L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Moderaator: landy
L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Nonii, just soetasin RR 4,4 2011.
Mõningad vead autol:
1. Peale linnasõitu järsku kiirendades tossupilv taga. Mitte just äikesepilv, aga peeglist nähtav.
2. Äkki pidurdades kolks esisillas.
3. Maanteesõidul mootor vahest jõnksutab. Seni kuni vedu taga kõik ok, siis kui aga natuke vaja gaasi maha võtta, võtab täielikult maha. Sama teeb ka püsikiiruse hoidjaga. Jääb mulje nagu puuduks poolik gaas mingis kohas.
4. Webasto tööga pole rahul (kasutades eelsoojendusena). Esiteks, liiga vähe aega käib (30min ainult). Teiseks, soojendab ainult salongi. Võiks ikkagi mootorisse ka sooja vett minna.
5. Navi öösel lausa pimestab. Ei ole nagu leidnud eraldi dimmerit navi ekraanile. Jeebil näiteks läks ise öö saabudes, sellel ei lähe. Kas on miskit mida ma ei tea?
6. Lisaks plaanin paigaldada statsionaarse akulaadija. Sõidan vähe, iga hommik Webasto peal. Julgen oletada et ei lae ära.
7. Päevasõidu tulesid tal ei ole, xenonid peal koguaeg, jah?
Kommentaarid, härrased?
Mõningad vead autol:
1. Peale linnasõitu järsku kiirendades tossupilv taga. Mitte just äikesepilv, aga peeglist nähtav.
2. Äkki pidurdades kolks esisillas.
3. Maanteesõidul mootor vahest jõnksutab. Seni kuni vedu taga kõik ok, siis kui aga natuke vaja gaasi maha võtta, võtab täielikult maha. Sama teeb ka püsikiiruse hoidjaga. Jääb mulje nagu puuduks poolik gaas mingis kohas.
4. Webasto tööga pole rahul (kasutades eelsoojendusena). Esiteks, liiga vähe aega käib (30min ainult). Teiseks, soojendab ainult salongi. Võiks ikkagi mootorisse ka sooja vett minna.
5. Navi öösel lausa pimestab. Ei ole nagu leidnud eraldi dimmerit navi ekraanile. Jeebil näiteks läks ise öö saabudes, sellel ei lähe. Kas on miskit mida ma ei tea?
6. Lisaks plaanin paigaldada statsionaarse akulaadija. Sõidan vähe, iga hommik Webasto peal. Julgen oletada et ei lae ära.
7. Päevasõidu tulesid tal ei ole, xenonid peal koguaeg, jah?
Kommentaarid, härrased?
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 558
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?
Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee
Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Kas autol dpf alles(ka sisu)?
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.DreamWalker kirjutas: ↑N Sept 23, 2021 17:42 Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?
Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
DPF alles.martinsl kirjutas: ↑N Sept 23, 2021 20:06 Kas autol dpf alles(ka sisu)?
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.
Kindlasti veermiku kontrolli.
Hiljuti vahetatud (v.a. pidurid), väljavõte Inchcapist.
Kas Webasto tsükli pikkust siis suurendada ei saa programmselt? Ainult salongi soojendamine Webastoga on tal mis moodi realiseeritud? Ilmselt kolmekäigulise klapiga eeldan (väike ring tekitatud, webasto-salong-webasto). Kui programmi muuta ei saa, tuleb see klapp vahelt ära võtta (ehk juhtida ta manuaalselt soovitud asendisse). Siis soojendab salongi kõigepealt, seejärel jääksoojusega ka mootorit (webasto-salong-mootor-webasto). Nii oleks kõige õigem ma arvan.
Spidoga on jah sünkroonis. Kogu armatuuri valgustuse täielikult maha keerates läheb display tumedamaks küll. Aga sedasi on porno ju
Väikesed täpid on küll tuledes jah. Aga xenonid põlevad koguaeg. See on väärt info et diagnostikaga saab tulede tööd muuta.
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Mõlemad on LR sõidukitele spetialiseerunud ettevõtted.jaguar3 kirjutas: ↑N Sept 23, 2021 20:21Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.DreamWalker kirjutas: ↑N Sept 23, 2021 17:42 Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee
Lähem info: https://foorum.landroverclub.ee/viewforum.php?f=45
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Ahah, no hea teada. Keerulisemate protseduuridega hakkan ilmselt nende juures siis käima.
Loodan et õlid-filtrid, vahekast/reduktorid sellel autol on hõlpsasti DIY hooldatavad. Ei tea veel, alles tutvun ja õpin autot.
Loodan et õlid-filtrid, vahekast/reduktorid sellel autol on hõlpsasti DIY hooldatavad. Ei tea veel, alles tutvun ja õpin autot.
Viimati muutis jaguar3, R Sept 24, 2021 16:11, muudetud 1 kord kokku.
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 558
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Nad on Tartus kui mitte Lõuna Eestis kõige pädevamad LR margi tundjad - sellega nad alustasidki minu teadajaguar3 kirjutas: ↑N Sept 23, 2021 20:21Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.DreamWalker kirjutas: ↑N Sept 23, 2021 17:42 Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?
Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Mootor saab nii väikest koormust, et teine turbo pm ei tee/saa tööd. Lühidalt siis on kaks varianti: kas regulaarne suurem koormus või “turbo drain mod”.
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Turbo draini mode-st olen isegi kuulnud. Vist tehti isegi tasuta kampaania korras neid kunagi. See võib tossu põhjuseks olla küll. Ei tea kas suur töö see torujupp ära vahetada?
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Oleneb oskustest ja tehnikast, mis olemas on. Määravaks võiks olla see, kas plokki augu puurimine on jõukohane või mitte. Ametlik LR poolne selle töö teostamise juhis selle kohta on ka netis üleval.
Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.
Ja kõik tehtud. Turbo tagasivoolu toru vahetatud, toss kadunud. Olen seda meelt et kõik kellel sama viga juures peaksid selle ikka likvideerima. Ports õli läheb ju iga kord põlemiskambrisse, mida sisselaske/väljalaske teevad? Mis kattides/tahmafiltris toimub?
Sillakolksud ka likvideeritud (kuradima kallis kõik).
Webastoga sain nii palju et likvideerisin kolmekäigulise klapi, selliselt nüüd eelsoojendab ka mootorit. Tööaega ei ole pikemaks saanud (ei saagi), mõtlen siin et panen elektripuhuri lisaks. Käima läheb koos Webastoga, Telestardist puldiga (kui 220V juhe seinas loomulikult).
Navi ekraan pimestab jätkuvalt, ei saagi seda öösel kasutada, häirib kohutavalt, liiga ere. Saab küll maha keerata dimmerist, aga siis kustub ka kõikide nuppude valgus ära.
Sillakolksud ka likvideeritud (kuradima kallis kõik).
Webastoga sain nii palju et likvideerisin kolmekäigulise klapi, selliselt nüüd eelsoojendab ka mootorit. Tööaega ei ole pikemaks saanud (ei saagi), mõtlen siin et panen elektripuhuri lisaks. Käima läheb koos Webastoga, Telestardist puldiga (kui 220V juhe seinas loomulikult).
Navi ekraan pimestab jätkuvalt, ei saagi seda öösel kasutada, häirib kohutavalt, liiga ere. Saab küll maha keerata dimmerist, aga siis kustub ka kõikide nuppude valgus ära.