polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Kui on mured 1995-2002 mudeliga P38A

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Hei
Kuna paistab, et puksid ja muu vedrustuse majandus hakkab ära väima ja aeg täis saama siis plaan vahetada kogu kompott ära.

Puksid?!? On keegi kasutanud siin inimestest polybush dynamic set inglimaa tootja omasid? Hind on üpris karm sest kogu komplekt koos saatmisega läheb 518£ Võrreledes mingi britpart või teistega siis seal paistavad täis komplektid 50-200£

Kuan keegi varem on juba õhkpadjad eemaldanud siis sai pandud alla terrafirma vedrud mis tõstavad 5cm kuid on ikka üpris lehmased vaatasin disco2 le on hevyduty varjandid ka olemas kuid mis erinevus onendel vedrudel on? Need mis all on on heavy load ja peaks sobima mõlemale disco 2le ja p38le.

Amordid
On keegi kokkupuutunud terrafirma sport või hea vyduty amortidega, kuidas vastu peavad ja kuidas sõidule juurde annavad. Või on mingi tootja kelle omasid soovitate?
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas DreamWalker »

Enda pillile sai alla topitud need Britparti "säästu" kollased polüpuksid terve komplekt - ptüi ptüi juba 3. aasta kulgen mureta olid jh mingi 100+ eurot :roll:

Vedrude kohta ei oska miskit kosta - endal "oleks kunagi vaja" esimesed "ennetavalt" ära vahetada ja vaja oleks ka +5cm ehk 2" tõste omi.
Praegu on all miskised "punase plastikulaadse" kattega asjapulgad mis roostetavad hirmsasti....
Kust või mis hinnaga võiks saada pole veel uurinud.
Arvatavasti UK ebay terrafirma peaks suht kindel valik olema - hind ka krõbedam Britpartsist muidugi :lol:

Amordid taga sai ka +5cm ehk 2" tõste omad Bearmachid pandud - siiamaani on toiminud - ptüi ptüi ptüi - arvestades hinda jumala okeidod? :roll:

Seda tuleb muidugi arvestada faktiga et ma sõidan aastas 5000 - 10 000km ainult :mrgreen: :lol: :roll: :lol: :mrgreen: :D
Viimati muutis DreamWalker, P Mär 01, 2020 19:49, muudetud 1 kord kokku.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas landy »

Enda LR 90 sai 2013 alla ringi mitme erineva tootja kasutatud poly puksidest kokku kompunnitud seti. (sillaremondi eelarve läks lappama) ja kestsid üsna mitu aastat muretult. Tänaseks on 2..3 puksi välja vahetatud. Kestavad küll.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm

Polypuksi tootjate erinevuste osas on on väidetud, et kuniks (karmi) võistkus off-roadi ei sõida, siis tavakasutuses suurt vahet elueas pole. Kumm vs. poly on aga vahe nii auto käitumises, kui puksi eluaeas aga väga suur vahe.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Okei
Masin sõidab kuskil 20k aastas, enamasti asfalt, kruus. Vahest käib metsas.
Poky käitumisest loodan saada autot jäigemaks.
Kas mõtled et kummi ja poly püksi kestvuseks on ploy puks parem?
Paistab et neid on kergem vahetada ka.
Praegu tundub nagu poleks kohta kus poleks kolksu ja see kõik ühe hetkega tulnud. 90 pealt tuleb death wobble ka. Arvatavasti sharniirid läbi.

On ehk imede põllul võrrelda disco2 ja p38 veidrusi. Island 4x4 paistab et sobivad mõlemale. Kuid kui valida heavy duty siis ei näita nagu et p38 sobib.
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas landy »

markotraks94@gmail.com kirjutas: P Mär 01, 2020 18:32 Okei
Masin sõidab kuskil 20k aastas, enamasti asfalt, kruus. Vahest käib metsas.
Poky käitumisest loodan saada autot jäigemaks.
Kas mõtled et kummi ja poly püksi kestvuseks on ploy puks parem?
Paistab et neid on kergem vahetada ka.
Praegu tundub nagu poleks kohta kus poleks kolksu ja see kõik ühe hetkega tulnud. 90 pealt tuleb death wobble ka. Arvatavasti sharniirid läbi.

On ehk imede põllul võrrelda disco2 ja p38 veidrusi. Island 4x4 paistab et sobivad mõlemale. Kuid kui valida heavy duty siis ei näita nagu et p38 sobib.
1)Polypuks muutis minu LR 90 oluliselt stabiilsemaks ja konreetsemaks, eriti kevadel ja aukus kruusteedel. Ei olenus enam sellist süldins kallerdamist.
2)Kestab oluliselt kauem, kui tavaline kummipuks, eriti kui on pidevalat stressisituatsioonides. Kindlsti tuleb paigaldada korrlikult koos vastav määrdega
3)P38 raudvedru polegi ju olemas tehase poolt. Seega Imedepõllul paigaldame P38-le vastavalt kliendi soovidele ja kasutusoststarbele mõne muu masina ( D1, D2 või Defeka) vedrusid. vastavalt kasutusele ka erineva jäikusega.
4)Igapäeva tava kasustusse on Koni amaort veidi overekill, kuid kui oled pikamaa matkaja/offroadija ( Venemaa, Kasahstan, Mongiloa, Aafrika, jne), siis ainus usaldusväärne valik. Bilstein on hea kuldne kesktee kavaliteedi ja hinna osas. Ise olen juba üle 20 aasta Monroele truuks jäänud ja seni rahul. Hind ja kvaliteet korelatioonis ning on ka off-road võsitlustel vastu pidanud.
Imedepõld toob ise maale Bearmachi brändi kandvaid 3 aastase garantiiga amortisaatoreid. Mõistiku hinnaga valik igapäevakasutusse ja pühapäeva off-roadiks. Aastakese oleme neid müünud, seni pole probleeme olnud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
markotraks94@gmail.com
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 144
Liitunud: P Veebr 07, 2016 23:37
Asukoht: Võrumaa

Re: polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas markotraks94@gmail.com »

Okei,
Jäänud veel esialgu 2 küsimust.
Mis määrdega need paigaldada? Grafiit, liitium, keraamika?
Mis vedru soovitus oleks, soov on et auto oleks tava norm kõrgusest 5cm kõrgem ja masin veab suht tihti enda taga 2 teljelist haagist.

Poky bush kohapeal mis toitja omasid kasutanud oled. Kas need odava otsa britpart või Polybush/superpoly
TIG,MIG alumiiniumi keevitus.
TIG,MIG,MMA keevitamine.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: polybush VS kõik odavamad analoogid? Amordid terrafirma/koni/muud?

Postitus Postitas landy »

markotraks94@gmail.com kirjutas: P Mär 01, 2020 20:35 Okei,
Jäänud veel esialgu 2 küsimust.
Mis määrdega need paigaldada? Grafiit, liitium, keraamika?
Mis vedru soovitus oleks, soov on et auto oleks tava norm kõrgusest 5cm kõrgem ja masin veab suht tihti enda taga 2 teljelist haagist.

Poky bush kohapeal mis toitja omasid kasutanud oled. Kas need odava otsa britpart või Polybush/superpoly
1)Korralikel puksikompletidel on määrdetuubid kaasas. Imedepoõld toob maale Bearmachi ja ka teiste tootjate komplekte.
2)Siis vaja 2" teõstevedud ja taha tiba jäigemad.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover II”