9. leht 17-st
Postitatud: K Jaan 22, 2014 22:31
Postitas Chopper
Postitatud: L Jaan 25, 2014 21:03
Postitas landy
Postitatud: E Veebr 03, 2014 16:33
Postitas 007
Postitatud: L Veebr 08, 2014 22:00
Postitas landy
Mini Dakar ehk hulk LR-e ja WildCate kihutamas koos teiste maasturitega.
http://www.youtube.com/watch?v=iy03hvNAqrM
Postitatud: K Veebr 12, 2014 23:12
Postitas landy
Postitatud: N Veebr 13, 2014 00:05
Postitas Chopper
lc-d ja mersud jäävad jalgu lr-idele seal videos tõesti
Postitatud: L Mär 22, 2014 12:10
Postitas LR90
Postitatud: P Mär 23, 2014 18:21
Postitas petros
Postitatud: P Mär 23, 2014 18:37
Postitas landy
Raha lõhn on karm- Tibuse portaalid, Tibuse vints, jne.
Postitatud: P Mär 23, 2014 19:17
Postitas petros
Postitatud: P Mär 23, 2014 19:24
Postitas tyyp07
Nägin selliseid eelmise aastal Ladogal turisti sõitma. Isegi pöidla jämedusele kullast kaelaketile oli Land Roveri logo peale lastud. Kahjuks selle võrra muidugi mõistust küll ei olnud antud...
Postitatud: P Mär 23, 2014 19:48
Postitas landy
Tibuse portaalid on nii kallid, et sellest jõuluvanale kirjutades tuleb kiri kohe tagsi ning pead mõlem suuna posti kulud kinni maksma.
Aga isutama ajavad küll sellest hoolimata. Samas on odavam Volvo sillad alla jada.
Postitatud: E Apr 14, 2014 00:42
Postitas landy
Postitatud: E Apr 14, 2014 07:11
Postitas duud
läbivuse kohapealt jäi ikka võlgu mõnes kohas...seal tundub, et probleemiks tihend ja pikk nina...
Postitatud: E Apr 14, 2014 09:57
Postitas landy
Selel prototüübi probleemideks kujunesid:
1) Väga halb juhtavus, eriti koormatud olekus kuna ratas ei puudutanud vastu maad piisvalt ( kerge V8 mootor) ja roomik surus autot otse edasi, lisaks lehtvedru kesine ssilal käik
2)tagasilla lahtine diferentsiaal ( oleks nõudnud juhitavat difrilukku)