L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

Vasta
Kasutaja avatar
jaguar3
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: T Sept 21, 2021 19:23

L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas jaguar3 »

Nonii, just soetasin RR 4,4 2011.
Mõningad vead autol:
1. Peale linnasõitu järsku kiirendades tossupilv taga. Mitte just äikesepilv, aga peeglist nähtav.
2. Äkki pidurdades kolks esisillas.
3. Maanteesõidul mootor vahest jõnksutab. Seni kuni vedu taga kõik ok, siis kui aga natuke vaja gaasi maha võtta, võtab täielikult maha. Sama teeb ka püsikiiruse hoidjaga. Jääb mulje nagu puuduks poolik gaas mingis kohas.
4. Webasto tööga pole rahul (kasutades eelsoojendusena). Esiteks, liiga vähe aega käib (30min ainult). Teiseks, soojendab ainult salongi. Võiks ikkagi mootorisse ka sooja vett minna.
5. Navi öösel lausa pimestab. Ei ole nagu leidnud eraldi dimmerit navi ekraanile. Jeebil näiteks läks ise öö saabudes, sellel ei lähe. Kas on miskit mida ma ei tea?
6. Lisaks plaanin paigaldada statsionaarse akulaadija. Sõidan vähe, iga hommik Webasto peal. Julgen oletada et ei lae ära.
7. Päevasõidu tulesid tal ei ole, xenonid peal koguaeg, jah?
Kommentaarid, härrased?
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 558
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas DreamWalker »

Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?

Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas martinsl »

Kas autol dpf alles(ka sisu)?
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.
Kasutaja avatar
jaguar3
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: T Sept 21, 2021 19:23

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas jaguar3 »

DreamWalker kirjutas: N Sept 23, 2021 17:42 Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?

Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.
Kasutaja avatar
jaguar3
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: T Sept 21, 2021 19:23

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas jaguar3 »

martinsl kirjutas: N Sept 23, 2021 20:06 Kas autol dpf alles(ka sisu)?
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.
DPF alles.
Kindlasti veermiku kontrolli.
Hiljuti vahetatud (v.a. pidurid), väljavõte Inchcapist.
Kas Webasto tsükli pikkust siis suurendada ei saa programmselt? Ainult salongi soojendamine Webastoga on tal mis moodi realiseeritud? Ilmselt kolmekäigulise klapiga eeldan (väike ring tekitatud, webasto-salong-webasto). Kui programmi muuta ei saa, tuleb see klapp vahelt ära võtta (ehk juhtida ta manuaalselt soovitud asendisse). Siis soojendab salongi kõigepealt, seejärel jääksoojusega ka mootorit (webasto-salong-mootor-webasto). Nii oleks kõige õigem ma arvan.
Spidoga on jah sünkroonis. Kogu armatuuri valgustuse täielikult maha keerates läheb display tumedamaks küll. Aga sedasi on porno ju :(
Väikesed täpid on küll tuledes jah. Aga xenonid põlevad koguaeg. See on väärt info et diagnostikaga saab tulede tööd muuta.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10373
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas landy »

jaguar3 kirjutas: N Sept 23, 2021 20:21
DreamWalker kirjutas: N Sept 23, 2021 17:42 Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.
Mõlemad on LR sõidukitele spetialiseerunud ettevõtted.
Lähem info: https://foorum.landroverclub.ee/viewforum.php?f=45
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
jaguar3
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: T Sept 21, 2021 19:23

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas jaguar3 »

Ahah, no hea teada. Keerulisemate protseduuridega hakkan ilmselt nende juures siis käima.
Loodan et õlid-filtrid, vahekast/reduktorid sellel autol on hõlpsasti DIY hooldatavad. Ei tea veel, alles tutvun ja õpin autot.
Viimati muutis jaguar3, R Sept 24, 2021 16:11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 558
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas DreamWalker »

jaguar3 kirjutas: N Sept 23, 2021 20:21
DreamWalker kirjutas: N Sept 23, 2021 17:42 Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?

Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.
Nad on Tartus kui mitte Lõuna Eestis kõige pädevamad LR margi tundjad - sellega nad alustasidki minu teada :wink: :roll:
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas martinsl »

Mootor saab nii väikest koormust, et teine turbo pm ei tee/saa tööd. Lühidalt siis on kaks varianti: kas regulaarne suurem koormus või “turbo drain mod”.
Kasutaja avatar
jaguar3
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: T Sept 21, 2021 19:23

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas jaguar3 »

martinsl kirjutas: R Sept 24, 2021 19:43 Mootor saab nii väikest koormust, et teine turbo pm ei tee/saa tööd. Lühidalt siis on kaks varianti: kas regulaarne suurem koormus või “turbo drain mod”.
Turbo draini mode-st olen isegi kuulnud. Vist tehti isegi tasuta kampaania korras neid kunagi. See võib tossu põhjuseks olla küll. Ei tea kas suur töö see torujupp ära vahetada?
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas martinsl »

Oleneb oskustest ja tehnikast, mis olemas on. Määravaks võiks olla see, kas plokki augu puurimine on jõukohane või mitte. Ametlik LR poolne selle töö teostamise juhis selle kohta on ka netis üleval.
Kasutaja avatar
jaguar3
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: T Sept 21, 2021 19:23

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitus Postitas jaguar3 »

Ja kõik tehtud. Turbo tagasivoolu toru vahetatud, toss kadunud. Olen seda meelt et kõik kellel sama viga juures peaksid selle ikka likvideerima. Ports õli läheb ju iga kord põlemiskambrisse, mida sisselaske/väljalaske teevad? Mis kattides/tahmafiltris toimub?
Sillakolksud ka likvideeritud (kuradima kallis kõik).
Webastoga sain nii palju et likvideerisin kolmekäigulise klapi, selliselt nüüd eelsoojendab ka mootorit. Tööaega ei ole pikemaks saanud (ei saagi), mõtlen siin et panen elektripuhuri lisaks. Käima läheb koos Webastoga, Telestardist puldiga (kui 220V juhe seinas loomulikult).
Navi ekraan pimestab jätkuvalt, ei saagi seda öösel kasutada, häirib kohutavalt, liiga ere. Saab küll maha keerata dimmerist, aga siis kustub ka kõikide nuppude valgus ära.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”