidust.
Kui automaatselt DPF tühjendama ei hakka siis viga mõnes anduris vms. Võid lasta arvutiga vägisi puhastada, kuid tegelikult peab asi ikka automaatselt toimima. Pesas ja Inchcapes on arvuti teenus olemas.
Saad ka Landrover.com kodulehelt õpetuse alla laadida, kuidas käituda DPF FULL kirja puhul.
http://topix.landrover.jlrext.com/topix ... lookupForm
Hetkel ta sul tööle ei hakkagi ja ei ole ka vaja. Sõida mootor soojaks ja siis kõrgmate pööretega Narva poole minema. Peaksid tundma kui DPF puhtaks põletamine peale hakkab, mootori hääl muutub. Sõltub kui umbes su filter on aga kui puhastamine peale hakkab siis üldisel piisab 5-8 km sõidust.
Kui automaatselt DPF tühjendama ei hakka siis viga mõnes anduris vms. Võid lasta arvutiga vägisi puhastada, kuid tegelikult peab asi ikka automaatselt toimima. Pesas ja Inchcapes on arvuti teenus olemas.
Saad ka Landrover.com kodulehelt õpetuse alla laadida, kuidas käituda DPF FULL kirja puhul.
http://topix.landrover.jlrext.com/topix ... lookupForm
Disco4 2011 3.0 HSE
Disco3 2008 2.7 HSE
Disco3 2008 2.7 HSE
Käi Paldiski mnt "LR pesast" läbu ja lase asi korda teha, mitte ainult üle vaadata.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!