Kas keegi mõnda Kullafondis mainitut D2-le pannud ka?
Huvitaks see idanaabrite DAK kui ~600 eest saaks ette kui taha autom. lukustuvad.
Kas D2 U.S. mudelitel teised sillad, et mainitakse?Land Rover Discovery II (Not U.S. Models)
Kas D2 U.S. mudelitel teised sillad, et mainitakse?Land Rover Discovery II (Not U.S. Models)
aga kas siis üldse kasu on?landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
See "lahem" paeks tähendma pikaldasemat rakendumist. Saab nähe kui kohal ja paigas ning Imedepõllu testrajal testitud, hullemaks ikka minna ei saa;-)madish kirjutas:aga kas siis üldse kasu on?landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Hulka aega möödunud. Oled jõudnud ilmselt daki installida, kuidas on?landy kirjutas:See "lahem" paeks tähendma pikaldasemat rakendumist. Saab nähe kui kohal ja paigas ning Imedepõllu testrajal testitud, hullemaks ikka minna ei saa;-)madish kirjutas:aga kas siis üldse kasu on?landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Veojõukontroll pidurdab kinni niisma pöörlevaid rattaid rattaid, mitte ei jaga olemasolevat veojõudu rataste vahel ümber.