2. leht 2-st

Postitatud: R Mär 21, 2008 11:47
Postitas 31zgd
Tere Taisto

Kas sul on oma autost pilte ka, sooviks neid näha ja kus kandis auto asub juhul kui läheb proovimiseks.

Autohuvi

Postitatud: R Mär 21, 2008 20:59
Postitas Taisto
Mnjaa, filmilindil on auto küll, aga pilte pole kunagi teinud. Hetkel on masin Test-Rem`i garaažis Männikul. Aga muidu elutseb vahelduva eduga Vanamõisas Saue külje all ja Kadriorus Köleri tänaval.

Loodan järgmisel nädalal masina kätte saada, siis saad vaatama-proovima tulla.

Kui sa oled näinud kunagi Pjotr Utkini naise autot siis mul on samasugune... :wink:

Autost lähemalt: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525

Ja seiklustest teel LR foorumis: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1081

Võta ise uuesti kontakti palun ülejärgmisel nädalal.

Jaksu!

Postitatud: K Apr 09, 2008 19:56
Postitas fassi
Oskate mulle selgitada veel mis on vahet tavalisel discl ja trophy discol?

Postitatud: K Apr 09, 2008 21:03
Postitas landy
fassi kirjutas:Oskate mulle selgitada veel mis on vahet tavalisel discl ja trophy discol?
Camel trophy Discovery on Sellenimelise ürituse auks tehtud erimudel.
Reeglina tähendab see spetiaalvärvi, kleepse, logosid ning off-road lisasid.

Postitatud: K Apr 09, 2008 21:30
Postitas fassi
Huvitav on see,et on olemas camel trophy mis on siis ka cameli värvides aga samas ka dicovery trophy mis on pealtnäha tavavärvitoonis.Pildipealt erinevusi teiste autodega nagu polegi.

Postitatud: K Apr 09, 2008 21:36
Postitas Indrek_S
tavaline trophy on 3 ukseline

Postitatud: N Apr 10, 2008 05:25
Postitas landy
Veidi lisaianfot võistlusmasinate kohta:
http://www.4wdonline.com/Museums/BMIHT/DiscoCamel.html

Trophy kohta näeb veidi siit:
http://aebergon.club.fr/Land_Rover/page ... phy_96.htm
Üldislet on tegu järjekordse LR poolt teatud konkreetse turu jaoks tehtud kindla varustusastmega erimudeliga.

Postitatud: N Apr 10, 2008 20:45
Postitas Rändsell
Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, 300 tdi mootor, tavaline vedrustus (ilma patjadeta). Pidevalt mööda metsateid ja mudaseid radu, tööasjus. Vabatahtlikult offroadima ei roni, kuna auto on töövahend.

Kütusekulu on 9-10 l/100 km. Kui kummil on mustrit ja rooli ja istme vaheline tihend on mõtlemisvõimeline, siis on tegemist päris võimeka kooslusega, mis suudab läbida päris raskeid tingimusi. Väga hea momendiga aeglusti on (kasutan aeglustit pidevalt). Kõhu all puudub igasugune elektroonika, mida küljest võiks ära sõita. Isiklikult arvan, et metsas on diisel parem, sest ta on mõnusalt rahulik, samas jõudu puudu pole aeglustiga kunagi tulnud. Bensukaga on võibolla oht liigselt pedaali muljudes end kiiremini maasse kaevata :).

Difrilukku minu autol ei ole. Alguses arvasin, et see on puudus, aga siiani pole ka vajadust tekkinud. Kui on reaalne oht, et ilma difri ja vintsi koosluseta uppumine kindel, käin parem jala. Samas kui tahtmist ja raha on, annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.

Oleneb, milleks autot vajad. Kui tahad tõsisemat tanki, mida mutta ära uputada ja siis proovida, kuidas vintsi abil välja saab, võta discovery I. Odavam soetada ja ka odavam ehitada kui II. Pereautoks on II ilmselt parem valik, pisut uuem ja mugavam.

Auto nõrkadest külgedest on siin foorumites juttu. Kütusepump paagis on vist peaagu kõigil üle 100 000 sõitnud discodel vahetatud. Muus osas ei ole minul midagi märkimisväärset olnud. Varuosi saab Allmakesist väga normaalse hinnaga. Kui õnnestub saada disco II, mis pole asfaldilt eriti maha käinud ning mida on normaalselt hooldatud, on minu arvates tegu väga hea masinaga. Vastupidav auto, millel ka hinna ja kvaliteedi suhe on minu arust paigas, ei tule maksta peale maagiliste märgikeste eest kapotil või tagaluugil. Et siinne jutt liiga pikaks ei läheks, võib lisaküsimuste korral suhelda privaatsõnumitega.

Postitatud: R Apr 11, 2008 06:15
Postitas landy
Rändsell kirjutas:Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, 300 td5 mootor,
Siin on sul mingi eksitus, seda 300 indeksit siin küll kasutada ei saa!

Postitatud: R Apr 11, 2008 09:50
Postitas Rändsell
TD5, näpukas. Vabandust.

Postitatud: R Apr 11, 2008 18:54
Postitas tai
Rändsell ytles
annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.

Keskdiffri lukk on k6igil l2ndikatel standardis muidu oleksid nad lihtsalt 1wd autod. Sillalukud on extra ja hinnaga u 1000K eur per sild.

Lihtsalt v2ike t2helepanu juhtimine.

Sorri k6ikidel vanakestel ei ole klaviatuuril eesti toetust.

peace

tai nas

lukud

Postitatud: R Apr 11, 2008 19:37
Postitas Kalamees
Tai ära sa ikka nii head juttu ka aja, D2 paar aastat ilma selleta, häbi tunnistada et sellel talvel pidin oma D2 lumehangest väljasaamiseks kasutama labida abi. RRC panin keskdiffri lukku ja läks kui tank. :(((((

Postitatud: R Apr 11, 2008 22:22
Postitas landy
Tai paini nüüd küll kõva puguga puusse :twisted:

Tegelikult on nii:
The locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models saw the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models. The "face-lift" models are easily identified by new "pocketed" headlamps which matched the Range Rover and face-lifted Freelander models. As with earlier models, however, this can be deceptive since kits are available to modify 1998-2002 vehicles with the newer lights.