2. leht 2-st

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:29
Postitas fassi
Nii palju kui mina tean siis on tegu ainult discodega.Tundub et ükspõhjuseid on alguse saanud lõdvikust,nimelt ülemine radikalõdvik jookseb kliimapumajuurest kaande ja käib kliimapumbale vastu.Selle tulemusel hõõrub sinna augu ja ongi kogu lugu.Kannatada saab õhutusnipli juurest.Tänu sellele saab siis vist veidi kuuma ja kogu jama ongi käes.Kõigil 4 koos minuomaga on lõdvik olnud kati täpselt samast kohast.

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:33
Postitas germandia
fassi kirjutas:Nii palju kui mina tean siis on tegu ainult discodega.Tundub et ükspõhjuseid on alguse saanud lõdvikust,nimelt ülemine radikalõdvik jookseb kliimapumajuurest kaande ja käib kliimapumbale vastu.Selle tulemusel hõõrub sinna augu ja ongi kogu lugu.Kannatada saab õhutusnipli juurest.Tänu sellele saab siis vist veidi kuuma ja kogu jama ongi käes.Kõigil 4 koos minuomaga on lõdvik olnud kati täpselt samast kohast.

sellel defekal polegi kliimat :roll: :?: :?: :?:

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:46
Postitas Una
Ja ka minu Discol on see lõdvik sealt kohe kohe katki minemas. Leidsin selle täiesti juhuslikult nädal tagasi kapoti alla vaadates. Reedel läheb vahetusse. Uuele voolikule peab mõtlema mingi süsteemi välja selle hõõrdumise vastu. Läbisõit siis 175 000.

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:48
Postitas toilu
MIs aastate Discodega see juhtub kas uuemate või ka vanematega ?
Soovin lihtsalt infot ,et ennetada seda asja , kui ma ostan midagi selle laadset.

defenderi plokikaan

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:50
Postitas germandia
kas kellegil defenderil siis on ka see voolik hõõrdunud?

minge kohe õue kapoti alla vaatama :!: :roll:

tahaks sotti saada, et tulevikus sellist jama vältida

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:53
Postitas KUNINGAS
Tõin 3.aastat tagasi saksast defeka, mil oli juba 110000 km. juures blokikaan rikutud. Müüja sõitis iga päevaselt ringi Porschega ja defekas
oli maal käimiseks :cry: :(

See pole mul ainuke defekas, mis mul blokikaane rikega olnud, et pole see mingi ime.

Postitatud: K Okt 01, 2008 20:59
Postitas fassi
Kahjuks pole ise defe td5 lähedalt näinud ja ei oska kommenteerida hõõrdumise võimalust defel aga nii on discodel olnud.See lõdvik peaks kliimast eemal olema aga tundub et vibraga hõõrub ikkagi sinna vastu.Võimalusel vaadake ja võtke midagi ette enne kui hilja.Ei väida küll 100 protsenti et see just 1 ja ainus põhjus.
Soome klubi lehelt selgus,et mured td5 ga on 98-04a.

Postitatud: K Okt 01, 2008 21:50
Postitas landy
fassi kirjutas:Soome klubi lehelt selgus,et mured td5 ga on 98-04a.
See ju täiesti loomulik, sest 1998 tuli tootmisesse ja 2004 läksid Discod tootmisest maha. Defeka peale pandi mootorit veel mõni aasta.

TD5 plokikaane pingutus jõumomenti vaja teada

Postitatud: E Okt 06, 2008 18:56
Postitas germandia
oskab keegi ütleda defenderi 90KW TD5 mootori plokikaane pingutamise andmeid( njuuton-meetrites, kraadides) , ei leia kahjuks kuskilt foorumist ega internetist kah ...
ja kui mootori jahutus süsteemi pesta siis kas sellel mudelil termostaati kuidagi saab ka vahelt välja võtta?
äkki jagaks keegi oma kogemusi :roll: plokikaane vahetusel

Thanks

Re: TD5 plokikaane pingutus jõumomenti vaja teada

Postitatud: E Okt 06, 2008 23:35
Postitas tt
germandia kirjutas:oskab keegi ütleda defenderi 90KW TD5 mootori plokikaane pingutamise andmeid( njuuton-meetrites, kraadides) , ei leia kahjuks kuskilt foorumist ega internetist kah ...
autodata kirjutab: uued poldid; pingutusjärjekord - vaade kõhuli vasakult poritiivalt:

10-6-2-3-7-11
9-5-1-4-8-12

pingutamine:
1. 30Nm
2. 65Nm
3. 90kraadi
4. 180kraadi
5. 45kraadi

Postitatud: K Okt 08, 2008 13:05
Postitas Rein
No jah. Vaatasin enda auto (D-I) lõdvikud üle. Pole vist ühtegi sellist jahutusvedeliku lõdvikut mis kuskile vastu ei hõõru :cry: , nüüd siis isoleer kätte ja tugevamaks mässima.