Jäi netist silma selline haruldus:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Suhtlesin omanikuga ja ütles, et tegu soiku jäänud restuareerimisprojektiga (aega ei jagunud ja lõpuks vaim väsis ära). Raam ja tulemüür on kapremonditud, ka on uued amordid. Vedrud on originaalidaga heas seisus. Mootor on korras, kuid ei läbinud Saksa TÜV testi. Karburaatorid pidid korralikult töötama. Käiguosa väidetavalt korras.
Geneks on uus või renoveeritud.
Masin vajab komplekteerimist ja siin arvele võtmist.
Autol on väga väike läbisõit (ostes 2000km, seisma jäädes alla 30.000km)
Tegu olnud lennuvälja autoga, mis võeti regitrisse alles ära müügi hetekel.
Annab ära sisuliselt võileiva hinnaga ja ei loodagi kulusid tagasi saada.
Klubi soovitab- Hangi soodsa hinnaga harduldus!
M: Haruldane S-III 109 HCPU 3,5 V8
Moderaator: landy
M: Haruldane S-III 109 HCPU 3,5 V8
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Ei ole Defenderilt pärit veokast. Hoopis Defender päris selle Series III pealt!Kjen kirjutas:Kas see on defenderi pealt pärit veokast?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kui nüüd päris täpne olla, siis tegu on Series III Stage One mudeliga.pirx kirjutas:Vabandan, olen selles vallas suhteliselt võhik, aga MIS teeb selle masina HARULDASEKS?
109" HCPU keremudelit toodeti üsna vähe (tootmine algas 1982) ja veel vähem 3,5 V8 mootoriga.
Pealegi on konkreetne isend pärit pea-aegu et tootmise lõpust. 1983 lõpetati ametlikult Stage One tootmine (109"& Stage 1 toodeti sel aastal kokku - 9600 tk.) HCPU tootmisarvu pole teada, kuid suure kütusekulu ja väikse nõudluste tõttu jäi see madalaks. Heas või väga heas korras seda keremudelit leida on üsna keerukas. Enamus neist on suure läbisõiduga, kuna osteti peamislet ehitutöödega tegelevatesse firmadesse (HCPU tähenb High Capacity Pick-up e.suurendatud kandevõimega mudelit).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!