2. leht 2-st

Postitatud: N Nov 29, 2007 22:03
Postitas RV8
Ei tohi turbo sisend õlinbe olla.

Postitatud: N Nov 29, 2007 22:33
Postitas beast5
a,RV8 äkki on siis pakkuda turbo rem komplekti ja kui pole siis palju turbo tervenisti maksab?

Postitatud: R Nov 30, 2007 12:48
Postitas Veiko Varik
Karla autost saab turbo keskmise osa kuskil 3800 eest.
W

Postitatud: R Nov 30, 2007 14:38
Postitas prt
Soovitan omade kätega turbo lammutamisest eemale hoida. Idee selles, et kui võlli pealt tiivikud maas käinud ja laagrite vahetamisega pistmist olnud, siis tuleb võll uuesti lasta ära tasakaalustada, muidu saab sama raha 2 korda maksta

Postitatud: R Nov 30, 2007 16:02
Postitas totu
Keskmine osa juba koos võlli ja puksidega, kui seda väga ei peksa ja loobi, peaks olema suurepäraselt ise vahetatav.

Postitatud: E Dets 03, 2007 23:48
Postitas rass
Oled teada saanud, kas viga oli turbos?

Postitatud: T Dets 04, 2007 09:21
Postitas beast5
Veel mitte

Postitatud: T Dets 04, 2007 21:25
Postitas RV8
Uus turbo 300 tdi le 10700 kr. Garret.

Postitatud: K Dets 12, 2007 17:52
Postitas beast5
Nii.Nüüd sõidetut peale remonti 4000 km. Sai kompressioon mõõdetud. Kõigis silindrites võrdselt 25 ,on see norm või liiga vähe ?

Postitatud: N Dets 13, 2007 00:57
Postitas RV8
20 bari min , min erinevusega 3 bari, vabandan ole teemast vist mõõdas natuke, need andmed on m51 BMW diisel mootorile, Range Rover II siis.
300 tdi le ku leian siiskirjutan siia juurde

Postitatud: R Jaan 04, 2008 20:34
Postitas rass
Kuna ma oma muret varemgi siin teemas kurtsin, siis ei hakanud praegu ka uut teemat tegema.

Nagu arvata oli, oligi suitsemise ja gaasi peale jäämise põhjustajaks turbo. Võtsime maha, selgus, et võll pooleks ja turbo maha kantud. Läbi tuttava sain uue Garreti 11 000.- kätte. Tihendeid kahjuks kaasas ei olnud, esmaspäeval saan Inchcape`ist tihendid, siis saab jälle liikelma. :)

Postitatud: T Dets 29, 2009 21:46
Postitas Margus
RV8 kirjutas:20 bari min , min erinevusega 3 bari, vabandan ole teemast vist mõõdas natuke, need andmed on m51 BMW diisel mootorile, Range Rover II siis.
300 tdi le ku leian siiskirjutan siia juurde
Kas on vahepeal midagi selgunud selle 300tdi komressiooni kohta?