Postitatud: N Mär 06, 2008 23:15
ai ai ai...vitsa juttkapa kirjutas:...Nüüd siis tean milleks Jeep'id tehti.

Kõigile Land Rover'i huvilistele!
http://foorum.landroverclub.ee/
ai ai ai...vitsa juttkapa kirjutas:...Nüüd siis tean milleks Jeep'id tehti.
Kas inseneril nüüd jälle üks defekas siis vähem?Ja nüüd tean milline peab üks õige mehe masin olema. See peab Defender olema
See eelmine lause käis vist äärekivide kohtaIndrek_S kirjutas:ai ai ai...vitsa juttkapa kirjutas:...Nüüd siis tean milleks Jeep'id tehti.
nigu B kat autol ikka (v.a. taksod ja rendiautodkapa kirjutas: Küsimus selline, kuidas on lood kindlustusega sellistel autodel?
Jeep'il oli päris väike. Täpselt ei mäletagi, aga vist oli 3 kuud ja mingi 700 krooni.
Ja nii see uskupööramine käibkikapa kirjutas:Kui aus olla siis kuni tänaseni teadsin et maastikuauto on see mis peab natuke künklikumatel aladel ja linnas äärekividega hakkama saama.
Nüüd siis tean milleks Jeep'id tehti.
Ja nüüd tean milline peab üks õige mehe masin olema. See peab Defender olema
.... enne kui otsustad hüpete kohapealt, siis midagi siit mõtlemiseksinseneer kirjutas:Karp lahti jaab siis kui sellega puudevahel 70kmh kihutada ja u. 5-20 meetriseid hyppeid teha. Maandumise hetkel tuleb gaasi peale vajutada muidu kukub yle nina. Vot see on tegelikult kaif.
Selline rakett on täiesti olemas inseneri imepõllul. (kuigi ta ei ole kollane ja plastmassist) tegemist siis kahjuks diisel varjandiga aga olemas ka kõrval isendil v8 bensiinimootor koos autom kastiga. Auto, mis bensu seades teeb silmad ette mitte ainult bm topeltvee tüüpi raskeveo autodele vaid usun et ka hobusemärki kandvatele punastele maanteautodele..... enne kui otsustad hüpete kohapealt, siis midagi siit mõtlemiseks
http://www.youtube.com/watch?v=dLvlfAyduvA
mill ehituses ei pidanud suurt midagi olema aga autoostu puhul ikka oo küll--------------------------------------------------------------------------------
... no näed, siis polegi vaja kaugelt otsida ja ilmselt saab odavamalt ka kui mill