2. leht 2-st
Õli
Postitatud: N Mär 26, 2009 12:31
Postitas Kalamees
Millal ka kasti filtrit vahetasid, suurematel sõidukatel ikka 60-80 tagant meie kliimas.
Postitatud: N Mär 26, 2009 17:30
Postitas LittleSuzi
mingi 5000 km tagasi ehk.
Jonksutamine
Postitatud: N Mär 26, 2009 23:04
Postitas Kalamees
Samas on endal selline jõnksutamine olnud diislil kui kütusefilter nn pool umbes. Kuni kolmandani kiirendas ilusti, neljas sisse läks ja trassil üle 100 kiirus tuli selline asi sisse. D2 just ostetud polnud veel kõiki filtreid vahetanud.
Postitatud: R Mär 27, 2009 18:06
Postitas Jallo
xx
Postitatud: R Mär 27, 2009 20:59
Postitas LittleSuzi
peaks olema 1.
d2
Postitatud: L Mär 28, 2009 01:30
Postitas Kalamees
pole need kaks pumpa aidanud ikka jõnksutavad.
Postitatud: R Apr 10, 2009 06:27
Postitas LittleSuzi
huvitav oli see, et intskapis kustutati salvestunud vead ära ning siis enam ei jõnksutanud.
Samas kui maanteel kiirendasin üheksakümneno ja lülitas neljanda käigu sisse siis pani jällegi mootoritule põlema. Oli natukese tunda kuid enam polnud jõnksutamine nii tugev.
Elucas mainis, et probleem oli CAN (loodetavasti õige sõna) võrgus - ehk siis seadmed ei suutnud omavahel teineteisest õieti aru saada.
Postitatud: K Mai 20, 2009 08:59
Postitas LittleSuzi
nonii
Käisin Kuninga juures.
Ta tuli, vaatas, kontrollis ja ütles, milles asi
Probleem oli siis järgmine:
Viga oli küünlajuhtmes, mis peksis üle - ühel küünla juhtmel oli väikene "muna".
Viga avaldus 4. käigul kuna siis on jõuülekanne otse kardaanile - turbiin on nn lukus - ning siis on iga väiksemgi silindri vahele jäämine tunnetatav jõnksutamisega.
eks nüüd siis uued juhtmed ning elu peaks olema vääääga ilus
Tänud Mustale Luigele.
Ning sellist spetsialisti soovitaks julgelt kõigile, kellel Land Roveriga probleeme.
Postitatud: L Mai 23, 2009 14:49
Postitas LittleSuzi
Küünlajuhtmed vahetatud. Autol oleks justkui teine hingamine.
Jagaja poolsed kontaktid olid enamuses tugevalt oksudeerunud.