Täheldatud sümptomid:
- Reaalajas diagnostikaseadmega käiguvalitsa asendit jälgides kuvatakse vaid Sport või Normal, Park ning Drive nagu ka näidikuplokis. Teiste asendite puhul on kellaplokis tühjus ning reaalajaandmetes kuvatakse veateadet asendi asemel

- Sisse lülitatud HDC korral jääb roheline indikaator ka tagurpidi, kui ka esimese käiguga vilkuma, kuna juhtmoodul ei tuvasta nende valimist





Kokkuvõttes näib, et käigukasti juhtmoodul ei tuvasta mõningate käikude asendit või näeb mitut korraga, kuigi samale asendilülitile tuginev käiguvalitsa indikaator kuvab näitu korrektselt. Kiikasin korra ka juhtmooduli kasti, kus asetseb jagaja, mis ühendab omavahel juhtmoodulit, käigu asendi andurit ja käiguindikaatorit valitsa juures. Midagi ilmset, nagu uputus või rohelised kontaktid silma ei jäänud. Eks tuleb veel skeemi kiigata ja mõned ühendused üle vaadata. Üldiselt tundub üpriski ebatõenäoline, et ajukastis kontaktidega mingit muret võiks olla, kuna tegu on üpriski kaitstud keskkonnaga.
On kellelgi ehk puusalt, kogemuse põhjal midagi välja pakkuda antud vea asjus?