2. leht 2-st
Postitatud: R Jaan 21, 2011 18:53
Postitas Rein
Rändsell, pane see 4x4.ee sse ka, siis kaob mõnede väiklaste linnakate plõksimine ära, et pole kallimat maasturit veel kohanud, kui LR ülalpidamis kuludelt.
Postitatud: R Jaan 21, 2011 21:07
Postitas Rändsell
Rein, mul ei ole seal 4x4 keskkonnas kasutajakontot, aga minupoolest võid sinna panna viite. LR ülalpidamine on mõistlik, kui pisut ise vaeva näha ning kasutada "pesa" teenuseid. Mis puutub igasusgusesse "plõksimisse", siis mul on selle kohta oma teooria - need vennad ei julge lihtsalt oma automargi tegelikest kuludest kõva häälega rääkida. Ilmselt on neil niigi valus

Postitatud: L Jaan 22, 2011 10:19
Postitas vr
Nendel väiklastel linlastel võib omamoodi õigus olla.
Kuigi ka väga töökindlaks peetud autotootjatel on just maasturitega pea kõigil mingi ämber.
Samas on neil ka selliseid mudeleid millega lihtsalt mitte midagi ei juhtu, 11a jooksul täiesti tavalise pidamise puhul remondikulu 200. Disco 2-l esineb siiski päris palju tüüpvigu ja koostekvaliteet on ka inglise mõistes kehvavõitu.
Inglastel millega mina rohkem kokku puutunud olen, on just mootori raud üsna pommikindel, erinevalt TD5 ja BMW diislitest.
Kuna selle auto üks olulisi insenere on juba turundusosakond siis paistab, et TD5 läks käiku selle tõttu, et on sama õrnake kui bemmi enda mootor. Küljes teada-tuntud odav Garretti kräppturbo jne.
Samas on autol kõike odav ja lihtne korda teha ja kui selle pidamise omapäradega juba enne ostu arvestada siis on neil piisavalt palju häid omadusi, et autot majataha tiiki mitte uputama minna

Postitatud: L Jaan 22, 2011 10:55
Postitas Rein
Vaata, vahe ongi selles, et ma ja enamus kindlasti ka veel paljud ostavad maasturi selleks, et on tarvis. Ma ostsin ka Disco ühe, et saada 2 ühes. Maastiku mõttes oleks ideaalne olnud Defekas 90 aga maanteede kattes Range Rover III. Aga selle väikse linnakaga ei mindagi korralikumale maastikule, kui kruusatee. Siis pole ju mõtet plõksida ka nende ees, kes on oma valiku teinud lähtuvalt kasutusvaldkonnast. Ma ei lähegi ju slalli, ega kiirendusvõistlust pidama oma Discoga. Poogen see roolimine ja pidama saamine.
http://pilt.delfi.ee/picture/9099963/
Konkreetne juhus on töö sõitu tehes.
Postitatud: L Jaan 22, 2011 11:12
Postitas totu
Eks need kulud sõltuvadki ennekõike kasutusest. Kes ei tea, ei tehagi teada, kui palju maksab võistlusauto km. Kui Discot (I oskan rääkida) kasutada linnamaasturina ei ole ka kulud ilmselt suuremad või kui linnakaga hakata nt. talvepuid metsast koju vedama, oleks Disco pidamine odavam. Disco oluliseim eeelis ilmselt universaalsus- üsna mugav maanteeauto omab väga arvestatavat maastikusuutlikust ja veab ka rasket käru. Lagunevad ja küsivad raha kõik autod.
Postitatud: L Jaan 22, 2011 16:36
Postitas Myller
Kui pargimaasturiga saaks paati vedada ja talvel metsast puid või heinu tuua, siis hangiksin Disco asemel selle. Mustkattega teel olen sõiduautoga ainult korra sattunud olukorda, kus neliveolisega oleks läbi saanud, aga ühesillaveoga jäin hätta. Seda ka ainult oma lollusest. Ei maksa minna peale tuisku külavaheteid mööda "lõikama".
Kalev
Postitatud: L Jaan 22, 2011 17:07
Postitas Rein
Jah, ma proovisin naise pargika ära, sinna,kuhu ma Voyageriga sisse jäin, sain oma auto sellega kätte, siis ühel metsateel oli ees paar langenud puud, sealt sain ka üle, aga kui oleks puu olnud 2 korda jämedam, siis mitmeid kilomeetreid kevadist mullatatti pidi enam tagasi saanud tagurpidi ei oleks. Enne seda momenti pidasin piisavaks massinaks enda jaoks Subaru Foresteri. Sellest sai ka auto valik määravaks. Arvestades kitsaid kohti ja urgusid kus käin, ei teeks Patroli, ega ka LC 80, 100 ga midagi, need kuuluvad ilmselt XXL linnakate klassi, kuna neid osteti ju kunagi sõbral on, tahan ka reegli järgi

. No meeldib ka Suzuki beebi, aga ei sõida ka kogu aeg üksi ja maantee sõidud sellega on ka küsimärgi all.
Postitatud: L Jaan 22, 2011 20:07
Postitas vr
Pargimaasturite omanikke plõksimist tõesti millekski ei pea, 4x4 foorumis konkreetset teemat lugenud pole.
Selliste (s.tt sõiduauto ja s.tt maastikuauto) asjade vastu huvi ja vajadus puudub.
Arvasin, et just Patroli ja LC suguste omanikelt tuleb kriitikat, aga neil mõlemal ongi teatud aasta diislitel tõsised mootori tüüpvead

G- l lendas ka uuel autol kohe maanteel üks liist minema ning hiljem järgnes hunnik muid hädasid.
Ka minu Disco2 hankimise põhjus oli raskete haagiste vedamine, suure lume ja pehmete teedega hakkama saamine.
Samas kannatab sellega hunniku inimeste ja suure koeraga viisakates kohtades käia.
Täna on käruga nii kaugele jõutud, et TD5 lihtsalt vedada ei jaksa, sügavasse lumme kinni jäädud jne.
Samas on auto ise liiga laialt lahti lükatud tee äärsest kraavist jms. rasketest olukordadest auga välja tulnud.
Mis seal salata, mõni konkurent teeks need asjad vähemalt sama hästi ära, kuid siiski soetaks Disco uuesti, aga ilmselt v8 ja keskdiffri luku peaks olemasoleval kindlasti toimetama panema.
Postitatud: L Jaan 22, 2011 21:32
Postitas landy
vr kirjutas:P keskdiffri luku peaks olemasoleval kindlasti toimetama panema.
Sul, kui autofanaatikul ju käed küljes msi mutrivõtit hoida suudavd ja Inglismaa webikubamajade aadressid teada. Rohkem nagu kättevõtmise asi.

Postitatud: P Jaan 23, 2011 01:18
Postitas vr
landy kirjutas:vr kirjutas:P keskdiffri luku peaks olemasoleval kindlasti toimetama panema.
Sul, kui autofanaatikul ju käed küljes msi mutrivõtit hoida suudavd ja Inglismaa webikubamajade aadressid teda. Rohkem nagu kättevõtmise asi.

Asi rohkem selles, et auto pidevalt kasutuses, kui ilmad lubavad siis läheb ehitamiseks ka.
Postitatud: P Jaan 23, 2011 13:15
Postitas inseneer
Rein kirjutas: Arvestades kitsaid kohti ja urgusid kus käin, ei teeks Patroli, ega ka LC 80, 100 ga midagi, need kuuluvad ilmselt XXL linnakate klassi, kuna neid osteti ju kunagi sõbral on, tahan ka reegli järgi

.
O.T.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27841 
Postitatud: T Veebr 01, 2011 18:40
Postitas Rein

Tean seda XXL kuuti küll, aga see on ka üks vähestest 80 netest, mida sihtotstarbeliselt kasutatakse. 100 t veel ei ole küll trefanud sellise hobisõiduki rollis olevat. Patroleid hakatakse üldjuhul varem jalutama viima, kui LC .
Postitatud: N Veebr 03, 2011 01:26
Postitas vr
Ma olen elus ainult ühe 100-ga sõitnud, selle ühe kodumaise vabrikandi 50th Anniversaryga sõideti küll otse müügisalongist raginaga läbi võsa mülkasse.
Seejärel imetleti kuidas lootusetult mutta vajanud autost üks Samurai südamerahuga mööda sõtis
