Jõuetu algusest peale

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Uustulnukas
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: T Aug 28, 2018 21:47

Jõuetu algusest peale

Postitus Postitas Uustulnukas »

Tere kas kellegil on kogemusi sellega et td5 102 kw mootor on jõuetu arvuti viga ei näita aga edasi ei lähe masin ja nüüd viimane proov hakkas ka jõnksutama
Kui kellegil kogemusi palun jagage mõistus koos
Auto oli seisnud 3 kuud
Aga kõik asjad sai puhastatud ja tehtud ja üle käidud
Apsull kõik asjad ja ikka ei ole masinal jõudu
On äkki kellegil veel sama jama olnud
Kui sõita siis 2 minutiga saab 90 sisse aga kerge tõus siis vajub ka kiirus alla
Turbo nagu töötaks viliseb ja kui gaai anda siis lööb lõdvikud tugevaks
Ei suitse ei haise käib ilusti
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Jõuetu algusest peale

Postitus Postitas landy »

Manuaal või auatomaat?
Õhulugeja OK?
Kütusefilter uus?
Kas "jõuetus" on tunnetatav kiiruslikult või ka maastikul jõudu pole?

P.S. Pane siia: https://foorum.landroverclub.ee/ucp.php?i=178" onclick="window.open(this.href);return false;
Oma saukoht valla/linna täpsusega kirja- lihtsam aidata.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Jõuetu algusest peale

Postitus Postitas DreamWalker »

Nagu feissarisse kirjutasin siis 1. asjana ikka korralik diagnost sappa - see peab kõik ära näitama.

Kui ei näita siis peab olema "loll-lihtne" mehhaaniline tõrge mida ECU ei tuvasta.
Reaalaja väärtustega saab veel nuhkida - jälile ala kütuserõhk - õhuvool jne aga ei pruugi.

"Puusalt" pakun et turbo ei ole probleem sest ma sõitsin cirka aasta aega ringi ja avastasin et "jumal teab mis ajast" oli Intercooleri radikas täiesti
ribadeks
- ehk siis turbo puhus kõik rõhu ilusti Eestimaa loodusesse - sellest hoolimata sain ka möödasõidud tehtud :roll: :lol: :mrgreen:
Kui just turbovõll väga läbi ei ole - loks suur - läheb pöördesse ja kiilub vastu korpust kinni ja õhuvool takistatud .... väga suur "stretch" aga pmst võimalik... vist... ma ei ole ka mehhaanik/lukksepp :lol:
Lihtne kontrollida kui on turborõhu kell või lõdvik turbsil otsast ja vaadata kas labad on korpusesse jälgi kulutanud. :roll: 5min töö

Videot vaadates tundub miski takistus olevat - kas mootor ei saa õhku piisavalt või kütust mis tõmbab hinge kinni.
Nagu öeldud siis diagnost ja reaalaja väärtused abiks ja pädev mehhaanik - puusalt võibki spekuleerima jääda.

Soovitaks õhu sissevõtu, kütusesüsteemi - eriti kütusefilter - (Pump? pumba ummistus?) kriitilise pilguga üle vaadata - jällegi - pädev mehhaanik säästab aega, raha ja eriti NÄRVE :lol:

Tartu kandis julgen soovitada Fulldrive ja Wolfer OÜ (Jalaka 77) 8)

Umbes taolise jamaga olen näinud diisel autot millel oli paagipõhjas sodi/solk - omanik sõitis õndsalt paagi täiesti tühjaks - masin imes kaamelitati laadse olluse kütusesüsteemi ja omanik sai seda auto mitu kuud korduvalt nööri otsas sikutada enne kui see ollus sai süsteemist otsa ja hakkas normaalselt / stabiilselt liikuma. (Diagnost ei näidanud midagi sest kütuserõhk oli normis niikaua kui solgitükk blokeeris voolu ja mootor seisis)
Selle loo moraal - ära sõida paaki täiesti tühjaks :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Aga jah - pädev mehhaanik on kulda väärt - puusalt võime kõik netis "targutada" :| :roll:

Loodame et leiad vea kergelt :)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Jõuetu algusest peale

Postitus Postitas landy »

DreamWalker kirjutas: Umbes taolise jamaga olen näinud diisel autot millel oli paagipõhjas sodi/solk - omanik sõitis õndsalt paagi täiesti tühjaks - masin imes kaamelitati laadse olluse kütusesüsteemi ja omanik sai seda auto mitu kuud korduvalt nööri otsas sikutada enne kui see ollus sai süsteemist otsa ja hakkas normaalselt / stabiilselt liikuma. (Diagnost ei näidanud midagi sest kütuserõhk oli normis niikaua kui solgitükk blokeeris voolu ja mootor seisis)
Selle loo moraal - ära sõida paaki täiesti tühjaks :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Väga hea viide! meil just käsi töökojas üks disco, mille kütuse võttur millimalliakais paksult täis ja küstus läbi ei käinud. Sai see võttur ja paak seest puhtaks küüritud ning liikus pärast nagu noor sälg edasi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Uustulnukas
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: T Aug 28, 2018 21:47

Re: Jõuetu algusest peale

Postitus Postitas Uustulnukas »

Kõik mis siiamaani on välja pakutud kõik on tehtud
Otsast lõpuni puhastatud ja vaadatud
Täna proovin kõvema toagnosti taha saada
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”