Tere! alguses kohe vabandan ome Eesti kirja oskuste pärast.
Asi on selline et on olemas 04 disco 2 v8 automaat kasiga(kahjuks ) plaan oleks et vahetada manuaali elika R380 kasti vastu, Minu teada on automaadil ja manuaalil uks ja samma vahekast, elika vaja oleks ainult esimene käigukast sidur ja hoorattas, ja lisaks siduripedaal ja peatsilinder pedaalikasti kulge panna. Minu teada discol pedaali kast on manuaalil ja automaadil sama, ainult automaadil siduri pedaali ja tsilindrit pole paiagaldatud. Inglise foorumitest olen lugenud et automadi radikas toimib samma hästi maualil (vahe on paar senti pikkust ) Sejärel kas leida manuaali ecu ja bcu vöi loodetavasti leidub siit keegid kes vöiks symboolse hinna eest nanocomiga umber panna automaadilt manuaal reziimi.
Kas kellelgid siin on sarnast kogemust? ja mida muidu arvatakse sellise projekti kohta? ps, kas keegid on kursis kuidas Eestis ulevaatus sellest arvab?
Discovery 2 V8 automaat manuaaliks (Lukku)
Discovery 2 V8 automaat manuaaliks (Lukku)
Viimati muutis Hiiurover, P Mär 06, 2022 20:02, muudetud 1 kord kokku.
1974 S3 109.
1987 RRC V8.
2002 D2 V8.
2006 D3 4.4 V8.
2007 RRS 4.2 V8
1987 RRC V8.
2002 D2 V8.
2006 D3 4.4 V8.
2007 RRS 4.2 V8
Re: Discovery 2 V8 automaat manuaaliks
Kõik on tore, aga kust sa selle V8 jaoks sobiva R380 kasti võtad? Diisli oma ei sobi ju.
Miks soovid automaatkastist vabaneda?
1)See ZF-i 4Hp22 kast on tehniliselt ju üsna töö-ja lollikindel. Ainus kallis kuludetail on kangi asendi andur. Kuid selle rikmenine on ei ole kuidagi ZF-i kui kasti tehnilise poole tootja süü.
2)Mis plaanid teha, siis kui seda mootorit tabab tavaline rike hülsi prao näol? Kirjutad kogu ümberehituskulu korstnasse või tellid UK-st uue mootori?
Miks soovid automaatkastist vabaneda?
1)See ZF-i 4Hp22 kast on tehniliselt ju üsna töö-ja lollikindel. Ainus kallis kuludetail on kangi asendi andur. Kuid selle rikmenine on ei ole kuidagi ZF-i kui kasti tehnilise poole tootja süü.
2)Mis plaanid teha, siis kui seda mootorit tabab tavaline rike hülsi prao näol? Kirjutad kogu ümberehituskulu korstnasse või tellid UK-st uue mootori?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Discovery 2 V8 automaat manuaaliks
Praegu olen leidnud rootsis kasutatud v8 r380 aga ma arvan et ma tellin inglismaalt kappremonditud kasti. Kaks asja ajavad mind kasti vahetuseks, esimene on ett ma armastan manuaaliga söitmist ja se annab rohkem röömu kui automaadiga, ja teisteks vähendada kuttekulu ja määra energiat mis lihtsalt kaob tourque converterisse. Ja kuidas käigukasti vahetus mootori hülside vasstupidamisega seotud on? ja kui mootoril näiteks hüls kunagid läheb siis teen lihtsalt kappremondi.
1974 S3 109.
1987 RRC V8.
2002 D2 V8.
2006 D3 4.4 V8.
2007 RRS 4.2 V8
1987 RRC V8.
2002 D2 V8.
2006 D3 4.4 V8.
2007 RRS 4.2 V8
Re: Discovery 2 V8 automaat manuaaliks (lukku)
Mõttlesin et lisan väike update, mõttlesin ühte ja teist, ja löpptulemus on selline et otsustasin jääda automaatkasti juurede, kuid hetkel plaan ja töö on käimas vahetada ZF4HP22 HP24 vastu, arvatavasti teen kunagi uue postituse selle protesessi kohta.
1974 S3 109.
1987 RRC V8.
2002 D2 V8.
2006 D3 4.4 V8.
2007 RRS 4.2 V8
1987 RRC V8.
2002 D2 V8.
2006 D3 4.4 V8.
2007 RRS 4.2 V8