Armatuur
Armatuur
Tere, Head uut siis ka foorumi perele
Täna hommikul -20c auto käivitus ilusti aga..... armatuur oli täiesti kutu Hakkas tööle 7-8 min. peale seda kui mootor tööle läks.
Kas see viitab mõnele suuremale veale või on lihtsalt külmakrambid
Enne pühi kolksus auto all ka midagi ja viitas sellele, et kohe kukub kardaan alt ära
Edukat ja mudast aastat!
Täna hommikul -20c auto käivitus ilusti aga..... armatuur oli täiesti kutu Hakkas tööle 7-8 min. peale seda kui mootor tööle läks.
Kas see viitab mõnele suuremale veale või on lihtsalt külmakrambid
Enne pühi kolksus auto all ka midagi ja viitas sellele, et kohe kukub kardaan alt ära
Edukat ja mudast aastat!
Armatuuri all pead silmss kellade ploki või kogu armatuuri koos lülitite ja viledega?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kaks versiooni:Mait07 kirjutas:Kellade plokkoli ainsana kutu, vent töötas ja radioola laulis. ja kellade valgustus põles aga ei liikunud mitte üks seier ja 3ainsus oli ka kustunud
* halb ühendus mõnes kellade plokki minevas pistikus.
* puudulik mass kellade plokile
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
D2
Selle asja juures on paha see, et see esineb siis kui öösel oli -25.... ja madalam temperatuur.
Nii nagu hakkab armatuuri alla tulema sooja õhku nii kellade töö taastub.
Seda pead ikka külmas otsima ja pistikuid liigutama.
Oma endisel D2 oli sama vigur. Keerad süüte sisse loed 15-20ni ja annad starterit. Ja mootor hakkab tuksuma. ))
Nii nagu hakkab armatuuri alla tulema sooja õhku nii kellade töö taastub.
Seda pead ikka külmas otsima ja pistikuid liigutama.
Oma endisel D2 oli sama vigur. Keerad süüte sisse loed 15-20ni ja annad starterit. Ja mootor hakkab tuksuma. ))
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Tere!
Minu autol on esinenud aegajalt kelladega sama jama ja samuti ainult külmade ööde (-20 ja rohkem) järgsetel hommikutel. Ei ole hakanud lahendama, kuna lahenes, nagu ülaltoodud juhtudel, iseenesest. Ju see on siis üks briti autotööstuse järjekordsetest eripäradest, dentelmenil tõmbavad külmaga kellad lihtsalt kokku
rs
Minu autol on esinenud aegajalt kelladega sama jama ja samuti ainult külmade ööde (-20 ja rohkem) järgsetel hommikutel. Ei ole hakanud lahendama, kuna lahenes, nagu ülaltoodud juhtudel, iseenesest. Ju see on siis üks briti autotööstuse järjekordsetest eripäradest, dentelmenil tõmbavad külmaga kellad lihtsalt kokku
rs
LR Discovery II TD5 manuaal