2. leht 2-st
Postitatud: K Apr 02, 2008 07:05
Postitas LittleSuzi
Proovi kuidagi treileriga MG roverisse saada ... või Vilojetti.
Postitatud: K Apr 02, 2008 11:48
Postitas LittleSuzi
"KEY CODE LOCKOUT" Message:
This means you have made several wrong attempts to use the EKA procedure to remobilize the vehicle; wait 10 minutes (30 minutes for 1996 and later models) and try again; meanwhile carefully check the procedure and call your friendly Land Rover dealer to make sure you have the correct security code for your vehicle VIN.
Postitatud: N Apr 03, 2008 08:05
Postitas LittleSuzi
nati veel RRII'he alarmist

:
"The designers of the Range Rover 4.0/4.6/P38A went overboard in the alarm and security department, presumably thinking that thieves would be keen on stealing such an expensive vehicle. Little did they realize that it would be one of the fastest depreciating vehicles ever, and the alarm system would merely be another electrical headache for owners. "
Source:
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... alarm.html
Postitatud: N Apr 03, 2008 17:53
Postitas raigoa
täna proovisin siis seda koodi läbi ukseluku, abi ei mitte mingisusgust. hommikul proovin uuesti,siis peaks se jama olema armatuurist kustunud ja saab koodi uuesti proovida. ma kardan et ilma arvuti abita tööle ei saa. aku ju ok, kui aku vahetus siis se kood aitab aga lambist mitte enam immo mahasaamisele see vaevalt aitab

Postitatud: N Apr 03, 2008 18:09
Postitas LittleSuzi
kas sul mudu on see kood olemas?
Postitatud: R Apr 04, 2008 20:46
Postitas raigoa
kood olemas jah, vilojetist sainja hommikul sain siis lõpuks kodeeritud võtme, kolm korda pidin panema enne kui regeeris, aga positiivne et sain tööle. võtmel sai vist patarei otsa et enam ei töödanud ja plokeeris süsteemi.
Postitatud: N Apr 10, 2008 20:04
Postitas raigoa
hmmm, maru huvitav saan on mulle ikka sattunud. iga kord peale tankimist auto ei käivitu normaalselt. täna panin jälle kütust ja käiasin päris kaua enne kui lõpuks käima sain. aku tuli juba hakkas põlema. paari päevaga see jama kaob, aga siis jälle tankimise aeg ja mure kodus tagasi.milles asi??? paagis mingi jama ja see satub mootorisse (pihustid, filtrid) ja ummistab midagi?? hiljem vajub alla ja auto töötab normaalselt.??!!!!

Postitatud: N Apr 10, 2008 21:09
Postitas LittleSuzi
võibolla on vesi kütusepaagis?
Postitatud: R Apr 11, 2008 06:14
Postitas landy
Mina alustaks sellises järjekorras
1.Vaataks, ega kussgilt õhku kütusetorustikku ei tõmmata
2.Vahetaks ära kütusefiltrid ja paneks lisaks vahele selle odava läbipaistva plastjunni.
3. Kui plastjunni mingit ollust ilmub, võtaks paagi maha ja vaataks mis ollus seal põhjas loksub ning ühtlasi kontrolliks punba üle.
Postitatud: R Apr 11, 2008 07:07
Postitas LittleSuzi
Landy kirjutas:Mina alustaks sellises järjekorras
1.Vaatks, ega kusgailt õhku kütusetorustikku ei tõmmata
2.Vahetaks ära kütusefiltrid ja paneks lisaks vahele selle odava läbipaistva plastjunni.
3. Kui plastjunni mingit ollust ilmub, võtaks paagi maha ja vaataks mis ollus seal põhjas loksub ning ühtlasi kontrolliks punba üle.
Mis asi on see odav läbipaistev plastjunn?
Postitatud: R Apr 11, 2008 08:15
Postitas tt
LittleSuzi kirjutas:
Mis asi on see odav läbipaistev plastjunn?
odav plastjunn on see bensiinijaamas müüdav kütusefilter, läbipaistvast plastikust korpusega, võimaldab visuaalselt kütusevoolu vaadelda

Plast junnis
Postitatud: R Apr 11, 2008 12:06
Postitas Kalamees
Tuleb vaadata ka vast selle junni läbilaske võimet, on erinevate nominaalidega, osa väiksemad tõmbavad suuremal mootoril põõretel hinge kinni kiiresti. Neid erinevatele vooluhulkadele.
Postitatud: R Apr 18, 2008 16:21
Postitas raigoa
huvitav millest võib olla autol selline imelik vibra, et viskab nagu taguotsa küljele,seda peale keeramist või pidurdamist. kiirendades kaob vibra ära aga sujuvalt sõittes 90-100, tuleb tagasi. vahest paneb päris tugevalt ja vahel pole mitu päeva midagi. Kardaan??? mingid sillapuksid??. sellest ei või olla kui paned kardaaniristi vahetades gardaani 180 kraadi valesti? igatahes hakkab mul vaikselt küllalt saama nendest jamadest.

Postitatud: K Aug 26, 2009 06:47
Postitas LittleSuzi
raigoa kirjutas:täna proovisin siis seda koodi läbi ukseluku, abi ei mitte mingisusgust. hommikul proovin uuesti,siis peaks se jama olema armatuurist kustunud ja saab koodi uuesti proovida. ma kardan et ilma arvuti abita tööle ei saa. aku ju ok, kui aku vahetus siis se kood aitab aga lambist mitte enam immo mahasaamisele see vaevalt aitab.
raigoa kirjutas:kood olemas jah, vilojetist sainja hommikul sain siis lõpuks kodeeritud võtme, kolm korda pidin panema enne kui regeeris, aga positiivne et sain tööle. võtmel sai vist patarei otsa et enam ei töödanud ja plokeeris süsteemi.
Lisaks oma kogemuse kah.
Sain samuti Intskapist EKA koodi ning samuti abi ei mingisugust.
Ning nüüdseks on ka selgunud põhjus - EKA kood muudeti ajuvahetusega ning see oli jäänud märkimata andmebaasi. Tänu sellele sain ma esindusest vale koodi ning imestasin, et miks see ei toimi.
Sellega seoses väikene soovitus/tähelepanek - kontrollige, et teie EKA kood toimib. Iseenesest pole see tavaolukorras vajalik ... kuid sattudes "ei-kuhugi" ja näiteks autovõti ei toimi (misiganes ka põhjus poleks) siis võite kahetseda, et EKA koodi ei tea või ei kontrollinud sellefunktsioneerimist.
Selle teemaga seoses "kuumad tervised" ka esindusse.