adventureX kirjutas:kui nüüd õieti aru saan siis 95-98 aasta kevad on disco 1 ja maastikul parem? ja et vahet pole kas automaat või manuaalkast?
ma just mõtlesin et disco2 on tsips võimsam mootor ja see näitaja ju alati parem sest võimsust pole kunagi palju...
Disco 1 eeliseks pean võhikuna siinkohal odavamat baasmudeli soetushinda.
Lugupeetud kaasamõtlejad! kas tasub minna saksa auto järgi või peaks/võiks siin eestis ringi vaatama? saksas on head hinnad ja suurem valik. eestis on sarnane isend paarkümmend tonni kallim. MIda sptetsid kostavad?
Tänud!

Discovery I mudelil on kaks modifikatsiooni.
1)1989-1994 sügis (200tdi ja 3,5V8 bensiini mootoritega)
Suhteliselt lihtsakoeline ja mitte väga rikkliku varustuseg autod, mille sisedisain pärineb kahekskümendate teisest poolelt.
2)1994 sügis- 1998 (300tdi ja 3,9V8 bensiini mootoriga)
Hulgalislet rikklikuma lisvarustuse võimlausega (eriti ES varustusastmega mudelid) ning Disco II saranse sisedisiniga autod.
Loetakse väga õnnestunuks just tänu selle, et tehnika on endislet lihtne, kuid peal juba võimsam mootor ja mugavusvarustust oluliselt rohkem ning sisemus "kaasaegsem".
Auto Euroopast toomine
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=191
pole üldse paha mõte, sest seal valik hulga laiem.
Lisask Saksmaale on hea valik ka Beneluxi maades.
Rõhutan, et Disco I ja Disco II on kaks TÄIESTI erinevat autot.
Kui Disco I põhineb kuukeümendte lõpul välja töötatud, seitsemkümmndeatel tootmisesse evitatud ning kaheksakümendatel moderniseeritud tehnilistel lahendustel ning tehnoloogiatel, siis Disco II näol on tegu esimese 100% arvuti peal otsast lõpuni projeteeritud Land Rover-iga.
Disco II on juba projekteeritud BMW valvsa pilgu all ja sel kasutusel ka neilt laenatud lahendusi (velgede poldivalem, pidurisüsteemi komponendid, jne). Ka on suurt rõhku pandud auto turvalisusele. (turvapdjad, uut tüüpi turvavööd, ABS pidurid, löögi energiat neelav raam, stabiilsuskontroll ja muud elektroonilised abivahendid, hugalislet ohutusteste).
Mootor on siiski Rover-i uue põlvkonna otsesissepritsega Td5 (2,5L 5 silindrit), millel Samsuguse Defendei peale pandud mootoriga võrreldes on rohekm võimsust võimaldav aju. (Sama aja ärgu RR II kasutab juab BMW 2,5L mootorit)
Disco II puhul ei lähtutud enam Disco I peakonstuktori kurikuulsast lausest: "Crash test dummies are expencive too", mis isloomustas suhtumist, et auto tuleb teha paremaks, kuna testnukud lähevad avariide käiogus kogu aeg katki. Disco II on siiski inimeste ohutuse ja mugavuse seisukohalt loodud.