Tervitused kaasfoorumlastele
See on minu esimene postitus ning loodan siit foorumist saada head nõu korraliku maasturi valikul ning jooksvate hooldus/remondi küsimuste tekkimisel. Omalt poolt luban jagada tulevaseid kogemusi ning tähelepanekuid, mis kogukonnale üldiselt kasu võivad tuua.
Olen 24aastane töötav tudeng, elan Tallinna lähistel maal. Hindan vastupidavust. Otsin maasturit, millega talvel hätta ei jääks ning millega suvel saab rahus väiksemapoolset kaatrit vette lasta. Väike eelarve probleemiks ei tule, sest uudishimu on piisavalt ning käsi õliseks teha ei karda.
http://auto.motors24.ee/vehicles/430482 ... &sort=paid
Leidsin sellise isendi, kuigi see ei pruugi ühtida eelnevalt nimetatud "korraliku maasturi" mõistega. Nimelt laidab internet nimetatud auto igakülgselt maha - küll kuumeneb mootor üle, küll jupsib elektroonika. Kas kellelgi on sellise isendiga kogemust ning saab sõna sekka öelda?
Freelander 99' 1.8 Bensiin
Moderaator: landy
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Eks ta jah, väike eelarve ja vastupidavus Pole just hea algus sellise massina jaoks.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Kui tunned, et su elu on igav ja sa soovid seda sisustada auto remondi ning üllatustega, siis vali ülaltoodud sõiduk.
Freelander I ei ole kõige õnnestunum auto ning eriti ebaõnnestnud on 1,8L manuaalkastiga mudel. Natukenegi kestab diisel+automaat kombinatsioon.
Kui sa ei usu mind, siis võin sulle saata Dog&Lemoni kirjatutatud pika tehnilise analüüsi.
Kui väljamaa keelt ei valda, tule Imedepõllule ja näitame sulle juuresolevate näidiste pealt ning räägime juurde.
Usu või mitte, kuid see uato läks tootmisesse rohekem kui 100 tõise tehnilise probleemi või disaini veaga.
Mõned selle auto tüüpvead on nii kallid remontida, et nende parandamine ületab sõiduki turuväärtuse. Sisuliselt võib ühe sõlme rike tuua kaasa KOGU jõuülekande süsteemi purunemise.
Freelander on paljuski ühe teise nurjunud koostööprojekti jäänukitest sündinud auto.
Olen küll paadundu Land Roveri fänn, kuid Freelander I -te ja veel eriti 1,8L bnsukat ei soovita vaenlaselegi.
Kui on soov pikemaat sel teemal rääkida - helista alates esmaspäevat ! (homme lõunast pühapeva õhtuni olen off-road võistlustel)
Freelander I ei ole kõige õnnestunum auto ning eriti ebaõnnestnud on 1,8L manuaalkastiga mudel. Natukenegi kestab diisel+automaat kombinatsioon.
Kui sa ei usu mind, siis võin sulle saata Dog&Lemoni kirjatutatud pika tehnilise analüüsi.
Kui väljamaa keelt ei valda, tule Imedepõllule ja näitame sulle juuresolevate näidiste pealt ning räägime juurde.
Usu või mitte, kuid see uato läks tootmisesse rohekem kui 100 tõise tehnilise probleemi või disaini veaga.
Mõned selle auto tüüpvead on nii kallid remontida, et nende parandamine ületab sõiduki turuväärtuse. Sisuliselt võib ühe sõlme rike tuua kaasa KOGU jõuülekande süsteemi purunemise.
Freelander on paljuski ühe teise nurjunud koostööprojekti jäänukitest sündinud auto.
Olen küll paadundu Land Roveri fänn, kuid Freelander I -te ja veel eriti 1,8L bnsukat ei soovita vaenlaselegi.
Kui on soov pikemaat sel teemal rääkida - helista alates esmaspäevat ! (homme lõunast pühapeva õhtuni olen off-road võistlustel)
Viimati muutis landy, T Nov 25, 2014 11:45, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!