Tere, küsin natuke nõu.
Selline lugu, et aasta 2016 Discovery Sport (odo 136 tuhat ja Eesti ajalooga) ja käin pidevalt Tartus ühes kohas remondis/hoolduses (ega neid palju valida pole) ning mõnda aega tagasi viisin auto hooldusesse (õli, filtrid jne) ning mõned muud hädad ka, näiteks teeb külmalt käivitades veidrat häält ja selle peale öeldi, et on vaja vahetada mootorikett ja selle töö maksumus on 3500€ (töö ja osad).
Igaks juhuks küsisin ka Inchcape-st ja sealt pakuti mõlema keti vahetuseks 4000€ aga arvati, et arvatavasti peaks vahetama vaid ülemise keti (2500€). Soovitati muidu ka diagnostika teha, et ikka veenduda kas on tegu üldsegi ketiga/kettidega ja siis kummaga (142€).
Otsisin siis veel üle Eesti töökodasid kes oleksid valmis sellel autol mootoriketti vahetama ja selgub, et sellel autol on vaja eritööriistu, mis paljudes kohtades puuduvad. Kuigi lõpuks õnnestus leida üks Tallinna külje all olev töökoda ja nad pakkusid, et vahetavad mõlemad mootoriketid 1100€ (töö ja osad). Aga nad ei saa garanteerida, et see summa ei kasva ja arvatavasti kasvab (võtab kauem aega, poldid kinni jne). Küsisin ka kindlat summat mis ei kasvaks, siis tegid mulle pakkumise 3000€.
Minu küsimus/mõttekäik.
1. Käin Inchcape-s diagnostikas ja olen kindel, et ketis on probleem (ning kas ka alumist vaja vahetada) ja peale seda pöördun Tallinna külje all oleva ettevõtte poole (asun ise muidu Tartus).
1b.Kui pöördun Tallinna külje all oleva ettevõtte poole, kas peaksin valima selle 1100 või 3000 variandi..
2. Jään ikkagi Tartu remonditöökoja juurde (sest mul ei ole nende arvamuses tegelikult põhjust kahelda, kuigi teist arvamust tahaks ka ja Inchcape tundub kõige kindlam selle jaoks).
3. Otsin edasi ehk selle pärast ma siia ka kirjutan, et äkki on muid ideid-variante kuidas ma edasi peaks käituma/mõtlema.
Igasugune tagasiside ja kaasa mõtlemine on suureks abiks, aitäh.
Mootoriketi/kettide vahetus
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 1
- Liitunud: N Okt 17, 2024 10:54
Re: Mootoriketi/kettide vahetus
Tere!
Sinu anonüümsed kohad on siis ilmsselt Tartus Fulldrive ja Tallinna külje all Corsa Motors?
Disco Spordile on tehas pannud kuut erinevat mootorit kapoti alla, äkki oed hae ja täpsustad, mis mootoriga tegu.
1.Kolmas sõltumatu arvmanus (IME-st) ei tee paha.
2.Corsa Motoprsiga on juba jupp aega koostööd ning seni ole nendega probleem olenud. Tõsi ilma autot nägemta-kuulmata nad ei teegi täpsemat hinnpakkumist.
Seni on nii olnud, et võetakse mootor koost lahti ja siis saadetakse nende poolt täpne pakkumine. Samas 3x hinnavahe tundub ebarelistlik ja pigem usuksin seda 3000EUR kanti hinda.
Seega soovittus - proovi asjad nii sättida, et saad samal päeval nii lasta IME-s ja Corsas auto ette näidata, siis kaks arvamsust mida võrelda.
Sinu anonüümsed kohad on siis ilmsselt Tartus Fulldrive ja Tallinna külje all Corsa Motors?
Disco Spordile on tehas pannud kuut erinevat mootorit kapoti alla, äkki oed hae ja täpsustad, mis mootoriga tegu.
1.Kolmas sõltumatu arvmanus (IME-st) ei tee paha.
2.Corsa Motoprsiga on juba jupp aega koostööd ning seni ole nendega probleem olenud. Tõsi ilma autot nägemta-kuulmata nad ei teegi täpsemat hinnpakkumist.
Seni on nii olnud, et võetakse mootor koost lahti ja siis saadetakse nende poolt täpne pakkumine. Samas 3x hinnavahe tundub ebarelistlik ja pigem usuksin seda 3000EUR kanti hinda.
Seega soovittus - proovi asjad nii sättida, et saad samal päeval nii lasta IME-s ja Corsas auto ette näidata, siis kaks arvamsust mida võrelda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!