LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Üldisesse montoonsesse rütmi toodi vaheldust- seekord purunes 2,7L TDV6 mootoril esimese silindri kolb ( chipitud mootor ja toimus see möödasõidu kiirendusel)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Seda foorumi nurgakest siin on tervisele kahjulik jälgida
Aegajalt käin ikka ka tsekkamas, palju neid juba loojakarja läinud on. Endal on 7,5aastat varsti sõidetud ikaldumisetaloniga, aga äkki läheb õnneks ja on mingi püsiv isend (auto ise sai 10).
Aga noh, eks ma ka südames olen juba leppinud sellega, et kui läheb õhtale, siis läheb.
Aegajalt käin ikka ka tsekkamas, palju neid juba loojakarja läinud on. Endal on 7,5aastat varsti sõidetud ikaldumisetaloniga, aga äkki läheb õnneks ja on mingi püsiv isend (auto ise sai 10).
Aga noh, eks ma ka südames olen juba leppinud sellega, et kui läheb õhtale, siis läheb.
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
http://www.xinhuanet.com/english/2019-0 ... 712989.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hiljuti nägin sellist uudist, et LR kutsub Hiinas tagasi pääris suure portsu Disco 4 ja RRS.
Just selle cranksafti pärast.
Hiljuti nägin sellist uudist, et LR kutsub Hiinas tagasi pääris suure portsu Disco 4 ja RRS.
Just selle cranksafti pärast.
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Aaasta alustuseks üks RR Sport on 2,7L TDV6 mootori võrra vaesemaks jäänud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Üks 2011 a. e,0L TDV6 on taas oma kurva lõpu leidnud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Et ma ära ei unustaks. Vahepeal on taas kaks 2.7L TDV6 mootorit otsa saanud ( peagi peaks meie koopertiivi õule jõudma,siis saan ka aastaravud teada).Eaialgne diagnoos- vändad pooleks.
Lisks on ühel 3.0L mootoril tõmmanud saaled ringi ja omnik otsib vänta ning muid remondi osasid.
Lisks on ühel 3.0L mootoril tõmmanud saaled ringi ja omnik otsib vänta ning muid remondi osasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
LR pesas pragu üks masin, kus "tuuingu meistrid" lasid 3.0L masinal klapikanbrikaaned ja radika õhku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Kuidas selline asi õnnestus?
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Illustreeriv materjal on LR-Hoolduse FB lehel väljas.POZ kirjutas:Kuidas selline asi õnnestus?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Masin siis 2007a. , uuena Eestist, esinduses käidud kuni 300.000 km hoolfsnei, peale seda Nord Autos. Pregu kellal 358xxxkm.landy kirjutas:Et ma ära ei unustaks. Vahepeal on taas kaks 2.7L TDV6 mootorit otsa saanud ( peagi peaks meie koopertiivi õule jõudma,siis saan ka aastaravud teada).Eaialgne diagnoos- vändad pooleks.
Ilmslet lisaks vändale ka mootori plokk puruks, eks tõstukil selgub.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
See küll 2.7 ja 3.0 ikaldumise teema aga kuidas sealt poolt vaadates lood on 3.6 v8 mootoritega. Palju neid laiali läinud on?landy kirjutas:Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
Land Rover - Range Rover Sport 2007 V8
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
3,6 V8 saab surma reeglina mitte enda mehhaanilise/konstruktsioonilise vea, vaid omaniku ükskõiksue/tedmatuse tõttu. Kui sõidekase edasi katkise turboga, siis ei lase mootori vahetus ka pikalt oodata. Mõnisada kilomeetrit sõitu ja võibki hakata uue mootori raha koguma.Aksel0441 kirjutas:See küll 2.7 ja 3.0 ikaldumise teema aga kuidas sealt poolt vaadates lood on 3.6 v8 mootoritega. Palju neid laiali läinud on?landy kirjutas:Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
landy kirjutas:Illustreeriv materjal on LR-Hoolduse FB lehel väljas.POZ kirjutas:Kuidas selline asi õnnestus?
Vaatasin neid cooleri pilte kuid hetkel ei saa aru, kuidas klapikambri kaaned chippimise tagajärjel purunesid.
Klapikambri kaane alla ei tohiks ju rõhu tõstmine mingit mõju avaldada või on lr’i puhul mingi erand?
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Tere,
V6 ja V8 diislitel on Land Roveri puhul klapikambrikaas ja sisselaskekollektor üks ja sama detail.
Lear
V6 ja V8 diislitel on Land Roveri puhul klapikambrikaas ja sisselaskekollektor üks ja sama detail.
Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00