D4 jõud kaob ära.

Kui on muresid 2004-2010 Discovery 3 -ga või 2010-2016 a. Discovery 4 -ga (L319)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Oliverka1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
Asukoht: Tallinn

D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Oliverka1 »

Kellelgi veel LR kuuma ilmaga streigib ? (Või on see ilm lihtsalt loll juhus ).
Hommikul ja õhtul, kui väljas temp normaalne on kõik ok, aga Päeval, kui väljas isegi väga olla ei taha, otsustas ka D4 , et sõidab korraga 100m ja sureb välja. ( jõud kaob ära)
üldiselt nii 2x järjest ja peale seda võib jälle julgelt edasi sõita.

Kui hetk enne väljasuremist jala gaasilt jõuab võtta jääb mootori seiskumine ära ja auto töötab ilusti edasi .
Kõik see toimub siis kohapealt ära minnes.

On kellelgi sellist jama olnud ?
Jaanid muidugi kohe kohal, seega püüan nädala algul ka arvuti kuskil külge saada.

Eks see kohvipaksult ennustamine, aga panustan mingisugusele andurile, mis on lolliks läinud 😬.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas DreamWalker »

D4 ei oska öelda - aga "kogemused" ja kokkupuuted on näidanud et diislitel pihustid mis on oma eluea lõpus
kipuvad just kuumaga märku andma et on lepingut lõpetamas. (kehv soojalt käivitus jms)

Muidugi võib ka miski andur jpms olla aga see on kohvipaksu pealt ennustamine jah.

Pädev mehhaanik / diagnost vast abiks ;)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Oliverka1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
Asukoht: Tallinn

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Oliverka1 »

Ennustamist jätkata, siis tundub et tegu on jälle väntvõlli anduriga. Tagurpidi võib sõita nii kiirelt kui julgeb aga ederpidi asi väga ei edene.
Loodan et saan homme kuhugi teenindusse.
Disco leidis jälle õige aja millal trikke tegema hakata 😆
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas DreamWalker »

Eks meil kõigil ole raske selle kuumusega :roll: :mrgreen: :lol:
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Oliverka1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
Asukoht: Tallinn

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Oliverka1 »

Asi vaikselt areneb :)
Keegi on ilmselt tahmafiltri vahelt nii hästi ära võtnud, et auto enam vigu ei tunnista.
Positiivsest küljest vaadatuna, arvuti järgi autol vigu ei ole, aga halb on see, et auto ei liigu.

Autoajule tehakse seadete taastamine ning ehk siis tuleb see jama välja, muidugi loodan ,et neid sealt liiga palju välja ei ilmu 😬😬😬
Oliverka1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
Asukoht: Tallinn

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Oliverka1 »

Ei ole asi paremaks väga läinud.
Disco sõitis täna muredeta 50km kuniks auto välja suretasin. 5h hiljem autot tööle pannes diaco enam tööle ei läinud. :(
Positiivne on selle juures see et lõpuks sain ühe veateate: ,,restricted performance,,

Lasin disco treilaga teenendusse viia ning jään lootma parimat :D
Kasutaja avatar
Andruzka
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: P Sept 29, 2019 18:47

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Andruzka »

Muide see restricted performnce viskas ka mulle siin palavaga paar korda. Uurisin asja veits-põhjuseid võib olla mitmeid. Mainiti sisselaskelõdvikute heremeetilisust, aku laetust jpm. Laadisin aku ära ja asi hetkel mul korras. Selle kohta on netis päris palju infot. Arvuti peaks taha ühendam aja vaatama, mis siis täpselt oli.
G270 & LR D4
Oliverka1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
Asukoht: Tallinn

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Oliverka1 »

Arvuti pandi külge, auto ja aju enam omavahel läbi ei saanud.
softi vahetusel kustutati ajust win kood ära ning aju ei osanud enam autoga suhelda.
Vana soft pandi peale tagasi ja auto sõitis edasi. kuniks tänaseni.

kõige müstilisem on ka see, et auto ei näita et tal midagi viga oleks.
Kuid auto sureb endiselt sooja mootoriga 1200 pöörde juures välja :) .

Ise panustan väntvõlli andurile.
Kuna kui mootor külm on siis sõidab auto ilusti, aga nii kui auto välja suretan ja sooja mootoriga sõita proovin siis sureb auto korduvalt välja . 5x käivitamist ja saab edasi sõita (et kui keegi tallinnas üksikut töötavad discot näeb siis olen see mina :D . )
( Talvel oli phm sama häda, siis puhastati väidetavalt väntvõlliandur lihtsalt ära ja kõik sai korda ).

Nüüd kardan ,et see pidev tööle panek ja välja suremine tegi akule liiga ning lõpuks andis ka see järgi.
viimane tööle panek oli veidi vaevalisem ning peale 3km kuvas auto 5 erinevat viga ning suri välja ja enam tööle ei läinud.
auto seisi ja ootas treilat 2h ning kui treila kohal sõitis auto ise ilusti treleri peale. (5.st veast ei olnud ühtegi alles Müstika.... )
Treila viis nüüd auto remonti ja ehk lähipäevil saan sellest hädast lõpuks lahti.

viiimase kuu jooksul on Disco rohkem treilaga sõitnud, kui ise :D .
Kasutaja avatar
Andruzka
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: P Sept 29, 2019 18:47

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Andruzka »

Kui sul on vaja, siis saan laenata JLR SDD programmiga arvutit.
Edit: mulle andis D4 ostmiseks kindluse see, et mul oli juba autoveoteriler olemas. Vaja on läinud 1 kord 20 tuhande läbitud km juures. Vist hea tulemus :D
G270 & LR D4
Kalle211
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 10
Liitunud: K Jaan 13, 2021 23:08

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Kalle211 »

Kangemates remondi kohtades peaks olema võimalus ossiga kontrollida väntvõlli anduri tööd. Seda võib teha erinevate temperatuuride juures. See näitab välja mis kujul signaal andurist tuleb ajule.
Oliverka1
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
Asukoht: Tallinn

Re: D4 jõud kaob ära.

Postitus Postitas Oliverka1 »

Andruzka tänud pakkumast 😀.

Kohvipaksult ennustamine tasus lõpuks ära ja väntvõlli anduri vahetusega kadus ka mure. (+üks tihend)

Tuli välja, et anduri juhe oli veidi katki ning ühe tihendi vahelt lekkis veidi õli anduri peale ja tänu sellele tekkis ilmselt ka väike lühis ,mis tingis ka auto väljasuremise.
(Ainuke huvitav asi, et ükski arvuti ei näidanud seda viga )

Keegi varasemas postituses ütles hästi
,, kirud, viid remonti, maksad ja kui üks hetk LR rooli tagasi saad, siis unustad kogu eelneva jama ning sõidad naeratades edasi,,
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery 3 ja 4”