K: Kui raske on ise keeivtada D1'te?
K: Kui raske on ise keeivtada D1'te?
tere
Sooviks natuke infot ,et kas keegi on ise hakanud keevitama Disco 1'el - küljekarpe ja juhi kui ka kaasreisja põhja??
Kui raske seda ise teha on või peaks laskma asjatundjal seda teha?
Igasugune info on tere tulnud ning kui kellelgi on ka pildimaterjali varasemast tegemistest seegi on hea.
Tervitades
Toilu üks Green Goblini omanik
Sooviks natuke infot ,et kas keegi on ise hakanud keevitama Disco 1'el - küljekarpe ja juhi kui ka kaasreisja põhja??
Kui raske seda ise teha on või peaks laskma asjatundjal seda teha?
Igasugune info on tere tulnud ning kui kellelgi on ka pildimaterjali varasemast tegemistest seegi on hea.
Tervitades
Toilu üks Green Goblini omanik
Metsas näme rsk!
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
http://forums.lr4x4.com/index.php?showt ... ntry564814
siin sulle pildimaterjali küllaga ja juttu ka nõksa...kõigepealt tee ära küljekarp ja siis hakka põhja lammutama. postid peavad toetama kuhugi...ise hakkad toestama siis üsna tõenäoline, et läheb midagi nihu aga kui ikkagi toestad...siis auto maast lahti, prussid jne sisse, toed nii kerele kui raamile alla, sees ei ole hea mõte ronida pärast seda. küljekarpidele soovitan uued keretoed ka võtta, need ei maksa essugi, ise teha on rohkem nu**i kui asi väärt.
ehk siis vaja sul selliseid asju:
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5954.html
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5379.html
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5380.html x2
http://www.island-4x4.co.uk/inner-sill- ... -5334.html
ja kantrauda.
edu tegemisel, tean mis sind ees ootab.
siin sulle pildimaterjali küllaga ja juttu ka nõksa...kõigepealt tee ära küljekarp ja siis hakka põhja lammutama. postid peavad toetama kuhugi...ise hakkad toestama siis üsna tõenäoline, et läheb midagi nihu aga kui ikkagi toestad...siis auto maast lahti, prussid jne sisse, toed nii kerele kui raamile alla, sees ei ole hea mõte ronida pärast seda. küljekarpidele soovitan uued keretoed ka võtta, need ei maksa essugi, ise teha on rohkem nu**i kui asi väärt.
ehk siis vaja sul selliseid asju:
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5954.html
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5379.html
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5380.html x2
http://www.island-4x4.co.uk/inner-sill- ... -5334.html
ja kantrauda.
edu tegemisel, tean mis sind ees ootab.
Aga kui ise ette võtta ei siiski ei julge, siis soojal soovitan sellist keretööde meest, nagu Andres Nõmme GSM 513 1200.
Tegutseb Peterburi teel tehase Metallist hoovil - veneaegne tehasekompeks Stokkerist üle tee.
Sealkandis tegeleb muuseas isegi siin foorumis kajastamist mitte leidnud töökoda nimega Land Rover Garage. Aga seal on suhtluskeeleks vene keel.
Minu meelest selline ise asjaarmastaja tasemel keevitamise juures peab sellist värki arvestama, et kui isegi kahel jala seistes & kükitadesˇ& põlvitades tuleb asi kenasti välja, siis seliti maas olles nagu ei olegi kunagi varem keevitamisega tegelenud
Tegutseb Peterburi teel tehase Metallist hoovil - veneaegne tehasekompeks Stokkerist üle tee.
Sealkandis tegeleb muuseas isegi siin foorumis kajastamist mitte leidnud töökoda nimega Land Rover Garage. Aga seal on suhtluskeeleks vene keel.
Minu meelest selline ise asjaarmastaja tasemel keevitamise juures peab sellist värki arvestama, et kui isegi kahel jala seistes & kükitadesˇ& põlvitades tuleb asi kenasti välja, siis seliti maas olles nagu ei olegi kunagi varem keevitamisega tegelenud
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
jutt õige: iga mees jäägu oma liistude juurde.Kjen kirjutas:Aga kui ise ette võtta ei siiski ei julge, siis soojal soovitan sellist keretööde meest, nagu Andres Nõmme GSM 513 1200.
Tegutseb Peterburi teel tehase Metallist hoovil - veneaegne tehasekompeks Stokkerist üle tee.
Sealkandis tegeleb muuseas isegi siin foorumis kajastamist mitte leidnud töökoda nimega Land Rover Garage. Aga seal on suhtluskeeleks vene keel.
Minu meelest selline ise asjaarmastaja tasemel keevitamise juures peab sellist värki arvestama, et kui isegi kahel jala seistes & kükitadesˇ& põlvitades tuleb asi kenasti välja, siis seliti maas olles nagu ei olegi kunagi varem keevitamisega tegelenud
Sa võid siit ka vaadata http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... highlight=
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres